MSN VIRUS!

omfglolwut?

elikkäs : mulla on koneel ny semmonen virus joka lähettelee jotain "imageHOST" linkkiä,se väittää et se on .jpg mut se on joku .pif mut emt,oon kokeillu kaikkee!mikään ei löydä sitä,mikä avuks?

4

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LinuMacDos
    • pöpö vai huijaus

Oletko syöttänyt mesen tunnuksen ja salasanan jollekkin nettisivulle joka lupaa jotain hienoa ? Tai ylipäätään millekkään nettisivulle....

Aika yleinen tapa on jollain huijaussivulla kaapata tunnukset ja salasanat meseen, tämänjälkeen tuo häirikköjärjestelmä kirjautuu tunnuksellasi meseen ja lähettelee noita viestejä. Tälläisessä tapauksessa koneellasi ei ole mitään pöpöjä eikä sen puhdistaminen auta, ainoa tapa on vaihtaa salasana jolloin tuo häirikköjärjestelmä ei pääse enää kirjautumaan meseen tunnuksellasi.

Oletko koskaan saanut ilmoitusta että "lensit ulos koska olet kirjautunut messengeriin muualta, voit kirjautua takaisin jos haluat" ? En muista tarkkaa sanamuotoa mutta siinä ilmoituksessa on tuo "olet kirjautunut messengeriin muualta" kohta. Jos näin on tapahtunut niin silloin tuo häirikköjärjestelmä on juuri silloin kirjautunut hetkeksi tunnuksellasi lähettämään noita viestejä. Samoin jos kaverisi saavat noita linkkejä silloin kun et varmasti ole kirjautuneena on se selvä merkki että tunnuksesi ja salasanasi ovat asiattomien hallussa.

• joik2ww

tosi on mitkään antivirukset ei toimi tohon mulla on toi sama mut mä oon vaan oppinu elämään sen kanssa se on just niinku selitit tai sitten se on sinne messengerin tidostoon menny kyseisen tidoston poistaminenhan aiheuttais sen et msn ei toimi enään niinku pitäs
        ekalla kerralla mä formatoisin kovalevyn lähti pois mut sitten klikasin uudestaan ks. linkkii ja sain sen töhnän uudestaan jotn en jaksa enään tehdä sille mitään

• computerboy

Mulla ainakin autto tollasee ongelmaa järjestelmän palauttamine aikaa jolloin ei virusta viel ollu, ja tosiaankin tohon ei auta normit virus scannaukset, sillä ne aina näyttää ettei olisi virusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      285
      7896
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      171
      4168
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      164
      2434
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      27
      2143
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      80
      2051
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      47
      1590
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      48
      1557
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      7
      1466
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1274
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      163
      1210
    Aihe