iphone ja minun sonera liittymä

:)

eli haluisin nyt iphonen kytkyllä ja se olis sen 19e/kk, kertamaksulla n.600 e. jossa laskin että eihä noi summat täsmää yhtään. heittoa melkein 200 euroa. lävähtääkö laskua sitte enemmän vai saanko jossaa vaihees vaa tollasen laskun mis vaaditaa kerralla 200e? ja toinen juttu on takuu. korvaako takuu jos kytkykännykälle käy jotain, jos korvaa niin onko takuu sopimuskauden loppuun asti?

4

1424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yesshe

      nyt sulla on jotain ihan outoja lukuja..
      Jos siis kyseessä nyt iphone 3Gs 16GB, niin hinnat ovat seuraavat:
      kertamaksulla ja 12kk sopimus 480€
      kertamaksulla ja 24kk sopimus 456€
      kuukausierässä ja 12kk sopimus 40€/kk = 480€
      kuukausierässä ja 24kk sopimus 19€/kk = 456€
      Siihen päälle vähintään 1,99€ kk maksu.

      Eli kyllä ne hinnat täsmäävät, maksat luurista aina hinnan 503,88€ (jos et ota liittymään mitään puhetta/txt paketteja).
      iPhone osiosta voitkin lukea, että takuu on jotakuinkin sellanen, että uus luuri tulee tilalle aina, eli ei kannata mitään kovin "arvokasta" esim. kuvia ja videoita pelkästään iluurissa säilyttää, vaan samantien kopioida tietokoneelle, surkea vehje. Ja juu, tottakai takuu korvaa valmistuksesta johtuneet virheet oli kytky tai ei. Itseaiheutettuja vahinkoja ei tietenkään kata, niitä varten on vakuutukset.

      Tosin soneralta saa Nokia N900 hintaan 480€ liittymä, siinähän on 32gb tilaa, kun taas jos iphoneen haluaa samanverran niin sehän maksaakin jo 564€, eli 80€ lisähintaa 16gb, melkosen kallista levytilaa.
      iPhone on toki pienempi ja yksinkertasempi, eli jos haluaa "trendiluurin" mikä kaikilla kavereillakin on, niin sellanen vaan. Jos haluaa puhelimen missä on ominaisuutta ja potentiaalia, flash-tuki ja hyvä nettiselain, niin suosittelen lämpimästi N900.

      • Elä jaksa provo

        Älä nyt ala heti aivopesemään yesshe. :D

        Suosittelen iPhonea, jos se kiinnostaa. Hyvä luuri, tosi nopea ja mahtava tekstiviesti systeemi. Jos halua kilon tiiliskiven osta se n900. :D


      • varoituuus
        Elä jaksa provo kirjoitti:

        Älä nyt ala heti aivopesemään yesshe. :D

        Suosittelen iPhonea, jos se kiinnostaa. Hyvä luuri, tosi nopea ja mahtava tekstiviesti systeemi. Jos halua kilon tiiliskiven osta se n900. :D

        Ei nokia toimi, täyttä paskaa


      • Tyytyväinen***
        Elä jaksa provo kirjoitti:

        Älä nyt ala heti aivopesemään yesshe. :D

        Suosittelen iPhonea, jos se kiinnostaa. Hyvä luuri, tosi nopea ja mahtava tekstiviesti systeemi. Jos halua kilon tiiliskiven osta se n900. :D

        Vaihdoin 2v sitten PC:n iMaciin ja nyt lähtee toivottavasti elämäni viimeinen Nokia (E66) vaihtoon, tilalle iPhone. Koneen vaihdon kanssa kävi niin että kaikki nopeutui ja helpottui, ja ainoatakaan virusta tms. ärsyttävää hässäkkää ei ole ollut. Toivon, ja uskon kuulemieni kokemusten perusteella, että sama käy nyt puhelimen kanssa. Lisäksi oikeasti saumattomasti toimiva yhteensopivuus parantaa elämänlaatua varmasti. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe