Micrassa ongelmia käynnistyksen kanssa. Käynnistyy kylmänä, mutta kun auto on ajettu lämpimäksi ja sitten seisoo hetken pakkasessa (-15-22 C) niin käynistettäessä pyörittää hetken starttia, mutta ei käynnisty tai joskus pyörittää starttia niin pitkään kuin starttaat - ei käynnisty. Käynnistyksen eston punainen merkkivalo palaa, joten tämä viittaa siihen, että käynnistyksen esto ei tunnista avainta(koodia). Olen kokeillut molemmilla avaimilla - ei auta. Auto käynnistyy yleensä seuraavana aamuna, kun on sanut rauhassa "jäähtyä".
Missä vika, mitä teen, auttakaa ? Kiitos !
Micra 2003, 1.0 ,K12 Käynnistyksen esto temppuilee
1
1799
Vastaukset
- Pikkumusta-auto
Meillä Micra vm2004 ja tekee ihan samaa. Auto käy lämpimäksi ja jää pakkaseen hetkeksi (eilen n.-20 C)Avainta kääntämällä ei tapahdu mitään, mutta vähän "narraamalla" saa välillä pyörittämään, mutta sitä se tekee vain muutaman sekunnin ja lopettaa - ei edes lupaa. Auton seistyä muutaman tunnin, se lähtee normaalisti käyntiin. Auto käytetty NIssan huollossa, mutta eivät löytäneet mitään vikaa. Vika ilmenee todella harvoin johtuen juuri ehkä tuosta lämpötila-asiasta?? Käynnistyksen estoa itse epäilen, mutta miten sen korjaa jos ei vika ilmene kuin em olosuheteissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892