Hei!
Osaakohan joku neuvoa tyhmää.. Meillä siis brio kombi yhdistelmävaunut ja nyt olemme huomanneet että kantokoppa on jäämässä pieneksi kun vauva on vaunussa toppavarustuksessa. Vauva syntynyt lokakuussa ja jo nyt koppa on ahtaan oloinen ja vauvan kädet sojottaa pystyssä kun vauvan laittaa toppapuvussa ja makuupussissa vaunuun.. EI HYVÄ! Ostin lämpöpussin/makuupussin, mutta miten vaunut sitten "kootaan" kun kantokopan ottaa pois.. Mikä kangas tulee minnekin, kun nyt jäi jotenkin tosi oudosti.. Tuntuu muutenkin että vauvalla on sitten turhan avaraa ja vauva heiluu vaunussa kun menee vähän kuoppaisemmalla tiellä. Siis auttakaa nyt tyhmää! Kuinka olette ratkaisseet tuon ongelman kun koppa on jäänyt pieneksi.. Tuskin olen ainut jonka vauva ei meinaa vaunuun mahtua. En kyllä olisi ostanut vaunuja jos olisin ymmärtänyt kuinka nopeasti koppa jää pieneksi! Muuten kyllä vaunut hyvät..
Brio Kombi
2
705
Vastaukset
- Henni78
Meillä vauva mahtui olemaan kovassa kopassa lähes vuoden vanhaksi, vaikka pitkä kaveri olikin. Kun kopan nostaa pois, niin eihän siinä tarvitse mitään kankaita mihinkään laittaa. Ei ainakaan meidän combeissa. Tein niin, että laitoin taljan pohjalle lämmikkeeksi ja sitten lapsi makuupussiin ja vielä mahdollisesti huopa päälle. Ei se vauva mahdu siellä heilumaan, jos laittaa vähän fylliä vaunun raunoille (viltti, huopa). Jo itse talja vie vaunuissa niin paljon tilaa, ettei fylliä juuri tarvitse.
Ja päälle sitten vedetään se jalka/päällissuoja, joka vedetään jalkatelineen alta ja yläreuna neppareilla reunoille kiinni. Itse olen ollut vaunuihin todella tyytyväinen näin kahden vuoden aikana, ja toinenkin lapsi niissä kohta pääse reissaamaan. Ainoana miinuksena minä pidän suurta painoa (noin 20 kiloa).
ps, olen huomannut, että suurimmalla osalla vauvoista kädet sojottaa ylös toppavarustuksessa, huolimatta vaunuista. Niin meilläkin, eikä se unia haitannut. Laitoin vain kädet aina sen päällisuojan alle nätisti, niin eivät ihan pystysuorassa olleet. - ei liian leveäkään
jos koppa olisi liian leveä, vauva keikkuisi kyljeltä toiselel mutkissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796