vikaa narun päässä!!

Järkkyttynyt perhe

Itä-Helsingissä dobermanni raateli tänään pienen Villakoiran joka taistelee kriittisessä tilassa hengestään eläinsairaalassa 6 tunnin leikkauksen jälkeen. Jos koiran omistaja nainen satut viestin lukemaan niin avaa puhelimesi ja ota vastuu tapahtuneesta!!!

7

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jayfrost

      Onhan poliisille ilmoitettu? Jos näin on tosiaan tapahtunut, eikä kyse ole vain provosta, pidän peukkuja pystyssä karvapallon selviämisen puolesta. YESiltä tarkka kuvaus vammoista ja rikosilmoituksen tekoon.

      Eiväthän koirat vain olleet vapaana taajama-alueella?

      • järkyttynyt perhe

        Dobermanni ei ollut omistajan hallinnassa..karvapallo oli kiinni niinkuin pitääkin.Poliisille tehty sekailmoitus kun poliisipäivystäjän mukaan rikosta ei ole tapahtunut. Että näin Suomessa.
        Dobermannin omistaja tokaisi vaan että normaalisti koiralla on kuonokoppa mutta hän sen unohti laittaa päälle. Nyt hän on kadonnut kuin pieru saharaan koiransa kanssa ja siksi toivoisin että joku tunnistaisi dobermannin kirkkaan punaisessa loimessa keksi-ikäisellä naisella.


      • Jayfrost
        järkyttynyt perhe kirjoitti:

        Dobermanni ei ollut omistajan hallinnassa..karvapallo oli kiinni niinkuin pitääkin.Poliisille tehty sekailmoitus kun poliisipäivystäjän mukaan rikosta ei ole tapahtunut. Että näin Suomessa.
        Dobermannin omistaja tokaisi vaan että normaalisti koiralla on kuonokoppa mutta hän sen unohti laittaa päälle. Nyt hän on kadonnut kuin pieru saharaan koiransa kanssa ja siksi toivoisin että joku tunnistaisi dobermannin kirkkaan punaisessa loimessa keksi-ikäisellä naisella.

        Koska koira on Suomen lain mukaan omaisuutta, käsittääkseni tuon pitäisi täyttää vahingonteon tunnusmerkit. Varsinkin, mikäli tapaus sattui taajama-alueella (kuten todennäköisesti tapahtui, jos kerran kyse oli Itä-Helsingistä), jossa on koirien kiinnipitopakko koira-aitauksia lukuun ottamatta. Muistittehan mainita eläinlääkärikulut poliisille? Ne kun ovat periaatteessa suoraan verrannolliset siihen, jos joku kolhii parkissa olevaa autoanne niin, että sitä joudutaan paikkailemaan. Poliisikaan ei aina ole riittävän tietoinen siitä, että eläin lasketaan omaisuudeksi ja sitä tulee lain edessä kohdella kuten muutakin omaisuutta, vaan joskus pieni muistutus on paikallaan.

        Oliko hyökännyt dobermanni musta vai ruskea, typistetty vai typistämätön? Entä sukupuoli, satuitko huomaamaan? Nämä varmasti helpottavat tunnistamista, jos joku siellä päin liikkuva sattuu tähän ketjuun.


      • juustofondue
        Jayfrost kirjoitti:

        Koska koira on Suomen lain mukaan omaisuutta, käsittääkseni tuon pitäisi täyttää vahingonteon tunnusmerkit. Varsinkin, mikäli tapaus sattui taajama-alueella (kuten todennäköisesti tapahtui, jos kerran kyse oli Itä-Helsingistä), jossa on koirien kiinnipitopakko koira-aitauksia lukuun ottamatta. Muistittehan mainita eläinlääkärikulut poliisille? Ne kun ovat periaatteessa suoraan verrannolliset siihen, jos joku kolhii parkissa olevaa autoanne niin, että sitä joudutaan paikkailemaan. Poliisikaan ei aina ole riittävän tietoinen siitä, että eläin lasketaan omaisuudeksi ja sitä tulee lain edessä kohdella kuten muutakin omaisuutta, vaan joskus pieni muistutus on paikallaan.

        Oliko hyökännyt dobermanni musta vai ruskea, typistetty vai typistämätön? Entä sukupuoli, satuitko huomaamaan? Nämä varmasti helpottavat tunnistamista, jos joku siellä päin liikkuva sattuu tähän ketjuun.

        Itä-Helsinki on aika laaja alue - missä siellä? Muistaakseni, vajaa vuosi sitten Myllypuron alueella vapaana rienunut Dobermanni terrorisoi koirien ulkoiluttajia...


      • järkyttynyt perhe
        Jayfrost kirjoitti:

        Koska koira on Suomen lain mukaan omaisuutta, käsittääkseni tuon pitäisi täyttää vahingonteon tunnusmerkit. Varsinkin, mikäli tapaus sattui taajama-alueella (kuten todennäköisesti tapahtui, jos kerran kyse oli Itä-Helsingistä), jossa on koirien kiinnipitopakko koira-aitauksia lukuun ottamatta. Muistittehan mainita eläinlääkärikulut poliisille? Ne kun ovat periaatteessa suoraan verrannolliset siihen, jos joku kolhii parkissa olevaa autoanne niin, että sitä joudutaan paikkailemaan. Poliisikaan ei aina ole riittävän tietoinen siitä, että eläin lasketaan omaisuudeksi ja sitä tulee lain edessä kohdella kuten muutakin omaisuutta, vaan joskus pieni muistutus on paikallaan.

        Oliko hyökännyt dobermanni musta vai ruskea, typistetty vai typistämätön? Entä sukupuoli, satuitko huomaamaan? Nämä varmasti helpottavat tunnistamista, jos joku siellä päin liikkuva sattuu tähän ketjuun.

        Dobermannilla oli kirkkaan punainen kokoloimi päällä eikä tiedetä oliko se uros vai narttu.Se oli mustan ruskea ja ainakin korvat oli typistetty.
        Omistaja ilmoitti nimekseen Heli Saarinen antoi numeronsa mutta emme tiedä ovatko tiedot edes oikeat kun puhelin on kiinni.Tapahtuma oli paikka Kontulankujalla kerrostalon pihalla.
        Nainen on keski-ikäinen tapahtumahetkellä päällä oli nilkkoihin yltävä kaksivärinen tekoturkki ja huivi päässä.Sanoi ettei asu rapussa johon oli menossa avaimilla vaan on jonkun luona kylässä.
        Pitää omien sanojensa mukaan koiralla yleensä kuonokoppaa mutta oli sen tällä kertaa unohtanut.

        Villakoiramme vammat ovat karua kerrottavaa esim.12 hampaanreikää, revennyt vatsalaukku...lista operoiduista kohdista on sen verran pitkä että huh huh.


      • järkyttynyt perhe
        järkyttynyt perhe kirjoitti:

        Dobermannilla oli kirkkaan punainen kokoloimi päällä eikä tiedetä oliko se uros vai narttu.Se oli mustan ruskea ja ainakin korvat oli typistetty.
        Omistaja ilmoitti nimekseen Heli Saarinen antoi numeronsa mutta emme tiedä ovatko tiedot edes oikeat kun puhelin on kiinni.Tapahtuma oli paikka Kontulankujalla kerrostalon pihalla.
        Nainen on keski-ikäinen tapahtumahetkellä päällä oli nilkkoihin yltävä kaksivärinen tekoturkki ja huivi päässä.Sanoi ettei asu rapussa johon oli menossa avaimilla vaan on jonkun luona kylässä.
        Pitää omien sanojensa mukaan koiralla yleensä kuonokoppaa mutta oli sen tällä kertaa unohtanut.

        Villakoiramme vammat ovat karua kerrottavaa esim.12 hampaanreikää, revennyt vatsalaukku...lista operoiduista kohdista on sen verran pitkä että huh huh.

        Dobermannin väritys punaruskea!


    • Whitecho

      En tiedä on tämä sama tapaus vai ei mutta nyt Kontulan-Vesalan-Mellunmäen alueella koiran ulkoiluttajat alkoivat varoittaa dobermannista joka hyökkää muihin ihmisiin ja koiriin. Taisi olla nyt niin että välillä mies ulkoilee ja välillä nainen. Koiralla on piikkikaulapanta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe