Onko kukaan muu törmännyt samaan ongelmaan veikkauksen sivuilla ? eli kirjaudun ja yritän laittaa vaikka Lotto-tai Kenonumerot oman valinnan mukaan,ei vaan onnistu.Arpomalla saa kyllä rivit tehtyä.Selain on chrome,IE:llä menee ihan normaalisti,haluaisin kuitenkin käyttää ehkä vhän turvallisempaa selainta.Käyttis on tosella koneella Vista 64 ja toisella Win7 64.Vai onko ongelma juuri 64 bittisyys....Tulipahan tuo ongelma nyt eteen 7 millin toivossa.
Veikkaus.fi ja Google chrome
2
2386
Vastaukset
- .............
Itse olen tuota veikkauksen sivua käyttänyt FireFoxilla, Galeonilla ja Epiphanylla. Ainoa minkä olen huomannut että jos heti sivun aukeamisen jälkeen (siis heti kun ruudukko tulee näkyviin) klikkaa numeroita ne saattavat tyhjentyä, eli ilmeisesti joku scripti käynnistyy vähän hitaasti ja tilanne "nollautuu". Toimii hyvin kun malttaa odottaa hetken että sivu on kokonaan latautunut. Olisiko niin että jostain syystä joku tuon sivun scripti ei toimi Cromessa ? Miten tuossa Cromessa javascript asetukset ?
- ei
ei tahdo toimia lotossa oman valinnan mukaan numeroiden painiskelu chromella (win 7 ultimate 64-bit)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746364MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415448Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624289NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun764169Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja673911Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.791269- 3281115
- 601080
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32890Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62831