Suositelkaa hyvää animee

Mä omistan pokemonii, fruits baskettiä, Weedii, Hopeanuolta ja oon kattonu netistä Inuyashaa. Nii ja omistan kans kissojen valtakunnan ja Kikin lähettipalvelun. Ois kiva kattoo jotain muuta.

11

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silver-riolu

      Noh youtubesta voisit kattoo Tokyo Mew Mew:ta.... Englanniksi duubattuna tai japaniks, jossa on englannin kieliset tekstitykset... Sitä mä sulle suosittelisin. ^-^

      • Titsu-Chan-Nam

        Naapurini Totoro oli aiwan ihana. Löytyy warmasti Makuunista.

        Henkien Kätkemä oli outo/pelottawa, mutta silti aiwan mahtawa 8D

        ^^


      • mo
        Titsu-Chan-Nam kirjoitti:

        Naapurini Totoro oli aiwan ihana. Löytyy warmasti Makuunista.

        Henkien Kätkemä oli outo/pelottawa, mutta silti aiwan mahtawa 8D

        ^^

        Katso Yu-gi-ohia! Se on aivan paras. Tuolta voi katsoa-----> http://www.watchanimeon.com/
        Hakuun yu-gi-oh ^^


    • ranotaku

      selvähän se :) , tässä sitä sitten tulee, tosin siun pitää osata perus englantia että ymmärrät tekstityksen, suomeksi kun tarjonta on hyvin kehnon puolista : /

      Shugo Chara
      Scrapped Princess
      Tokyo Mew Mew
      The Melancholy of Haruhi Suzumiya
      Hunter x hunter
      Toradora
      Vampire Knight
      Midori No Hibi
      Daughter of twenty faces
      Tayutama: kiss on my deity
      Tokimeki Memorial
      Fushigi Yuuki
      Fairy Tail

      Toivottavasti näistä löytyy jokin mukava :)

      • ranotaku

        jatkoa vielä äskeiseen

        Jos tulee jotai tietyn tyylistä mieleen niin mie voin kertoa sitten sopivia sarjoja :)


      • ranotaku kirjoitti:

        jatkoa vielä äskeiseen

        Jos tulee jotai tietyn tyylistä mieleen niin mie voin kertoa sitten sopivia sarjoja :)

        ainakin sellasta mitä ei tarvi videovuokraamoa, kun täl paikkakunnal ei oo sellasta.


      • ranotaku
        flareon85 kirjoitti:

        ainakin sellasta mitä ei tarvi videovuokraamoa, kun täl paikkakunnal ei oo sellasta.

        nuo mainitsemani sarjat löytyy ihan netistä jos jaksaa etsiä, esim; www.lovelyanime.com tarjoaa monta, monta sarjaa katsottavaksi, ja jos ei itse keksi mitä katsoa, niin kannattaa sivuston chatissä kysyä suosituksia. :)


      • ranotaku kirjoitti:

        nuo mainitsemani sarjat löytyy ihan netistä jos jaksaa etsiä, esim; www.lovelyanime.com tarjoaa monta, monta sarjaa katsottavaksi, ja jos ei itse keksi mitä katsoa, niin kannattaa sivuston chatissä kysyä suosituksia. :)

        mut Pokemon animee ei oo täl sivulla ollenkaan. Ois ollu kiva kattoo jaksot jotka mtv3 on hypänny yli.


      • ranotaku
        flareon85 kirjoitti:

        mut Pokemon animee ei oo täl sivulla ollenkaan. Ois ollu kiva kattoo jaksot jotka mtv3 on hypänny yli.

        Pokemon on valitettavasti erittäin lisensoitu aika useassa paikassa ellei kaikkialla, joten nuo anime sivustot välttävät laittamasta lisensoituja sarjoja näytille, jos joku sivusto niitä sitten näyttää, voidaan sivusto sulkea kokonaan pois käytöstä ja omistajile voi sitten tulla "pienet" sanktiot, varsinkin kun on kyse näinkin tunnetusta sarjasta, elleivät he sitten poista kyseistä sisältöä kokonaan pois näytiltä ensinmäisen varoituksen jälkeen.


      • ranotaku kirjoitti:

        Pokemon on valitettavasti erittäin lisensoitu aika useassa paikassa ellei kaikkialla, joten nuo anime sivustot välttävät laittamasta lisensoituja sarjoja näytille, jos joku sivusto niitä sitten näyttää, voidaan sivusto sulkea kokonaan pois käytöstä ja omistajile voi sitten tulla "pienet" sanktiot, varsinkin kun on kyse näinkin tunnetusta sarjasta, elleivät he sitten poista kyseistä sisältöä kokonaan pois näytiltä ensinmäisen varoituksen jälkeen.

        jossa oon nähny pokemonii on anime freak tv.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe