Vauvan

korvista

Muokkautuuko vauvan korvat vauvan kasvaessa? Meidän vauvalla toinen korva on hieman kuin menninkäiskorva.Toinen taas ei. mietin että venyykö se niinkun ylöspäin vauvan kasvaessa ja häviää se kulma. Vai oisko se voinut litistyä jotenkin kohdussa :)

7

1495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henni78

Meidän poika syntyi kauniiden ja pienien päätä myötäilevien korvien kanssa. Huokasin jo helpotuksesta, ettei saanut äitinsä (minun) korvia. Mutta kyllähän se kuukausien kuluessa niin meni, että korvat eivät olleekaan enää niin päätä myöten ja samanlaiset isommat lerputtimet sieltä sitten muovaantui kuin äidillänsäkin. Noh, onneksi tuo poika vieläkin on suloinen, vaikka äitinsä korvat saikin sitten.

• korvista

Vauvakuvia kun kattoo niin olen huomannut että aika monilla vauvoilla toinen korva on sellainen menninkäiskorvamainen?! Mistähän se johtuu...

• dumboäiti
        korvista kirjoitti:

Vauvakuvia kun kattoo niin olen huomannut että aika monilla vauvoilla toinen korva on sellainen menninkäiskorvamainen?! Mistähän se johtuu...

meidän vauvalla oli toinen korva ihan lytyssä,vähän kuin luppakorva:) Synnytyksessä vissiin meni(lääkärin mukaan ainakin) ja kyllä se nyt on jo ns. normaalin näköinen..jonkun 4 kk meni ennen kuin se normalisoitui.

• Niins

Mahdatkohan tarkoittaa korvanlehden päässä olevaa nipukkaa? Tosiaan ihan kuin jollain menninkäisellä tai keijulla tms. Yhdellä kaverillani on sellainen toisessa korvassa. Toisella kummassakin korvassa. Ei se ainakaan heitä ole haitannut.

• korvista

ei nipukkaa siinä vaan siinä on tavallaan semmonen kulma, vähän niinkun taittais korvaa ylhäältä niin jää semmonen kulma siihen...

• köös
        korvista kirjoitti:

ei nipukkaa siinä vaan siinä on tavallaan semmonen kulma, vähän niinkun taittais korvaa ylhäältä niin jää semmonen kulma siihen...

Meillä on pojalla tällainen toinen korva ja edelleen on lysyssä. Ikää jo 7kk. :) Oikeneekohan ikinä?

• lapsenakiusattu

Nostanpa tämän kysymyksen. Meillä 5v poika jolla toinen korva juurikin kuvatusti ikään kuin taitettu ylhäältä alas eli lupallaan. Aina ollut. Kun hän oli vauva, pidin sitä niin söpönä etten edes harkinnut korjausta kotikonstein leikkauksesta puhumattakaan. Nyt koulun jne lähestyessä mietin että olisiko pitänyt... Tupon laittaminen taitoksen alle voisi korjata asian mutten halua tehdä sitä niin että poika aattelee että korjataan vikaa. Söpöhän se on eikä kolo komiassa haittaa :) mutta oon myös havahtunut että aika selkeä ero on korvissa ja pojalla kun hiukset eivät mitään peitä. Kun vain säästyisi kiusaamiselta rakas pieni <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3708
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2900
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      268
      2709
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1885
    5. 219
      1418
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1241
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1037
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      977
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      974
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      90
      927
    Aihe