Kaipailisin siis ehdotuksia Hildalle toiseksi (kolmanneksi) nimeksi?
Hildalle
8
1153
Vastaukset
- nimiehdotuksia
Hilda Liina Anemone.
Hilda Loviisa.
Hilda Sini Linnea.
Hilda Aleksandra.
Hilda Lenita.
Hilda Jasmin Sanelma.
Hilda Milja Lemmikki. - sisiliskosisko
Kaunis nimi tuo Hilda. Ollaan itsekin sitä aina tyttöjen kohdalla sivuttu, mutta jostain syystä ei (vielä) ole käytyetty... Omia suosikkejani Hildan kaveriksi:
Hilda Loviisa
Hilda Linnea (tämännimisen pikkutytötn tunnen ihan oikeasti :) )
Hilda Matleena
Hilda Vanamo
Hilda Helmiina
Hilda Fanni Maria- ap.
Tässä tulikin heti jo se mieluisa, eli Hilda Matleena :). Kuulosti heti korvaan niin kivalta. Tuo Hilda Liina on myös ihana ilman ehkä meistä liian erikoista Anemonea. Pitää siihen miettiä vielä kolmas nimi siis, vai onko hölmö pelkkä Hilda Liina?
- se nimi olla
ap. kirjoitti:
Tässä tulikin heti jo se mieluisa, eli Hilda Matleena :). Kuulosti heti korvaan niin kivalta. Tuo Hilda Liina on myös ihana ilman ehkä meistä liian erikoista Anemonea. Pitää siihen miettiä vielä kolmas nimi siis, vai onko hölmö pelkkä Hilda Liina?
Hilda Liina Matleena, jos 3 nimeä haluatte?
- ap.
se nimi olla kirjoitti:
Hilda Liina Matleena, jos 3 nimeä haluatte?
No siinähän se sitten tuli. Kiitos :). Kas kun en itse tajunnut.
- Ehdotus..
ap. kirjoitti:
No siinähän se sitten tuli. Kiitos :). Kas kun en itse tajunnut.
Antakaa vaikka Sini Linnea tai Jasmin Alexandra. Hilda on aika järkky nimi,
- ap.
Ehdotus.. kirjoitti:
Antakaa vaikka Sini Linnea tai Jasmin Alexandra. Hilda on aika järkky nimi,
Kiitos vaan mielipiteestäsi, mutta eipä se meidän valitsemaa nimeä muuta. En voisi ikinä kuvitellakaan kumpaakaan noista, Sini tai Jasmin edes vaihtoehtoina etunimeksi (koska kuten varmaan viestistäni huomasit, en hae tuon tyyppisiä nimiä), joten makuasioihin on turha puuttua.
- Anonyymi
hilda saara amanda
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321