Mä omistan pokemonii, fruits baskettiä, Weedii, Hopeanuolta ja oon kattonu netistä Inuyashaa. Nii ja omistan kans kissojen valtakunnan ja Kikin lähettipalvelun. Ois kiva kattoo jotain muuta.
Suositelkaa hyvää animee
11
496
Vastaukset
- silver-riolu
Noh youtubesta voisit kattoo Tokyo Mew Mew:ta.... Englanniksi duubattuna tai japaniks, jossa on englannin kieliset tekstitykset... Sitä mä sulle suosittelisin. ^-^
- Titsu-Chan-Nam
Naapurini Totoro oli aiwan ihana. Löytyy warmasti Makuunista.
Henkien Kätkemä oli outo/pelottawa, mutta silti aiwan mahtawa 8D
^^ - mo
Titsu-Chan-Nam kirjoitti:
Naapurini Totoro oli aiwan ihana. Löytyy warmasti Makuunista.
Henkien Kätkemä oli outo/pelottawa, mutta silti aiwan mahtawa 8D
^^Katso Yu-gi-ohia! Se on aivan paras. Tuolta voi katsoa-----> http://www.watchanimeon.com/
Hakuun yu-gi-oh ^^
- ranotaku
selvähän se :) , tässä sitä sitten tulee, tosin siun pitää osata perus englantia että ymmärrät tekstityksen, suomeksi kun tarjonta on hyvin kehnon puolista : /
Shugo Chara
Scrapped Princess
Tokyo Mew Mew
The Melancholy of Haruhi Suzumiya
Hunter x hunter
Toradora
Vampire Knight
Midori No Hibi
Daughter of twenty faces
Tayutama: kiss on my deity
Tokimeki Memorial
Fushigi Yuuki
Fairy Tail
Toivottavasti näistä löytyy jokin mukava :)- ranotaku
jatkoa vielä äskeiseen
Jos tulee jotai tietyn tyylistä mieleen niin mie voin kertoa sitten sopivia sarjoja :) ranotaku kirjoitti:
jatkoa vielä äskeiseen
Jos tulee jotai tietyn tyylistä mieleen niin mie voin kertoa sitten sopivia sarjoja :)ainakin sellasta mitä ei tarvi videovuokraamoa, kun täl paikkakunnal ei oo sellasta.
- ranotaku
flareon85 kirjoitti:
ainakin sellasta mitä ei tarvi videovuokraamoa, kun täl paikkakunnal ei oo sellasta.
nuo mainitsemani sarjat löytyy ihan netistä jos jaksaa etsiä, esim; www.lovelyanime.com tarjoaa monta, monta sarjaa katsottavaksi, ja jos ei itse keksi mitä katsoa, niin kannattaa sivuston chatissä kysyä suosituksia. :)
ranotaku kirjoitti:
nuo mainitsemani sarjat löytyy ihan netistä jos jaksaa etsiä, esim; www.lovelyanime.com tarjoaa monta, monta sarjaa katsottavaksi, ja jos ei itse keksi mitä katsoa, niin kannattaa sivuston chatissä kysyä suosituksia. :)
mut Pokemon animee ei oo täl sivulla ollenkaan. Ois ollu kiva kattoo jaksot jotka mtv3 on hypänny yli.
- ranotaku
flareon85 kirjoitti:
mut Pokemon animee ei oo täl sivulla ollenkaan. Ois ollu kiva kattoo jaksot jotka mtv3 on hypänny yli.
Pokemon on valitettavasti erittäin lisensoitu aika useassa paikassa ellei kaikkialla, joten nuo anime sivustot välttävät laittamasta lisensoituja sarjoja näytille, jos joku sivusto niitä sitten näyttää, voidaan sivusto sulkea kokonaan pois käytöstä ja omistajile voi sitten tulla "pienet" sanktiot, varsinkin kun on kyse näinkin tunnetusta sarjasta, elleivät he sitten poista kyseistä sisältöä kokonaan pois näytiltä ensinmäisen varoituksen jälkeen.
ranotaku kirjoitti:
Pokemon on valitettavasti erittäin lisensoitu aika useassa paikassa ellei kaikkialla, joten nuo anime sivustot välttävät laittamasta lisensoituja sarjoja näytille, jos joku sivusto niitä sitten näyttää, voidaan sivusto sulkea kokonaan pois käytöstä ja omistajile voi sitten tulla "pienet" sanktiot, varsinkin kun on kyse näinkin tunnetusta sarjasta, elleivät he sitten poista kyseistä sisältöä kokonaan pois näytiltä ensinmäisen varoituksen jälkeen.
jossa oon nähny pokemonii on anime freak tv.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581
