Suositelkaa hyvää animee

Mä omistan pokemonii, fruits baskettiä, Weedii, Hopeanuolta ja oon kattonu netistä Inuyashaa. Nii ja omistan kans kissojen valtakunnan ja Kikin lähettipalvelun. Ois kiva kattoo jotain muuta.

11

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silver-riolu

      Noh youtubesta voisit kattoo Tokyo Mew Mew:ta.... Englanniksi duubattuna tai japaniks, jossa on englannin kieliset tekstitykset... Sitä mä sulle suosittelisin. ^-^

      • Titsu-Chan-Nam

        Naapurini Totoro oli aiwan ihana. Löytyy warmasti Makuunista.

        Henkien Kätkemä oli outo/pelottawa, mutta silti aiwan mahtawa 8D

        ^^


      • mo
        Titsu-Chan-Nam kirjoitti:

        Naapurini Totoro oli aiwan ihana. Löytyy warmasti Makuunista.

        Henkien Kätkemä oli outo/pelottawa, mutta silti aiwan mahtawa 8D

        ^^

        Katso Yu-gi-ohia! Se on aivan paras. Tuolta voi katsoa-----> http://www.watchanimeon.com/
        Hakuun yu-gi-oh ^^


    • ranotaku

      selvähän se :) , tässä sitä sitten tulee, tosin siun pitää osata perus englantia että ymmärrät tekstityksen, suomeksi kun tarjonta on hyvin kehnon puolista : /

      Shugo Chara
      Scrapped Princess
      Tokyo Mew Mew
      The Melancholy of Haruhi Suzumiya
      Hunter x hunter
      Toradora
      Vampire Knight
      Midori No Hibi
      Daughter of twenty faces
      Tayutama: kiss on my deity
      Tokimeki Memorial
      Fushigi Yuuki
      Fairy Tail

      Toivottavasti näistä löytyy jokin mukava :)

      • ranotaku

        jatkoa vielä äskeiseen

        Jos tulee jotai tietyn tyylistä mieleen niin mie voin kertoa sitten sopivia sarjoja :)


      • ranotaku kirjoitti:

        jatkoa vielä äskeiseen

        Jos tulee jotai tietyn tyylistä mieleen niin mie voin kertoa sitten sopivia sarjoja :)

        ainakin sellasta mitä ei tarvi videovuokraamoa, kun täl paikkakunnal ei oo sellasta.


      • ranotaku
        flareon85 kirjoitti:

        ainakin sellasta mitä ei tarvi videovuokraamoa, kun täl paikkakunnal ei oo sellasta.

        nuo mainitsemani sarjat löytyy ihan netistä jos jaksaa etsiä, esim; www.lovelyanime.com tarjoaa monta, monta sarjaa katsottavaksi, ja jos ei itse keksi mitä katsoa, niin kannattaa sivuston chatissä kysyä suosituksia. :)


      • ranotaku kirjoitti:

        nuo mainitsemani sarjat löytyy ihan netistä jos jaksaa etsiä, esim; www.lovelyanime.com tarjoaa monta, monta sarjaa katsottavaksi, ja jos ei itse keksi mitä katsoa, niin kannattaa sivuston chatissä kysyä suosituksia. :)

        mut Pokemon animee ei oo täl sivulla ollenkaan. Ois ollu kiva kattoo jaksot jotka mtv3 on hypänny yli.


      • ranotaku
        flareon85 kirjoitti:

        mut Pokemon animee ei oo täl sivulla ollenkaan. Ois ollu kiva kattoo jaksot jotka mtv3 on hypänny yli.

        Pokemon on valitettavasti erittäin lisensoitu aika useassa paikassa ellei kaikkialla, joten nuo anime sivustot välttävät laittamasta lisensoituja sarjoja näytille, jos joku sivusto niitä sitten näyttää, voidaan sivusto sulkea kokonaan pois käytöstä ja omistajile voi sitten tulla "pienet" sanktiot, varsinkin kun on kyse näinkin tunnetusta sarjasta, elleivät he sitten poista kyseistä sisältöä kokonaan pois näytiltä ensinmäisen varoituksen jälkeen.


      • ranotaku kirjoitti:

        Pokemon on valitettavasti erittäin lisensoitu aika useassa paikassa ellei kaikkialla, joten nuo anime sivustot välttävät laittamasta lisensoituja sarjoja näytille, jos joku sivusto niitä sitten näyttää, voidaan sivusto sulkea kokonaan pois käytöstä ja omistajile voi sitten tulla "pienet" sanktiot, varsinkin kun on kyse näinkin tunnetusta sarjasta, elleivät he sitten poista kyseistä sisältöä kokonaan pois näytiltä ensinmäisen varoituksen jälkeen.

        jossa oon nähny pokemonii on anime freak tv.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe