MSN VIRUS!

omfglolwut?

elikkäs : mulla on koneel ny semmonen virus joka lähettelee jotain "imageHOST" linkkiä,se väittää et se on .jpg mut se on joku .pif mut emt,oon kokeillu kaikkee!mikään ei löydä sitä,mikä avuks?

4

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LinuMacDos
    • pöpö vai huijaus

      Oletko syöttänyt mesen tunnuksen ja salasanan jollekkin nettisivulle joka lupaa jotain hienoa ? Tai ylipäätään millekkään nettisivulle....

      Aika yleinen tapa on jollain huijaussivulla kaapata tunnukset ja salasanat meseen, tämänjälkeen tuo häirikköjärjestelmä kirjautuu tunnuksellasi meseen ja lähettelee noita viestejä. Tälläisessä tapauksessa koneellasi ei ole mitään pöpöjä eikä sen puhdistaminen auta, ainoa tapa on vaihtaa salasana jolloin tuo häirikköjärjestelmä ei pääse enää kirjautumaan meseen tunnuksellasi.

      Oletko koskaan saanut ilmoitusta että "lensit ulos koska olet kirjautunut messengeriin muualta, voit kirjautua takaisin jos haluat" ? En muista tarkkaa sanamuotoa mutta siinä ilmoituksessa on tuo "olet kirjautunut messengeriin muualta" kohta. Jos näin on tapahtunut niin silloin tuo häirikköjärjestelmä on juuri silloin kirjautunut hetkeksi tunnuksellasi lähettämään noita viestejä. Samoin jos kaverisi saavat noita linkkejä silloin kun et varmasti ole kirjautuneena on se selvä merkki että tunnuksesi ja salasanasi ovat asiattomien hallussa.

      • joik2ww

        tosi on mitkään antivirukset ei toimi tohon mulla on toi sama mut mä oon vaan oppinu elämään sen kanssa se on just niinku selitit tai sitten se on sinne messengerin tidostoon menny kyseisen tidoston poistaminenhan aiheuttais sen et msn ei toimi enään niinku pitäs
        ekalla kerralla mä formatoisin kovalevyn lähti pois mut sitten klikasin uudestaan ks. linkkii ja sain sen töhnän uudestaan jotn en jaksa enään tehdä sille mitään


    • computerboy

      Mulla ainakin autto tollasee ongelmaa järjestelmän palauttamine aikaa jolloin ei virusta viel ollu, ja tosiaankin tohon ei auta normit virus scannaukset, sillä ne aina näyttää ettei olisi virusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe