Tytöille, ekat treffit

rqjb

Eli:
Uskaltaako tyttöä lähestyä jo fyysisesti ensimmäisillä treffeillä? Se olisi niin ihanaa pidellä käsiä kahvilassa kahvikupposten äärellä ja vain keskustella =) Mutta enhän minä nyt kohteliaana miehenä uskalla kättä työntämään ihastustani päin >.< Myös esim. jos saattaa tytön kotiin, voiko pitää käsiä yhdessä?
Onnistuneiden treffien jälkeen halaus? Suukko? :O
Olen 17v mies, ja menossa ensimmäisille treffeille, kokematon ;/ Tiedämme molemmat tunteistamme.
Eikö se ole epämukavaa jos kysyy suoraan "saanko pidellä kättäsi?"

Vinkit olisivat hyödyksi :>

6

696

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • burberrygirl18

Itse olen 18v tyttö. Mun mielestä ei kannata kysyy tolleen: saanko pidellä sun kättäs tai saanko suudella!! ne on ihan kamalii :DD Ne joko pilaa *tunnelman* tai sitten vaa vaikeuttaa tilannetta, jos toinen ei haluakkaan, ni mitä siihen sitten vastaat: Et!?? :P

Kannattaa vaan ottaa kädestä kii tai yrittää pussata, kyl se muija sitten tuuppaa takasipäi jos ei tykkää tai sanoo jotain :P Mekin ollaan ihmisii, hei!! ei kannat miettii noin pienii asioita:P
      Eikä seksikää mikää iso juttu oo, kyl muijat antaa jos on halukkait.
      Ei saa mitään, jos ei kokeile :D Good luck! ;P

• stefmödsljf

En suosittele heti suutelemaan ekoilla. Ite en ollu kovin riemuissaan kun suukko suoraan suulle heti ekoilla. Mut en kuitenkaan kehannu tuupata pois :) (Nyt seurustellaan) :D

• Yleensä aika monet tekee sen virheen, että yrittää ekoilla treffeillä aivan liikaa. Älä yritä suudella, pitää kädestä, halata (tästä voidaan keskustella) tai muuta liian fyysistä kontaktia. Siinä tulee muuten sellainen painostuksen tunne tai sellainen liian nopean etenemisen tunne.

Ekoilla treffeillä on tarkoitus tutusta toisiinne, jotta se tilanne ei tuntuisi niin vieraalta. Ekoilla treffeillä ei kannata esittää mitään muuta kuin oikeasti on, koska jos kumppanisi tykästyy siihen persoonaan, jonka olit kehitellyt treffejä varten niin sinä joudut sitä persoonaa esittäämään niin kauan kuin olette yhdessä. Joten ole neutraali ja älä esitä mitään. Ole oma itsesi.

Ja yleensä ei tarvitse kysyä, että saisinko suudella sinua tai saisinko pitää sinua kädestä. Ne yleensä vain tapahtuvat. Tosta noin vain.

• noitcelfeR

Eli ei kannata pitää kiirettä. Tapailimme kaverini kanssa useastikin ennen kuin tuli minkäänlaista fyysistä lähestymistä. Käytiin kahvilla ja kävelemässä ja jopa toistemme luona, pääasiassa juteltiin niitä näitä :D parin tapaamiskerran jälkeen halattiin aina erotessa ja myöhemmillä kerroilla piteli kädestäni kun istuttiin vierekkäin tai käveltiin yhtämatkaa. Vasta sen jälkeen kun hän oli kertonut tunteistaan suudeltiin. Molemmat tykättiin toisistamme jo alusta alkaen mutta vei aikaa :)
      Hiljaa hyvää tulee, älä turhaa kiirehdi vaikka kuinka tekisi mieli vain osoittaa tunteensa jo ekoilla treffeillä. Jos teillä alkaa synkkaa tulette tapaamaan useastikin.

• kkkkkkkko

nooo luulen et kahvlas kannattaa vaik vaa jutella ja sellast silmäpelii, eli kato silmii ja hymyile vaa. ja oo mukava ja oma ittes ja plaa:D sit ku lähet saattaa ni kyl huomaat varmaa vähä jotai merkkei, jos se muija tyylii kokoajan omn sun vieressä, koskettelee "vahingossa" sun kättä tms. eli ku kävelette ni viet kättäs sen lähelle, luulis et se heittää omansa kauemmas jos ei sun kättäs halua:D sit jsn vaihees vaa silität sen kättä ja otat sen ittelles, mikä nyt tuntuu luonnolliselta. ei nyt kannata alkaa oikee asettelee et "hei sun sormen pitäs tulla toho välii ja toi toho ja.." u know:D mut kuitenki et se ei oo sit epämukavasti jotenki. joo mitä selitän? ok sä varmaakysyitki et mite pidetää toista kädestä kiinni:D
      sit ku ootte siin lähellä, et et enä äsaata tyttöä ni kerrot kui mukava ja plaa hän oli, siis jos se sun mielest nyt sit oli mukava:D älä tietenkää kuseta. sit halaat sitä pitkää (paitsi jos tyttö yrittää repii itteensä irti ni anna sen sit mennä:D) ja laitat vaik pään nojaa sen päähä hetkeks ja sit nostat pääs ja katot sitä silmii ja hymyilet. siit kyl huomaa et mitä muija miettii. jos aattelet et minäpä suutelen tuota tyttö nyt ni sit vaa laitat pään sne pään viereen ja siit sit huulet sen huulii kohti, ja taas huomaa mitä muija miettii, jos se ei tuu yhtää vastaa ni älä sit ahdistele.
      JA kun jos suutelet ni älä heti työnnä kieltä kurkkuu, vaa varovasti eka ku ootte nyt ilosesti vastakkai siin, ni hengität iha vähä aikaa vaa (mun mielest todella ihanaa odottaa sitä et jätkä suutelee) sit huulet sen suulle ja koitat laittaa vähän kieltä messii, koska mul ainaki hirveit kokemuksii ku eka kaikki on romanttista ja sit jätkä lähestyy ja oon et aww ihanaa ja seuraavaks tunnen ku jäktä tutkii mun kitarisoja O_o
      ja jos suutelette (hei tää ei ees liity sun kysymyksee:DD) ni vedä kielel sit hitaaaasti, usein se on paljo ihanampaa ku se et kuola valuu ja kieli kokoaja heiluu ees taas:D

toivon et jtn apuu vaik en kai ees oikee vastannu sun kyssii:D

• 16vjäbä

tässä tuliki ensimmäisien treffien ja suutelun laaja oppimäärä =D Nyt mäki osaan :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1783
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      359
      1196
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1188
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1058
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      848
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      774
    8. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      141
      723
    9. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      716
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe