mitä tarvii siihen että ois täys gootti?
mustat vaateet,meikit...muuta??
gootti tyttö..
24
6591
Vastaukset
- Antediluvian
Oikeenlainen asenne. Tietysti stereotyyppiset kiinnostuksen kohteet. Goottirockia/-metallia/industrialia. Tyyli ei välttämättä tee goottia, on niitäkin jotka ovat gootteja vaikkeivät pukeudu kuten gootit. Tarvitset taustatietoa historiasta.
Kaikenlaista sälää:
www.sunpoint.net/~melaniemanson
http://kotisivu.mtv3.fi/vampirica/tapa.html
www.sunpoint.net/~wfan/tekstit4.html
toivottavasti jotain valaisi, vaikka ympäripyöreä vastaus olikin. - Antediluvian
kannattaa miettiä, haluatko olla gootti vain sen takia että se on coolia ja voi pelotella mummoja kadulla vai siksi, että se kulttuuri on lähellä sydäntäsi.
- Arto
Oletko sinä kenties mennyt lukemaan suosikkia???!
Jos olet kiinnostunut aatteista, ota ihmeessä selvää, mutta ihminen ei voi ajatella "Alampa tässä nyt gootiksi"
Ja menee kylille huutamaan miten gootti on.
Se ei ole pelkkä pukeutuminen ja "mummojen säikyttely" Se on elämäntapa.
Ja kannattaa olla varovainen ystäväiseni, liiallinen kiinnostus vampyyreihin ajoi minutkin juomaan verta. - mmm..marabou
Arto kirjoitti:
Oletko sinä kenties mennyt lukemaan suosikkia???!
Jos olet kiinnostunut aatteista, ota ihmeessä selvää, mutta ihminen ei voi ajatella "Alampa tässä nyt gootiksi"
Ja menee kylille huutamaan miten gootti on.
Se ei ole pelkkä pukeutuminen ja "mummojen säikyttely" Se on elämäntapa.
Ja kannattaa olla varovainen ystäväiseni, liiallinen kiinnostus vampyyreihin ajoi minutkin juomaan verta.no osta bändipaitoja prkl ! ja mustia mekkoja ja mustaa meikkiä ja mustat maiharit ja mustat öö...hanskat ja mustat farkut ja musta mopo ja kaikki on mustaa !!
ps..
mulla on jo ^_^ - hallitsematon kakara
mmm..marabou kirjoitti:
no osta bändipaitoja prkl ! ja mustia mekkoja ja mustaa meikkiä ja mustat maiharit ja mustat öö...hanskat ja mustat farkut ja musta mopo ja kaikki on mustaa !!
ps..
mulla on jo ^_^myös asenne pitää olla kunnossa..eikä ainakaa mikää räppii kuunteleva voi todellakaan olla gootti joten myös musiikki maku vaikuttaa. mut ei niin paljoo kun vois luulla. mäkin kuuntelen aika paljon kaikkee niiku esim. KISSii, Mötley Crüee, W.A.S.Pii, Emilie Autumnii jne. :)
- NaGGi69
En kandee rupee gootix,koska sit sä et oo poikkarii never ever,ja sua vaa haukutaa! Gootit on nii ashist,et vois samantien painuzkella faijan boltseihin....!!!!! Ja mä puhun ashiaaaaaa!Perkele soikoon!!!1
- bloodflower
ylläolevat (hullux sä...) viestit
- terri
tukkisit jo sen turpas, ehkä kato kaikki ei halua olla samanlaisia vitun pölöjä ku sie!
- Just like a gothic girl
nii ja joo naggi..mä kyl havaitsen että oot vaan joku teini immeinen joka koittaa esittää pissistä mutta öö..kuitenki. enpä sinuna menis sanomaan ettei goottina sais poikaystävää. itelläni on ollu poikaystävä onnellisesti 4 vuotta kainalossa (= kihloissakin ollaan että nii että kannattas vähän aatella..
- morticia
....joo haistappa paska...ja mitä sit jos kukaan ei mua haluu nii oon sit yksi...
- Goottitar
Kylläpä jollain on nenäkkäät ajatukset, Tottakai sitä saa poikakaverin vaikka onkin gootti. Minäkin olen gootti ja minulla on ihana rakastava poikaystävä. Pojastahan se riippuu pitääkö juuri luonteesta, muttaa goottiudella ei saisi suhteessa olla mitään merkitystä, muuten se ei ole rakkautta. Ja tämä typerä X käyttö hieman raivottaa. Gootit ovat mukavempia ja huomaanottavaisempia ihmisiä mitä muut tuntemani ihmiset.
- vidun-emo-pelle
Joo...toi oli ehkä sun mielipitees gooteista muttaa...Jotkut ihannoi gootteja ja jos tykkää "tyylistä" Niin oma on asiansa. Siihen ei puutu lissut eikä hevarit
- Myra Atmajian
*itkua* Nyyh...taas yksi teidänkaltaisianne... onkos neiti kuullut sanaa "asenne"?
Henkilökohtainen mielipiteeni on, ettei kukaan voi päättää vain muuttua gootiksi, vaan gotiikan suuntainen asenne täytyy omistaa valmiiksi... - Just like a gothic girl
mä uskaltasin melkeen sanoo että mä koen ainakin ite olevani oikee gootti. kuulostipas taas teinixxiltä..enivei nii siis joo se goottiushan tulee näin nii ko sydämestä ja aatteista, ei vaatteista. sen mä ymmärrän et jos haluaa pukeutua mustaan ja meikata mustalla ja olla tommonen mustis mut ei silti gootiks tartte itteensä nimittää. Mä ite oon ihan pienestä pitäen ollu kauhe synkkis ja tälleen..synnynnäinen gootti (= en mä ainakaan menny vaan kauppaan ja ostanu sieltä kauheeta läjää kalliita vaatteita ja meikkejä ja sit sanonu olevani gootti. nein nein. se lähtee sydämestä (=
ja aatelkoon ihmiset tästä nyt mitä vaan mutta..oma periaate on tärkein (=- Wannabe Gootti
tiedoks vaa että mä en oo mikää aurinkoinen ainakaan nykyää ollu pitkään aikaan. mistä iloitsisin??? mulla ei oo kavereita, mua haukutaan koulussa..
musta elämässä ei oo enää mitään iloo.
lentelisin mieluiten pois tästä maailmasta ku olisin täällä. - Ksak
Wannabe Gootti kirjoitti:
tiedoks vaa että mä en oo mikää aurinkoinen ainakaan nykyää ollu pitkään aikaan. mistä iloitsisin??? mulla ei oo kavereita, mua haukutaan koulussa..
musta elämässä ei oo enää mitään iloo.
lentelisin mieluiten pois tästä maailmasta ku olisin täällä.Gootiksi synnytään.
Voisi jopa sanoa, että siihen tarvitaan todellista kiinnostusta, sitä, että pikkuhiljaa ajan kanssa ajaudutaan siihen suuntaan.
Ensin musiikki, aatteet, ja sitten pukeutuminen.
Olisihan se täysin typerää, jos hilluisi kaupungilla goottivetimissä, ja sitten joku "oikea gootti" tulisi juttelemaan, mutta sinä et tajuaisi, että mitä se siinä selittää.
E-ei.
- Iiris
Mä itse oon syntynyt gootiks, mutta en pukeudu mustiin, vain välillä ja en oikeastaan ulko näöltäni vaikuta Gootilta, mutta kaikki muu on täyttä gootti!
usko pois ei nää vaatteet gootiksi tee...
ja sit jos saat tietää goottien roolipeleistä niin toivon että kiirjoitaisit mulle niistä juttuu! mutta kyllä muiltakin saa tulla neuvoja!
Nightwish is best 4ever!!!- Urgehal
No ei kannata miettiä tollasta paskaa. Kuhan vaan elät ja muistat että elämä on surkeata jos jumala on ja jos ei ole niin ei se elämä parane. Jumala on maailman suurin tyrani ja kaiken valtias. Itse olen skeptinen jumalaa kohti koska en usko sokeaan uskoon ja turhaan toivoon. Gooteista en tiiä mutta itse olen church of sataniin yrittämässä päästä. En kyllä pukeudu itse mustaan aina ja pidän pentagrammeja piilossa mutta meitä on paljon ja me kumotaan sokeat uskonnot pois. Mutta takasin gootteihin. Nehän ei välitä mitä tapahtuu ja mitä muut ajattelee eli haukkuminen menee läpi korvien ja pukeutuminen on niitten oma asia. Muuta ei tarttee tietää niistä.
- Taas yksi tällainen.
Gootiksi ei synnytä. luuletteko että joku 3 vuotias menee hihkuttaan kauppaan että mä haluan mustan korsetin?. Ehei.
kun kasvaa mieli muuttuu. jos päivä päivältä sydämesi lähestyy tätä kulttuuria, silloin olet true gootti. En tietenkään väitä ketään wannabeeksi, koska en tunne sinua.Jos mielesi halajaa true goottiutta, älä väitä itseäsi wnb:iiksi vaan ota itseäsi niskasta kiinni ja pysäytä sisäinen itse-säälisi aalto =)
ja sitten vielä sitten se että ihmisiä ei todellakaan voi nimetä wannabeeksi jos ei tunne tätä persoonaa.
Joo ei mulla tässä muuta. ajatelkaa te ihmiset mitä tahansa. mutta tää on mun, ja monen muun mielipide.
- Visionaire
Syö pari lepakkoa ja hoe sen jälkeen ääneen tuhat kertaa "Olen gootti"
Jos kuitenkin yritän hiukan vakavemmin selittää.
Goottius ei ole mitään mitä voi oppia. Gootiksi ei tulla, gootiksi synnytään. Useimmilla ihmisillä ei vain ole luontaista kykyä ihmetellä, lahjakkuutta, luovuutta, avomielisyyttä jne.
Seuraava lista voi antaa hiukan kuvaa siitä millaista goottius on:
"- Tunnet tarvetta viettää paljon aikaa luoden jotain(musiikkia, taidetta, runoutta, filosofioita, tarinoita jne.)
- Luomuksiasi usein kuvataan synkiksi, shokeeraaviksi, pelottaviksi, oudoiksi jne.
- Pidät museoista ja muista kulttuurikeskuksista.
- Ymmärrät ja jopa nautit Shakespierrestä, Shelleystä, Browningista, ja muista samanlaisista.
- Tiedät mitä eroa on nihilismillä ja eksistentialismilla, vaikket kuuluisi kumpaankaan.
- Nautin MONENLAISESTA musiikista(ei pelkän goottimusiikin kuunteleminen kenestäkään goottia tee)
- Olet hyvin sensuelli(selvillä väreistä, äänistä, tuoksuista)
- Et ymmärrä, miksi ihmiset katsovat TV:tä.
- Et tunne oloasi mukavaksi, jos näytät samalta kuin muutkin ympärilläsi.
- Tunnet olosi mukavaksi, kun vain olet oma itsesi, vaikka kukaan muu ympärilläsi ei ole samanlainen.
- Mietit kysymystä "miksi?" usein ja keksit mielenkiintoisia vastauksia.
- Mietit kysymystä "kuinka?" usein ja usein keksit vastauksen itse.
- Et torju jotain vain siksi, että et ymmärrä sitä.
- Mielipiteesi ihmisistä perustuu sille, mitä he ovat ja mitä he tekevät eikä sille miltä he näyttävät.
- Et pelkää tuntematonta.
- Et pelkää pimeää.
- Pelkäät keskinkertaisuutta"
(Azhrarn) - kalapullanen
Eisss.. Oon niin gootti et käännän sätkätki takassa.
- Vidun-emo-pelle:'3
Täytyy käyttäytyä kuin gootti...Eikä leikitä mitään hiekkalaatikkoleikkejä. Ei nyt sitä murjottaa tarvitse mutta ei sitä ollakkaan kuin 4 vuotiaat. Siinä sitten lyhyesti
- Goottiii
... sillä gootiksi ei synnytä, vaan kasvetaan. Tiedän muutamia wnb gootteja, mutta ei mustat vaatteet gootiksi tee. Vaan se, että tuntee olevansa gootti. Ei sillon kukaan tuu sanoo et oot wannabe, vaan sillon vaa oot gootti. :)
- tursti
haha.. viestin alotettii vuonna 2004 ja vieläki vastaillaan ;3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820