Mä omistan pokemonii, fruits baskettiä, Weedii, Hopeanuolta ja oon kattonu netistä Inuyashaa. Nii ja omistan kans kissojen valtakunnan ja Kikin lähettipalvelun. Ois kiva kattoo jotain muuta.
Suositelkaa hyvää animee
11
465
Vastaukset
- silver-riolu
Noh youtubesta voisit kattoo Tokyo Mew Mew:ta.... Englanniksi duubattuna tai japaniks, jossa on englannin kieliset tekstitykset... Sitä mä sulle suosittelisin. ^-^
- Titsu-Chan-Nam
Naapurini Totoro oli aiwan ihana. Löytyy warmasti Makuunista.
Henkien Kätkemä oli outo/pelottawa, mutta silti aiwan mahtawa 8D
^^ - mo
Titsu-Chan-Nam kirjoitti:
Naapurini Totoro oli aiwan ihana. Löytyy warmasti Makuunista.
Henkien Kätkemä oli outo/pelottawa, mutta silti aiwan mahtawa 8D
^^Katso Yu-gi-ohia! Se on aivan paras. Tuolta voi katsoa-----> http://www.watchanimeon.com/
Hakuun yu-gi-oh ^^
- ranotaku
selvähän se :) , tässä sitä sitten tulee, tosin siun pitää osata perus englantia että ymmärrät tekstityksen, suomeksi kun tarjonta on hyvin kehnon puolista : /
Shugo Chara
Scrapped Princess
Tokyo Mew Mew
The Melancholy of Haruhi Suzumiya
Hunter x hunter
Toradora
Vampire Knight
Midori No Hibi
Daughter of twenty faces
Tayutama: kiss on my deity
Tokimeki Memorial
Fushigi Yuuki
Fairy Tail
Toivottavasti näistä löytyy jokin mukava :)- ranotaku
jatkoa vielä äskeiseen
Jos tulee jotai tietyn tyylistä mieleen niin mie voin kertoa sitten sopivia sarjoja :) ranotaku kirjoitti:
jatkoa vielä äskeiseen
Jos tulee jotai tietyn tyylistä mieleen niin mie voin kertoa sitten sopivia sarjoja :)ainakin sellasta mitä ei tarvi videovuokraamoa, kun täl paikkakunnal ei oo sellasta.
- ranotaku
flareon85 kirjoitti:
ainakin sellasta mitä ei tarvi videovuokraamoa, kun täl paikkakunnal ei oo sellasta.
nuo mainitsemani sarjat löytyy ihan netistä jos jaksaa etsiä, esim; www.lovelyanime.com tarjoaa monta, monta sarjaa katsottavaksi, ja jos ei itse keksi mitä katsoa, niin kannattaa sivuston chatissä kysyä suosituksia. :)
ranotaku kirjoitti:
nuo mainitsemani sarjat löytyy ihan netistä jos jaksaa etsiä, esim; www.lovelyanime.com tarjoaa monta, monta sarjaa katsottavaksi, ja jos ei itse keksi mitä katsoa, niin kannattaa sivuston chatissä kysyä suosituksia. :)
mut Pokemon animee ei oo täl sivulla ollenkaan. Ois ollu kiva kattoo jaksot jotka mtv3 on hypänny yli.
- ranotaku
flareon85 kirjoitti:
mut Pokemon animee ei oo täl sivulla ollenkaan. Ois ollu kiva kattoo jaksot jotka mtv3 on hypänny yli.
Pokemon on valitettavasti erittäin lisensoitu aika useassa paikassa ellei kaikkialla, joten nuo anime sivustot välttävät laittamasta lisensoituja sarjoja näytille, jos joku sivusto niitä sitten näyttää, voidaan sivusto sulkea kokonaan pois käytöstä ja omistajile voi sitten tulla "pienet" sanktiot, varsinkin kun on kyse näinkin tunnetusta sarjasta, elleivät he sitten poista kyseistä sisältöä kokonaan pois näytiltä ensinmäisen varoituksen jälkeen.
ranotaku kirjoitti:
Pokemon on valitettavasti erittäin lisensoitu aika useassa paikassa ellei kaikkialla, joten nuo anime sivustot välttävät laittamasta lisensoituja sarjoja näytille, jos joku sivusto niitä sitten näyttää, voidaan sivusto sulkea kokonaan pois käytöstä ja omistajile voi sitten tulla "pienet" sanktiot, varsinkin kun on kyse näinkin tunnetusta sarjasta, elleivät he sitten poista kyseistä sisältöä kokonaan pois näytiltä ensinmäisen varoituksen jälkeen.
jossa oon nähny pokemonii on anime freak tv.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35315029- 2575953
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113448- 1912556
- 1372189
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142072Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101590Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481369Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411196- 891170