halvin prepaid

asdasda3333

mikä on halvin prepaid

7

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 78y9jpoökknljbvj
      • Pekka K.

      • kolmasosapuoli

      • Hintavertailija
        kolmasosapuoli kirjoitti:

        Jokakuukautiselle juomanhakureissulle ulkomaille, niin huomaat että vain Arvo toimii sielläkin. Ni et tarvi kahta...

        Vertailussa DNA prepaid, DNA Arvo ja Saunalahti prepaid.

        Tekstareissa ei suuria eroja, puheluissakin erot suht. pieniä mutta kuvaviesteissä ja videopuheluissa Saunalahti on huomattavasti edullisempi, jostain syystä DNA:lla on ryöstöhinnat. Saunalahdella etuna myös mobiililaajakaista, voi tilata helposti esim. viikoksi (kesämökille jne.).

        Puhe
        DNA Prepaid 16,0 snt/min
        DNA Arvo 6,9 snt/min
        Saunalahti Prepaid 6,6 snt/min

        Tekstari
        DNA Prepaid 6,0 snt/kpl
        DNA Arvo 6,9 snt/min
        Saunalahti Prepaid 6,6 snt/kpl

        Kuvaviestit
        DNA Prepaid 35,0 snt/kpl
        DNA Arvo 38,0 snt/kpl
        Saunalahti Prepaid 6,6 snt/kpl

        Videopuhelut
        DNA Prepaid 25,0 snt/min
        DNA Arvo 25,0 snt/min
        Saunalahti Prepaid 6,6 snt/min


      • trjykritolrk,euatr
        Pekka K. kirjoitti:

        Miten se DNA Arvo voi olla halvin, jos Saunalahti on sitä edullisempi?

        Voi tilata verkosta
        http://saunalahti.fi/prepaid/

        Tai sitten hakea Ärrältä
        http://www.rkioski.fi/Saunalahti.346.0.html

        sit pitäis ottaa ihan uus numero ja jakelee sitä kaikille! ei saamari, omal kohdal ku numero on ollut sama jo 8v ni en kytkykusetuksienkaa jälkeen suostunut antaa numeroa pois.. kaikista helpoin on kun siirtää vanhan numeron latausliittymän mikä onnistuu vain dna arvos.. eikä muutama sentti ainakaan omalla kohdallani vaikuta.. aina se latausmäärä on 10-20€ ja pärjää hyvin koko kuukauden. et ei omal kohal muutaman sentin säästö oo mitään per minuttii.. ja arvol pystyy soittaa ulkomail muilla perus prepaideil..


      • 9ghp8gt6oyhu
        Hintavertailija kirjoitti:

        Vertailussa DNA prepaid, DNA Arvo ja Saunalahti prepaid.

        Tekstareissa ei suuria eroja, puheluissakin erot suht. pieniä mutta kuvaviesteissä ja videopuheluissa Saunalahti on huomattavasti edullisempi, jostain syystä DNA:lla on ryöstöhinnat. Saunalahdella etuna myös mobiililaajakaista, voi tilata helposti esim. viikoksi (kesämökille jne.).

        Puhe
        DNA Prepaid 16,0 snt/min
        DNA Arvo 6,9 snt/min
        Saunalahti Prepaid 6,6 snt/min

        Tekstari
        DNA Prepaid 6,0 snt/kpl
        DNA Arvo 6,9 snt/min
        Saunalahti Prepaid 6,6 snt/kpl

        Kuvaviestit
        DNA Prepaid 35,0 snt/kpl
        DNA Arvo 38,0 snt/kpl
        Saunalahti Prepaid 6,6 snt/kpl

        Videopuhelut
        DNA Prepaid 25,0 snt/min
        DNA Arvo 25,0 snt/min
        Saunalahti Prepaid 6,6 snt/min

        joo no jos haluaa jotain videopuhelui sun muita datapaskoi lähettää niin sitten kyllä kannattaa ottaa se saunis, mutta peruskäyttöön latausliittymist paras on Arvo.


      • talkabout

        ..mistä roikkuu, eli kuten muissakin asioissa ei ole yhtä joka olisi selvästi muita parempi kaikissa osioissa. Kotona on gomobile, dna arvo sekä pari saunalahtea(työkäytössä). Kokonaisuutena sekä selkeästi muita paremman mobiililaajakaistan ansiosta valitsisin saunalahden. Arvo on juuri siksi jäänyt meille että sai vanhan,
        vuosia luettelossa olleen numeron säilymään ja onhan se puhelukäytössä ihan ok..Dna laajakaista vain on aivan jotain muuta kuin Kimi mainostaa ja vielä kalliskin. Saunalahti hinnoittelussa selvästi muita edullisempi. Sonera on lentänyt pihalle aikoja sitten koska on selkeästi kaikkia muita heikompi ja kalliimpi. Propagandansa ja asia-
        kaspalvelunsa puolesta Sonera voisi olla ihan hyvin vaikka venäläinen operaattori. Tosin jokaisen operaaattorin lupauksissa on ilmaa lupausten päällä, saunalahti kuitenkin toimii lähinnä lupauksiansa, dna ei lähelläkään ja soneralla on hyvä jos yleensä toimii joskus. Nimimerkillä kokemusta todellakin on ja niin pitkältä aikaa kuin mahdollista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe