Vauvan

korvista

Muokkautuuko vauvan korvat vauvan kasvaessa? Meidän vauvalla toinen korva on hieman kuin menninkäiskorva.Toinen taas ei. mietin että venyykö se niinkun ylöspäin vauvan kasvaessa ja häviää se kulma. Vai oisko se voinut litistyä jotenkin kohdussa :)

7

2033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henni78

      Meidän poika syntyi kauniiden ja pienien päätä myötäilevien korvien kanssa. Huokasin jo helpotuksesta, ettei saanut äitinsä (minun) korvia. Mutta kyllähän se kuukausien kuluessa niin meni, että korvat eivät olleekaan enää niin päätä myöten ja samanlaiset isommat lerputtimet sieltä sitten muovaantui kuin äidillänsäkin. Noh, onneksi tuo poika vieläkin on suloinen, vaikka äitinsä korvat saikin sitten.

      • korvista

        Vauvakuvia kun kattoo niin olen huomannut että aika monilla vauvoilla toinen korva on sellainen menninkäiskorvamainen?! Mistähän se johtuu...


      • dumboäiti
        korvista kirjoitti:

        Vauvakuvia kun kattoo niin olen huomannut että aika monilla vauvoilla toinen korva on sellainen menninkäiskorvamainen?! Mistähän se johtuu...

        meidän vauvalla oli toinen korva ihan lytyssä,vähän kuin luppakorva:) Synnytyksessä vissiin meni(lääkärin mukaan ainakin) ja kyllä se nyt on jo ns. normaalin näköinen..jonkun 4 kk meni ennen kuin se normalisoitui.


    • Niins

      Mahdatkohan tarkoittaa korvanlehden päässä olevaa nipukkaa? Tosiaan ihan kuin jollain menninkäisellä tai keijulla tms. Yhdellä kaverillani on sellainen toisessa korvassa. Toisella kummassakin korvassa. Ei se ainakaan heitä ole haitannut.

      • korvista

        ei nipukkaa siinä vaan siinä on tavallaan semmonen kulma, vähän niinkun taittais korvaa ylhäältä niin jää semmonen kulma siihen...


      • köös
        korvista kirjoitti:

        ei nipukkaa siinä vaan siinä on tavallaan semmonen kulma, vähän niinkun taittais korvaa ylhäältä niin jää semmonen kulma siihen...

        Meillä on pojalla tällainen toinen korva ja edelleen on lysyssä. Ikää jo 7kk. :) Oikeneekohan ikinä?


    • lapsenakiusattu

      Nostanpa tämän kysymyksen. Meillä 5v poika jolla toinen korva juurikin kuvatusti ikään kuin taitettu ylhäältä alas eli lupallaan. Aina ollut. Kun hän oli vauva, pidin sitä niin söpönä etten edes harkinnut korjausta kotikonstein leikkauksesta puhumattakaan. Nyt koulun jne lähestyessä mietin että olisiko pitänyt... Tupon laittaminen taitoksen alle voisi korjata asian mutten halua tehdä sitä niin että poika aattelee että korjataan vikaa. Söpöhän se on eikä kolo komiassa haittaa :) mutta oon myös havahtunut että aika selkeä ero on korvissa ja pojalla kun hiukset eivät mitään peitä. Kun vain säästyisi kiusaamiselta rakas pieni <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe