Kylläpä on Phuket muuttunut 10-14 vuoden aikana ja vain huonompaan suuntaan. Kaikki hinnat nousseet 40% enemmän verrattuna muu Thaimaa.Turismi pilannut koko saaren.Räätälit suorastaan vastenmielisiä.Rannat huomattavasti huonommassa kunnossa kuin ennen.Palveluiden taso laskenut,muualla Thaimaassa arvostetaan vielä turisteja toisin kuin Phuketissa.Me emme matkusta Phukettiin enää koskaan sen päätöksen teimme viime matkamme jälkeen.
Mutta onneksi Thaimaassa on muitakin kohteita jota turismi ei ole pilannut.
Phuket pilalla
205
9896
Vastaukset
- munkkimuu
olen minäkin,valitettavasti näin on käynyt totesin.Pari kertaa olen käynyt ja enää en mene,olin todella
pettynyt.
Kun matkojen hinnat halpenivat,niin Phuket muuttui.
Onneksi on muitakin kohteita esim.Pohjois-Thaimaa kannattaa ottaa ohjelmaan.- pohojoiseen
suosittelen chiang mai.kiva mesta!!yömarkkinat rules..!
- antithai
En koskaan enää mene sinne! Ällöttävää, että joutuu kuuntelemaan katujen varsilla "MÄSSÄÄS MÄSSÄÄS"-huutelua ym. paskaa.
Ehkä Thaimaa kelpaa sellaisille ihmisille, jotka eivät arvosta muuta, kuin hellettä ja HALPOJA hintoja.
Please! Älkää teettäkö niitä järkyttäviä pukuja, JOITA SAATTE NIIN HALVALLA ja jotka istuvat huonosti ja ovat muutenkin naurettavan näköisiä!!! Ne ovat oikeasti aivan hirvittäviä!!!! PLEASE!!!- aivan turhaan
Ja höpö höpö! Kaikki keksittyä. Mikään ei pidä paikkaansa.Kaikki ihanaa ja mukavaa Phuketissa. Olkaa pois sieltä jos ei passaa ja menkää muualle!
- Phu ket
Menen sinne vielä useasti. Täydellistä, että saa kuunnella katujen varsilla "MASSAGE MASSAGE" - huutelua ym. kivaa.
Arvostan paljon muitakin asioita kuin hellettä ja halpoja hintoja.
Teetän ensi kerralla ainakin viisi loistavaa pukua, joita saan halvalla ja ne istuvat täydellisesti ja ovat muutenkin upean näköisiä. Ne ovat oikeasti upeita. - ei koskaan enään
Phu ket kirjoitti:
Menen sinne vielä useasti. Täydellistä, että saa kuunnella katujen varsilla "MASSAGE MASSAGE" - huutelua ym. kivaa.
Teetän ensi kerralla ainakin viisi loistavaa pukua, joita saan halvalla ja ne istuvat täydellisesti ja ovat muutenkin upean näköisiä. Ne ovat oikeasti upeita.verrattuna koko muu Thaimaa niin Phuketin hinnat 50 % kalliimmat..... menisit muualle Thaimaahan niin mielipiteesi Phuketista muuttuisi, ja huonompaan suuntaan.Phuket on riistohintaisten taksikuskien ja huijari kauppiaiden mekka.
- matkailu avartaa
Phu ket kirjoitti:
Teetän ensi kerralla ainakin viisi loistavaa pukua, joita saan halvalla ja ne istuvat täydellisesti ja ovat muutenkin upean näköisiä. Ne ovat oikeasti upeita.Niin minäkin menen ja vielä monta kertaa. Jokainen voi valita matkakohteensa ihan oman mieltymyksen mukaan ja toiviottavasti tekevät myös niin. Onko pakko täällä riekkua jos ei ole ollut tyytyväinen, pysykää suu kiinni kotona niin ei tarvitse kitistä. Phuketin vehnäjauhoiset rannat on loistavat ja kallista thaikku ruokaa saa niin paljon kuin napa vetää. Kalliita piraattilaukkuja´aion ostaa (kestävät muuten yllättävän hyvin) ja huonosti istuvia kolttuja pitää teettää muutama, vaikka ei niin tarttiskaan... Onhan noita amalioita näköjään enemmänkin. Oikein mukavia Thaimaan lomia sinulle!
- ÄÄLIÖIDEN VALITUSTA
SUL ON PILAANTUNUTTA SISÄLLÄSI, SIITÄ SE PHUKE JOHTUU
- jönni
Minusta on ihmeellistä, että omilla kokemuksilla moititaan toisten valintoja. Jos Phuket on niin piloilla aloittajan mielestä, niin ihmettelen suuresti miksi ko. henkilö on sinne edes matkannut. Eihän tarvitse kuin vähän keskustelupalstoja käydä läpi, niin tulee kuvaa heti millaisesta turistipaikasta on kyse. Jos sitten haluaa muuta kuin turismia nähdä, niin maailma on kyllä ihan täynnä vielä paikkoja, joissa ei toista suomalaista näy. Kysehän on valinnoista. Itse ole matkaamassa Phuketiin nyt ensimmäistä kertaa. Mietinkyllä tarkkaan nitä haen lomaltani. Nyt haen aurinkoa, lämpöä, löhöilyä ja hyvää hotellia. Tiedän phuketin olevan vahvasti turistikohde, mutta so what? Jos haluan muuta eksotiikkaa, voisin lähteä malesiaan, indonesiaan, filippiineille tai ihan minne muualle tahansa. Jokainenhan tekee valíntansa omista lähtökohdistaan ja loman odotuksistaan käsin. Tähän hetkeen sopii meille nyt tämä paikka. Oli paikka mikä tahansa niin oihminenhän itse tekee oman lomasa ja päättää tekemisistään oli missäpäin maailmaa tahansa
- rawai,nai harn....
tarkoitat? Phuket on saari jossa on aika paljon eri kohteita...
- samaa mieltä
kirjoitti aloittaja.Mistä olen muuten aivan samaa mieltä.
- rawai nai harn....
samaa mieltä kirjoitti:
kirjoitti aloittaja.Mistä olen muuten aivan samaa mieltä.
olette kiertäneet paikkaa....
- paamaanpuri
Olet pilannut jo Phuketin silloin 10-14 v sitten.
Älä mene pilaamaan enää muita kohteita sanot että turismi pilannut...siis sinä olet sen pilannut länsimainen törkypesä turisti.
Ette matkusta Phukettiin enää koskaan....olisi kaikille paras ratkaisu kun ette matkustaisi enää minnekään enää koskaan sillä teitä valittavia omanarvon tuntevia nokkapystyköyhiä on liikaa.
Paras matka.....keittiön ikkunasta arvostella naapureitten tekemisiä.- tyytyväänen
Niin pakko ottaa kantaa tähän Phuketin pilaantumiseen. Itse olin siellä nyt ensimmäistä kertaa tammikuussa ja voin sanoa että yllätyin positiivisesti. Olin lukenut täältä "tietoja" Phuketista niin hinnoista kuin tyrkyttävistä myyjistäkin. Totuus /mielipiteeni : Phuketissa ruoka on halpaa jos haluaa syödä ravintolassa Thai ruokaa (saari on iso ravintoloita on mieletön määrä, hintataso vaihtelee tottakai)
Kauppiaat "tyrkyttävät" kerran, hyvin harvoin kohtaat samaa myyjää toiste kauppaamassa tavaroitaan
Ja sitten nämä massage jutut. No suosikkini oli jalka hieronta (varpaista polviin lopuksi nopea hartia pään seudun hieronta), tunnin hieronta ruuan jälkeen ilmastoidussa tilassa changia siemaillen 200 batia ei paha.
Mielipiteeni saaresta ensikertalaisen silmin loisto lomakohde.
Surin beach suosittelen perheille, rauhallinen mutta kalliimpi ,hyvä ranta ,melko hiljainen paikka.
Kata beach ranta aika täynnä ,ruokaa halvalla ,kata center baareineen aika täynnä tyttöjä
Karon beach iso ranta ei niin hieno tai idyllinen ison kokonsa vuoksi mutta toimii, täältä löytyy jo sitten kaikki mitä tarvii
Lopuksi jos joku nyt vielä valitsee pilaantuneen Phuketin lomakohteekseen, niin suosittelen skootterin vuokrausta ja saaren kiertämistä omatoimisesti . Siinä näkee aivan toisin koko saaren ja mahdollisuus käydä uimassa eri rannoilla . Kivaa oli ja toistekkin mennään ! - phuket sucks
tyytyväänen kirjoitti:
Niin pakko ottaa kantaa tähän Phuketin pilaantumiseen. Itse olin siellä nyt ensimmäistä kertaa tammikuussa ja voin sanoa että yllätyin positiivisesti. Olin lukenut täältä "tietoja" Phuketista niin hinnoista kuin tyrkyttävistä myyjistäkin. Totuus /mielipiteeni : Phuketissa ruoka on halpaa jos haluaa syödä ravintolassa Thai ruokaa (saari on iso ravintoloita on mieletön määrä, hintataso vaihtelee tottakai)
Kauppiaat "tyrkyttävät" kerran, hyvin harvoin kohtaat samaa myyjää toiste kauppaamassa tavaroitaan
Ja sitten nämä massage jutut. No suosikkini oli jalka hieronta (varpaista polviin lopuksi nopea hartia pään seudun hieronta), tunnin hieronta ruuan jälkeen ilmastoidussa tilassa changia siemaillen 200 batia ei paha.
Surin beach suosittelen perheille, rauhallinen mutta kalliimpi ,hyvä ranta ,melko hiljainen paikka.
Kata beach ranta aika täynnä ,ruokaa halvalla ,kata center baareineen aika täynnä tyttöjä
Karon beach iso ranta ei niin hieno tai idyllinen ison kokonsa vuoksi mutta toimii, täältä löytyy jo sitten kaikki mitä tarvii
Lopuksi jos joku nyt vielä valitsee pilaantuneen Phuketin lomakohteekseen, niin suosittelen skootterin vuokrausta ja saaren kiertämistä omatoimisesti . Siinä näkee aivan toisin koko saaren ja mahdollisuus käydä uimassa eri rannoilla . Kivaa oli ja toistekkin mennään !just joo kerran käyneenä kirjoituksesi vain naurattaa.Sinulla kun ei ole vertailu mahdollisuutta.
- Amalia huutelee:
PILU PJAT RUPLJII !
- sindbhhjvhv
tyytyväänen kirjoitti:
Lopuksi jos joku nyt vielä valitsee pilaantuneen Phuketin lomakohteekseen, niin suosittelen skootterin vuokrausta ja saaren kiertämistä omatoimisesti . Siinä näkee aivan toisin koko saaren ja mahdollisuus käydä uimassa eri rannoilla . Kivaa oli ja toistekkin mennään !Olen vuosia ollut ns ryöstettävänä inglesissä.Rhodoksella. Marokossa. Italiassa- Portugalissa. MUTTA SITTEN TAPAHTUI YLLÄTTÄVÄ MUUTOS.
Menin puolisoni( She male) kanssa phuketiin ja siellä joka kolmas päivä eri kohteisiin. Ällistyttävän upeaa joka paikassa. En koskaan enää mene ryöstökohteisiin. Mitä tulee pedofiidiili sikoihin, näimme vain yhden joka kulki nurkkia pitkin, ehkä siksi että eivät ne paikallisetkaan olisi sitä mielellään sietäneet ja me muut olisimme mielellämme sen lynkanneet, onneksi sillä oli ruotsin aksentti. Krabi on tylsä paikka. Tosin marraskuu on sadekausi. Ihmiset eivät todellakaan teeskentele olevansa ystävällisiä! Jos niin olisi suomalaiset näyttelijät olisivat kaikki kortistossa .Heille on tärkeää että" tulette takaisin meille uudelleen"
Huumeita ja viinaa ja huoria löytää kun tarpeeksi etsii, mutta missäpä pirun perukoilla niistä eroon pääsisi? Yleensä lomalta tultua on todella rasittunut, mutta nyt oli ikävä takaisin!!
Mutta, odotas kunnes törmäsimme aamulla klo 04,00 suomen tulliin ja tuliaisena tuotuun salaatti kastike pulloon ja siitä aiheutuneseen ongelmaan sisämaan lennolla hki- tre. !2/h lentoa ja samperin salaattipullo jota myydään myös suomessa oli tullimiehelle ainoa murhe maailmassa. No onneksi sen kollega järjesti meille sen pullon matkatavaroiden joukossa. Mutta näin on mikäli et ole käynyt koskaan viikinsaarta kauempana, ole ihan kiltti äläkä arvostele thaimaata väärin perustein.
Markku Tuomi - Sika-Amalialla
on tauti horoperseessään, hyh, hyh...
- uutta tietoa...
Sika-Amalialla kirjoitti:
on tauti horoperseessään, hyh, hyh...
Se sai sen ex-siipaltaan ennenkuin lemppasi ukon väkkärän pihalle.
- KristenN.
Olet aivan oikeassa. Olen itse asunut aikoinaan Phuketissa pari vuotta, ja silloin saari oli vielä mukavan ystävällinen, siisti, ja esim. Patongilla sai rauhassa kävellä ilman, että kukaan huuteli perään mitään.
Olin hämmästynyt kun kävin vuosi sitten uudelleen Phuketissa; totesin saman kuin sinä: hinnat pilvissä, tylyä kohtelua, turistien halvalla panoa. Ei kannatakaan enää matkustaa Phuketiin. Suosittelen Pohjois-Thaimaata niille, jotka kaipaavat aidompaa Thaimaata. Esim. Chiang Mai, vaikka onkin tunettu ja suosittu sekin, on ilmapiiriltään ihan toisenlainen paikka.
Phuketista on tulossa sitä, mitä Mallorca ja Kanaria olivat 80-luvulla, ja mitä Alanya on nyt suomalaisille. Ikävää on, että thaimaalaiset eivät itse ymmärrä, mihin tällainen lopulta johtaa: paikka menee pilalle, ja jonakin päivänä rannat tyhjenevät lopullisesti.
Onneksi asuin Phuketissa silloin kun se vielä oli viihtyisä paikka.- ella--
"Ehkä Thaimaa kelpaa sellaisille ihmisille, jotka eivät arvosta muuta, kuin hellettä ja HALPOJA hintoja."
Öh, Thaimaassa muutaman kuukauden kiertäneenä voin sanoa, että jos olet käynyt vain Phuketissa, et voi sanoa Thaimaasta mitään. Aivan eri asia. Kannattaa hakeutua pois turistikohteista, siellä sitä paratiisia on. Aidosti ystävällisiä ja matkaajalle vieraanvaraisia paikallisia, hiljaisia autiorantoja (yksi parhaista kokemuksistani ikinä oli meloa autiosaarelle avomieheni kanssa), halpoja hintoja, paikallista kulttuuria aidoimmillaan. Suosittelen. Thaimaa on iso maa, eikä rajoitu vain Phuketiin, vaikka osa suomalaisista niin tuntuu luulevankin.
Ja niille, jotka pitävät Phuketia paratiisina, kokeilkaa muitakin kohteita Thaimaassa, ne ovat paratiisi x 100. :D
- Just Karonilta
Viimeisen kahdeksan vuoden aikana 6 kertaa Phuketissa (Karon1, Patong 5), kerran Hua Hinissa ja kerran Pattayalla. Ensi jouluna taas Patongille ja varmaan sitä seuraavana myös. Kiva paikka. Hyvät golfkentät, kivasti baareja ja kauppoja. Ruoka ja juoma edullisempaa kuin Suomessa, aurinkoa ja lämpöä. Mukavaa!!!!
- faktaaa
40 % kalliimpia kuin muualla Thaimaassa.6 kertaa Phuketissa kuvaa mielesi köyhyyttä
- Sargajaakko
faktaaa kirjoitti:
40 % kalliimpia kuin muualla Thaimaassa.6 kertaa Phuketissa kuvaa mielesi köyhyyttä
Haluan ostaa tavaraa 40% kalliimmalla...se on mukavaa! Pyydän Suomessakin aina tuotteeseen 40%:n korotuksen, koska minulla on niin paljon rahaa! 6. kerta Phuketissa ei kuvaa mielen köyhyyttä. 19. kerta kuvaa!
Sargajaakko kirjoitti:
Haluan ostaa tavaraa 40% kalliimmalla...se on mukavaa! Pyydän Suomessakin aina tuotteeseen 40%:n korotuksen, koska minulla on niin paljon rahaa! 6. kerta Phuketissa ei kuvaa mielen köyhyyttä. 19. kerta kuvaa!
mulla toi 19.s kerta käsillä ja 20.s tässä keväällä kans. (vajaan 8.n vuoden aikana). Eikä lopu siihen.
Nähtävästi mielen köyhyys on vaan hyvästä.
Aikaisemmin oon muita maita katsellu, mut Thaimaa/Phuket vaan iski heti. Bangkokista enkä Huahinistä itse en pitäny. Liian rauhallisia mulle.
Siellä phuketissa oon tavannu 50 krt. käyneen pariskunnan O:), ja eivät enään vaihtaneet paikkaa kun sinne ensi kertaa osuivat.
Eipä oo kallista Phuketissa jos oppii sen paikan taiat.- hyvää lomaa
kitewind kirjoitti:
mulla toi 19.s kerta käsillä ja 20.s tässä keväällä kans. (vajaan 8.n vuoden aikana). Eikä lopu siihen.
Aikaisemmin oon muita maita katsellu, mut Thaimaa/Phuket vaan iski heti. Bangkokista enkä Huahinistä itse en pitäny. Liian rauhallisia mulle.
Siellä phuketissa oon tavannu 50 krt. käyneen pariskunnan O:), ja eivät enään vaihtaneet paikkaa kun sinne ensi kertaa osuivat.
Eipä oo kallista Phuketissa jos oppii sen paikan taiat.vai rauhallinen ????????Hua Hin on kyllä ihan onneton paikka....Mutta jos säpinästä pidät miksi et menisi Pattayalle,mielestäni huomattavasti parempi paikka kuin Phuket,ja hämmästyt Pattayan hintoja esim taksit ja ostokset.
- määkimääkimääkii
kitewind kirjoitti:
Eipä oo kallista Phuketissa jos oppii sen paikan taiat.Olen lähdössä Phuketiin parin päivän päästä toista kertaa, nyt kolmeksi viikoksi. Olen käynyt aiemmin kymmeniä kertoja Inglesissä,Agadirissa,Madeiralla,Alanyassa,Kreetalla,Korfulla,Kyproksella ym. mutta vuosi sitten rakastuin Phukettiin.Senjälkeen ei tee mieli muualle. Aamulla kun herää, ei tarvii arvuutella, onko lämmintä ja paistaako aurinko? Kuten esim. Inglesissa, aina kylmä tuuli ja merivesi jäätävää...Menen samaan hotelliin Katalla, kuin viimeksikin. Hyvä buffet- aamiainen, hyvä palvelu etc. Ihanaa...
- tiedon haluinen
määkimääkimääkii kirjoitti:
Olen lähdössä Phuketiin parin päivän päästä toista kertaa, nyt kolmeksi viikoksi. Olen käynyt aiemmin kymmeniä kertoja Inglesissä,Agadirissa,Madeiralla,Alanyassa,Kreetalla,Korfulla,Kyproksella ym. mutta vuosi sitten rakastuin Phukettiin.Senjälkeen ei tee mieli muualle. Aamulla kun herää, ei tarvii arvuutella, onko lämmintä ja paistaako aurinko? Kuten esim. Inglesissa, aina kylmä tuuli ja merivesi jäätävää...Menen samaan hotelliin Katalla, kuin viimeksikin. Hyvä buffet- aamiainen, hyvä palvelu etc. Ihanaa...
Mikä hotelli?? Alkoi todella kiinnostamaan :-).
- takaisin tahtoo
Olen lähdössä Phuketiin parin päivän päästä toista kertaa, nyt kolmeksi viikoksi. Olen käynyt aiemmin kymmeniä kertoja Inglesissä,Agadirissa,Madeiralla,Alanyassa,Kreetalla,Korfulla,Kyproksella ym. mutta vuosi sitten rakastuin Phukettiin.Senjälkeen ei tee mieli muualle. Aamulla kun herää, ei tarvii arvuutella, onko lämmintä ja paistaako aurinko? Kuten esim. Inglesissa, aina kylmä tuuli ja merivesi jäätävää...Menen samaan hotelliin Katalla, kuin viimeksikin. Hyvä buffet- aamiainen, hyvä palvelu etc. Ihanaa...
aamulla linnut laulaa hullunlailla ja illalla kaskaat sirittävät.suurin ongelma on mihin mentäis tänään syömään...
- haluaisin tietää?
tiedon haluinen kirjoitti:
Mikä hotelli?? Alkoi todella kiinnostamaan :-).
Mikä hotelli on kyseessä.
- ever ,ever again
takaisin tahtoo kirjoitti:
aamulla linnut laulaa hullunlailla ja illalla kaskaat sirittävät.suurin ongelma on mihin mentäis tänään syömään...
Kaskaat sirittää aamulla ja ilolinnut vikertää illalla, itseasiassa jo päivälläkin.
- mulle
Loman jälkeen hotellin suhteen. Kiitos
- "olet"
Kotiutunut kertomaan hotellista ja matkasta???
- "olet"
kotiutunut? Kerro matka kuulumiset ja hotellin nimi? Voisin miettiä itse samaa paikkaa, jos on hyvä.
- kertoilla
Kyseisestä hotellista ja muutenkin matkastasi. Kitooooos.
- pillaa
Työ sitä leijailette varmaakin turismin yläpuolella kärsä pystyssä. Suosittelen teille kohteeksi Rysänperää siellä ei oo turismi pillaamassa teikäläisen lommaa.
- tuota ?
itsekkin olet kai turisti ????
- ölf
kaikki turistien suosimat paikat pilalla tällä maapallolla.
- tammi09
Siinä on sanottu kaikki tarpeellinen.Ei ole kysymys yksittäisestä paikasta.
- jkl^
tammi09 kirjoitti:
Siinä on sanottu kaikki tarpeellinen.Ei ole kysymys yksittäisestä paikasta.
Phuketti on pilattu jo aikaa sitten, 2000-luvun alkupuolella tuli erehdyksessä lomailtua siellä päin ja karu totuus ilmeni..
- pukunainen
Olimme syystalvella Karonilla parin viikon lomalla. Oli lämmintä. Ihmiset olivat ystävällisiä. Räätälit tekivät juuri meille sopivia vaatteita. Ruoka oli meille halpaa verrattuna esim . Suomen hintatasoon. Jotainhan sitä pitää paikallistenkin saada palkaksi , jotta eläisivät. Tinkiminen kuului asiaa. Turistithan ne lomapaikat pilaavat, jos kuka. Ei ole Phuket pilalla. Menkää vain lomailemaan sinne avoimin mielin. Ette pety
- ^kotikokki
"Ruoka oli meille halpaa verrattuna esim . Suomen hintatasoon. Jotainhan sitä pitää paikallistenkin saada palkaksi , jotta eläisivät."
Luulet siis että muualla thaimaassa missä esim. syöminen on huooomattavasti edullisempaa, paikalliset ruokkivat turisteja persnetolla, omaan piikkiinsä??
- boxbox
Taidat olla huumori-ihmisiä? Miksi ihmeessä menet minnekään jos olet sitä mieltä, että siellä ei saa olla muiden jalanjäljet näkyvissä?
Mahtaako Pariisikin olla turismin pilaama? Siellä on jonkun verran enemmän turisteja kuin Phuketissa.
Miten joku suomalainen voi olla niin pönttö että vaatii "aitoa alkuperäistä" joka paikassa jonne menee?
Tämä pönttö voisi pysyä kotona pilaamasta maailmaa.
Voin kyllä suositella muutamia hyvinkin alkuperäisiä paikkoja kuten keskisen Afrikan valtiot joita turismi ei ole "pilannut". Siellä ei kyllä nyt ole mitään suomalaisen turismin kaipaamia paikkoja kuten pankkiautomaatteja tai pullovettä, mutta se taitaakin olla jo liian aitoa. Nämä "aidon" kaipaajat taitavat haluta aitoa silloin kun se on hyvin järjestettyä ja turvallista.- Bon Voyage
suhteutettuna (jos boxbox sitä ymmärtää)Phuketissa käy enemmän turisteja kuin Pariisissa.Vai lentääkö Suomesta 2-5 tilauslentoa Pariisiin joka päivä niinkuin Phukettiin näin talvi aikana....Mieti jos Suomesta 2-5 lentoa/vrk niin kuinka paljon esim muista euroopan valtioista????Tämä vain todistaa että Phuket on pelkkä turistirysä,ei todellakaan AITOA Thaimaata.
Ja by the way Keniassa olen käynyt ja Etelä-Afrikassa. - tuuristi
Bon Voyage kirjoitti:
suhteutettuna (jos boxbox sitä ymmärtää)Phuketissa käy enemmän turisteja kuin Pariisissa.Vai lentääkö Suomesta 2-5 tilauslentoa Pariisiin joka päivä niinkuin Phukettiin näin talvi aikana....Mieti jos Suomesta 2-5 lentoa/vrk niin kuinka paljon esim muista euroopan valtioista????Tämä vain todistaa että Phuket on pelkkä turistirysä,ei todellakaan AITOA Thaimaata.
Ja by the way Keniassa olen käynyt ja Etelä-Afrikassa.Kenia ja Etelä-Afrikka ovat melkoisia turistimaita Afrikassa, mitäs hittoa sinne menit?
Pitää mennä Nigeriaan tai Ugandaan niin ei ole turisteja maita pilaamassa.
- Rayong man
uusi kanaria .......Täysin pilalla.Ainoastaan juntit matkustaa sinne.Älykkäämmät menevät muualle Thaimaahan
- tevve mita kuluu?
Karonilla huutelivat anttilaa ja tajjahalosta jo kymmenen vuotta sitten. Riitti yksi kerta. Mikä tuollaisessa junttikohteessa voi kiehtoa..
- tavis
tevve mita kuluu? kirjoitti:
Karonilla huutelivat anttilaa ja tajjahalosta jo kymmenen vuotta sitten. Riitti yksi kerta. Mikä tuollaisessa junttikohteessa voi kiehtoa..
Eihän Phuket VOI olla tylsä paikka. Onhan Kimi Räikkönenkin ostanut loistohuvilan sieltä, ja moni muu nopea tyyppi. Miksei siis taviskin voisi nauttia samasta jetsetympäristöstä.
Ai niin, tällä tarkenee nyt eikä ole lumitöitä, eikä espanjalaista epäkohteliaisuutta kuten Kanarialla. - +32 amusella
tavis kirjoitti:
Eihän Phuket VOI olla tylsä paikka. Onhan Kimi Räikkönenkin ostanut loistohuvilan sieltä, ja moni muu nopea tyyppi. Miksei siis taviskin voisi nauttia samasta jetsetympäristöstä.
Ai niin, tällä tarkenee nyt eikä ole lumitöitä, eikä espanjalaista epäkohteliaisuutta kuten Kanarialla.singhakin maistuu changilta,aurinkokin paistaa liian kuumana,hiekka tarttuu rasvaiseen ihoon prkl.mutta ehka kestan taman kaiken kun lahden kulmabaariin juomaa pari todella kallista singhaa(50b).ei muuta kuin lumikolaa esiin siella suomessa:)
- köttbullar
+32 amusella kirjoitti:
singhakin maistuu changilta,aurinkokin paistaa liian kuumana,hiekka tarttuu rasvaiseen ihoon prkl.mutta ehka kestan taman kaiken kun lahden kulmabaariin juomaa pari todella kallista singhaa(50b).ei muuta kuin lumikolaa esiin siella suomessa:)
Saahan kulmabaarista lihapullia ja soosia lounaaksi?
- pizzaa mulle
köttbullar kirjoitti:
Köttbullar ilmeisesti yrittää viitata siihen, että lomapaikka on pilalla jos sieltä saa jonkun mieliruokaa?
Minusta se ei ole ollenkaan huono asia.
Toisaalta Suomeakin nostetaan joskus matkailumaana jos täältä saa jonkun muun seudun ruokaa, miksi Thaimaa olisi samasta syystä huono? - mbl
pizzaa mulle kirjoitti:
Köttbullar ilmeisesti yrittää viitata siihen, että lomapaikka on pilalla jos sieltä saa jonkun mieliruokaa?
Minusta se ei ole ollenkaan huono asia.
Toisaalta Suomeakin nostetaan joskus matkailumaana jos täältä saa jonkun muun seudun ruokaa, miksi Thaimaa olisi samasta syystä huono?Missä tapaa suomea puhuva finntolle,taatusti paikka on pilalla.Svensktalande .
- 4Beer
Eiköhän se ole kaikkien oma asia meneekö Rayongille vai Pattayalle tai johonkin ihan muualle. Täällä kateelliset vidduilee kun eivät voi muuta kun lunta luoda.
- no justiinsa
tavis kirjoitti:
Ai niin, tällä tarkenee nyt eikä ole lumitöitä, eikä espanjalaista epäkohteliaisuutta kuten Kanarialla.Jos tahtoo todelliseen ja rikkaiden jetset-maailmaan, se on joku Monaco. Eikä mikään kehitysmaa. Mutta kun sinne Monacoon pääsee vaan harvat ja valitut, mutta kehitysmaihin toivotetaan kaikki tervetulleiksi.
- Ei thaimaaseen
no justiinsa kirjoitti:
Jos tahtoo todelliseen ja rikkaiden jetset-maailmaan, se on joku Monaco. Eikä mikään kehitysmaa. Mutta kun sinne Monacoon pääsee vaan harvat ja valitut, mutta kehitysmaihin toivotetaan kaikki tervetulleiksi.
Kiina on alkanut kehittyä kalliiksi maaksi ja tehtaat katsastelee jo elintilaa Intiasta. Hm... ei vaan thaimaasta.
- johtuiskohan siitä
Ei thaimaaseen kirjoitti:
Kiina on alkanut kehittyä kalliiksi maaksi ja tehtaat katsastelee jo elintilaa Intiasta. Hm... ei vaan thaimaasta.
että Intia on KEHITYSMAA, heh heh heh. Kas Thaimaa ei ole.
- koko aasia on sitä
johtuiskohan siitä kirjoitti:
että Intia on KEHITYSMAA, heh heh heh. Kas Thaimaa ei ole.
Paitsi joku Kiina tai Japani.
- nimeksikään
koko aasia on sitä kirjoitti:
Paitsi joku Kiina tai Japani.
Thaimaa ei muuten ole kehitysmaa, ihan vain tiedoksesi. Otetaanpa vaikka bkt, se on Thaimaassa kaksinkertainen verrattuna esim Kambodzaan, Laosiin, Filippiineihin jne jne, PUHUMATTAKAAN Afrikkalaisista maista. Thaimaa on lisäksi omavarainen ja vie mm öljyä, ruokaa(merenantimet), kumia (yksi maailman suurimmista), riisiä jne...
Otapa ensin edes HIUKAN selvää ennenkuin voit tulla tänne jauhamaan ihan-mitä-tahansa-paskaa. - ♫jossa
myöskään ei huolehdita vähäosaisista, yksityiset ja kirkko omasta aloitteestaa jakaa leipää jonoissa köyhille, kun rikas valtio ei välitä paskaakaan. Tuloerot rikkaiden ja köyhien välillä senkun vain kasvaa. Näin täällä kehitysmaassa Suomessa.
Meillä on paaaaljon oppimista upeasta paratiisivaltiosta, Thaimaasta.
Sinulla varsinkin huora. Löytyisi edes senverran rahaa valtion kirstusta, että sun mielenterveyteen panostettaisiin sulkemalla sut lopullisesti pehmyt huoneeseen. - kapadikai
köttbullar kirjoitti:
Kyllä löytyy kötbullia kun menee Kamala Beachille. On niin paljon ruotsalaisia, että ottaa päähän.
Nyt ovat rakkaat ruskinaapurimmekin löytäneet paikan.
Olen neljänä vuotena ollut kuukauden samassa paikassa ja hinnat tuplaantuivat sen aikana.
Hintahan määräytyy rusketuksen mukaan.
- hippa hei!!!
taas (Karonille),siinäpähän höpötätte.Ottaako hattuun lumen luonti??? HAH HAH!!!!!!!
- Hymyä!
Vielä kaksi viikkoa ja sitten jää nämä totiset pakkasessa tallaajat! Ihana lähteä, kun tietää että hymy ja lämpö on taattu. Meressä tarkenee uida kuin myös hotellin uima-altaassa. Voipa olla että taas tulee joku kolttukin teetettyä ja nuoriso ehkä shoppaa jotain feikkikamaa. Mutta se tuore ananas aamulla... aijai. Toistahan se tietty oli Railey -beachilla 18 v sitten reput selässä ilman ensimmäistäkään hotellia edes Ao nangissa. Sitä ihminen pääsee aina joskus kokemaan jotain herkkää. Mutta ne maisemat eivät ole muuttuneet miksikään ja jo sieluni silmissä näen ne karstikukkulat lentokoneen ikkunasta. Pitäkää täällä vaan ihan rauhassa hymyt pyllyssä, jos ei osaa nauttia täällä oman elämänsä hyvistä puolista, ei sitä osaa varmasti matkallakaan! Hymyillään, kun tavataan!
- smiley_
Hymyä! kirjoitti:
Vielä kaksi viikkoa ja sitten jää nämä totiset pakkasessa tallaajat! Ihana lähteä, kun tietää että hymy ja lämpö on taattu. Meressä tarkenee uida kuin myös hotellin uima-altaassa. Voipa olla että taas tulee joku kolttukin teetettyä ja nuoriso ehkä shoppaa jotain feikkikamaa. Mutta se tuore ananas aamulla... aijai. Toistahan se tietty oli Railey -beachilla 18 v sitten reput selässä ilman ensimmäistäkään hotellia edes Ao nangissa. Sitä ihminen pääsee aina joskus kokemaan jotain herkkää. Mutta ne maisemat eivät ole muuttuneet miksikään ja jo sieluni silmissä näen ne karstikukkulat lentokoneen ikkunasta. Pitäkää täällä vaan ihan rauhassa hymyt pyllyssä, jos ei osaa nauttia täällä oman elämänsä hyvistä puolista, ei sitä osaa varmasti matkallakaan! Hymyillään, kun tavataan!
Ventovieraille ei kannata hymyillä, suomessa järkytytään ja pidetään epänormaalina. Tosin kyllä se on thaikuillakin hymy jo aika tiukassa, edes teko sellainen.
- miles
Niin ja amerikkalaisilla on tekohymy ja ovat vielä tekopirteitä (selittäkää mikä on tekopirteä).
Vain suomalaisen omatoimimatkailijan hymy on aito, hän on paras ihminen, muut ovat kana-aivoja.
Suomalaisen omatoimimatkailijan hymy on aidoimmillaan silloin kun hän yrittää pysyä piilossa toiselta suomalaiselta joa on samassa kaupassa koska joutuisi puhumaan suomea. Tämä sama tyyppi ei halua puhua suomalaisen kanssa edes kotimetrossa, tuntemattomille puhujat ovat juntteja maalaisia tai tekohymyä irvisteleviä ulkomaanpellejä. Kunnon (etelä?)suomalainen ei puhu eikä hymyile turhaan, se on tyhmää. - thaikut on : O
miles kirjoitti:
Niin ja amerikkalaisilla on tekohymy ja ovat vielä tekopirteitä (selittäkää mikä on tekopirteä).
Vain suomalaisen omatoimimatkailijan hymy on aito, hän on paras ihminen, muut ovat kana-aivoja.
Suomalaisen omatoimimatkailijan hymy on aidoimmillaan silloin kun hän yrittää pysyä piilossa toiselta suomalaiselta joa on samassa kaupassa koska joutuisi puhumaan suomea. Tämä sama tyyppi ei halua puhua suomalaisen kanssa edes kotimetrossa, tuntemattomille puhujat ovat juntteja maalaisia tai tekohymyä irvisteleviä ulkomaanpellejä. Kunnon (etelä?)suomalainen ei puhu eikä hymyile turhaan, se on tyhmää.Paljon arvokkaammin ja asiallisemmin suhtaudutaan henkilöön, joka ei tyhmyyttään peittele
nauruun tai edes hymyyn. Sellaista turistiakin kuunnellaan ihan toisella tavalla. - K.
thaikut on : O kirjoitti:
Paljon arvokkaammin ja asiallisemmin suhtaudutaan henkilöön, joka ei tyhmyyttään peittele
nauruun tai edes hymyyn. Sellaista turistiakin kuunnellaan ihan toisella tavalla.Oli muuten vuodessa mennyt alaspäin koko paikka. Hinnat noussut, paikka epäsiisti ja hutsuja vinkuu joka kulman takana ja monta monta muuta syytä, että ei enään Phukettiin. Onhan sitä muutakin Thaimaata olemassa.
- kiitos ei
K. kirjoitti:
Oli muuten vuodessa mennyt alaspäin koko paikka. Hinnat noussut, paikka epäsiisti ja hutsuja vinkuu joka kulman takana ja monta monta muuta syytä, että ei enään Phukettiin. Onhan sitä muutakin Thaimaata olemassa.
Eniten vitutti ne huorat JOKA PAIKASSA jallittamassa äijiä. Melko pajon siellä muuten liikkuikin
äijporukoita. Hm. - zikadel
kiitos ei kirjoitti:
Eniten vitutti ne huorat JOKA PAIKASSA jallittamassa äijiä. Melko pajon siellä muuten liikkuikin
äijporukoita. Hm.On joku taas mennyt paikkaan jossa ei voi olla. Pitäisikö pysyä kotona kun maailmalla on pahaa?
- subbe1
zikadel kirjoitti:
On joku taas mennyt paikkaan jossa ei voi olla. Pitäisikö pysyä kotona kun maailmalla on pahaa?
Olen sitä mieltä että se on luonteesta ja tottumuksesta kiinni koko juttu.
Jos on käynyt halvoissa paikoissa koko ajan niin nyt saattaa tuntua kalliilta ja itse olen menossa Phukettiin 2viikon päästä ja tuttuni on jo siellä ja on kehunut paikkaa loistavaksi.
Siellä ei ole kaupunki huuruja ja ylimääräsiä kaasuja yms.
Se on tottumuksesta kiinni - no Phuket never agai
subbe1 kirjoitti:
Olen sitä mieltä että se on luonteesta ja tottumuksesta kiinni koko juttu.
Jos on käynyt halvoissa paikoissa koko ajan niin nyt saattaa tuntua kalliilta ja itse olen menossa Phukettiin 2viikon päästä ja tuttuni on jo siellä ja on kehunut paikkaa loistavaksi.
Siellä ei ole kaupunki huuruja ja ylimääräsiä kaasuja yms.
Se on tottumuksesta kiinniNo et siis ITSE käynyt vielä.Phuket on kyllä aivan paska turismin pilaama paikka
- tervueret
no Phuket never agai kirjoitti:
No et siis ITSE käynyt vielä.Phuket on kyllä aivan paska turismin pilaama paikka
Phuket on hyvä lomapaikka, sellaisia lomapaikat ovat. Pitää pysyä kotona jos haluaa piilotella muiden silmiltä.
- Kela
tervueret kirjoitti:
Phuket on hyvä lomapaikka, sellaisia lomapaikat ovat. Pitää pysyä kotona jos haluaa piilotella muiden silmiltä.
Minkä helvetin takia tulla tänne itkemää ja valittamaan jostain Phuketin turistimäärästä.Jumalauta jos on niin tyhmä ettei ota mitään selville ko. paikasta,niin kärsiköön turistimäärän nahoissaan.Ja jos muita ihmisiä vihaa/pelkää nii reppu selkään ja helvetin syvälle metsään ja teltta pystyyn.Täytyy ihmisten olla todella katkeria kun päivästä toiseen valittavat tällä palstalla(luultavasti samat työttömät luuserit miehensä thainaiselle menettänyt laardiperse Amalia).
PS.Odota innolla itkua ja purkauksia........ - loop
Kela kirjoitti:
Minkä helvetin takia tulla tänne itkemää ja valittamaan jostain Phuketin turistimäärästä.Jumalauta jos on niin tyhmä ettei ota mitään selville ko. paikasta,niin kärsiköön turistimäärän nahoissaan.Ja jos muita ihmisiä vihaa/pelkää nii reppu selkään ja helvetin syvälle metsään ja teltta pystyyn.Täytyy ihmisten olla todella katkeria kun päivästä toiseen valittavat tällä palstalla(luultavasti samat työttömät luuserit miehensä thainaiselle menettänyt laardiperse Amalia).
PS.Odota innolla itkua ja purkauksia........ns.arvostelijoita niin hirvittävästi kiinnostaa yleensä tämä palsta? Ei siinä mitään,olen nähnyt Phuketin alueen turismi ilmiöt,mutta siellä on todella paljon nähtävää ja koettavaa tavalliselle matti mainiolle.Jos kerran jonkun mielestä "Phuket on paska paikka" minkä ihmeen takia sitten seuraa tätä palstaa.
- jo, höh !
Ainoa joka tuohon haluaa muutoksia on hörhö sika-Amalia, sinä, Thaimaavihaaja.
- thaivihaajina
Joihin taidat itsekin kuulua. Vai, että oikein "loma-osakkeiden myyjiä tai seksibisneksessäkin mukana", tuntomerkkeinä juuri tuota samaa paskaa jauhaen joka toisessa viestissäsi, kun et enää mitään muuta haukuttavaa Thaimaan paratiisista keksi. Olet siis joko sika-Amalia tai hänen kamarineitonsa, mikä viittaa siihen, että kotimaan miesmarkkinoilla ei ole sinulle yhtään kysyntää. Taidat olla munanpuutteessa jo monettakin vuotta. Yleistä tuolle on, ettet kestä mitään thaikehuskeluja.
- erikoinen asettelu
thaivihaajina kirjoitti:
Joihin taidat itsekin kuulua. Vai, että oikein "loma-osakkeiden myyjiä tai seksibisneksessäkin mukana", tuntomerkkeinä juuri tuota samaa paskaa jauhaen joka toisessa viestissäsi, kun et enää mitään muuta haukuttavaa Thaimaan paratiisista keksi. Olet siis joko sika-Amalia tai hänen kamarineitonsa, mikä viittaa siihen, että kotimaan miesmarkkinoilla ei ole sinulle yhtään kysyntää. Taidat olla munanpuutteessa jo monettakin vuotta. Yleistä tuolle on, ettet kestä mitään thaikehuskeluja.
Minä olisin kyllä laittanut pillunpuute-Thaimaa.
- munanpuuteko?
erikoinen asettelu kirjoitti:
Minä olisin kyllä laittanut pillunpuute-Thaimaa.
Et ymmärtänyt sitten taaskaan lukemaasi ollenkaan, luetko kenties vain otsikot? Minä laittaisin munanpuute-Turkki. Sehän matkaideasi on, eikö totta?
- 111111111
jos väität että KAIKKIALLA huudellaan massage ym....
- sitä, lumppu
Et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi. Sanoit: Naiset ei mene thaimaaseen munanpuutteesta. Enhän niin kirjoittanutkaan, vaan sanoin: Minä laittaisin munanpuute-Turkki. Sehän matkaideasi on, eikö totta? Tuottaako lukemisen YMMÄTÄMINEN sinulle noooooooooooooooiiin suuria vaikeuksia?
Jos et mene lomailemaan Thaimaan paratiisioloihin, kysyn taas - MIKSI roikut tällä palstalla kuitenkin joka ikinen päivä aamusta iltaan? Epäloogista, eikö totta? - omituista
Mistähän ne naisporukat, sinne thaimaahan matkustaa? Itse olen kyllä nähnyt 5-7 naisen porukoita thaimaassa, jotka käyvät kyllä hierouttamassa itseään, ihan samoissa paikoissa kun itsekin käyn.
Toisaalta huutelevia kaupustelijoita lienee joka ainoassa maassa, jopa niinkin eksoottisessa kohteessa kuin suomessa.
Olet varmastiviettänyt thaimaassa useita vuosia, kun tiedät kaikkialla huorat myy itseään. Varmaan samalla reisulla, kun olet epätoivoisesti etsinyt, olisiko naisille samoja palveluita. Etkä mistään thaimaasta löytänyt. Ilmeisesti et edes säälistä.
Näin perusteelliseen maahan tutustumiseen, menee varmasti vuosia.
Itsekin asunut suomessa useita kymmeniä vuosia, ja silti en kovinkaan hyvin ole ehtinyt tutustua suomeen, vaikka aikapaljon on tätämaata nähty, mut tuskin sadasosaakaan. Ja suomi kuitenkin pienempi maa kuin thaimaan thaikamaa.
Silti näinkin arvovaltaisen thaituntijan lausunnossa ihmetyttää se että, annetaan ymmärtää jotta kaikissa hieronta paikoissa, olisi intiimihierontaa. Kas kun itselleni, ei ole koskaan ehdotettu moista thaimaassa. Käyn sentään siellä hierojalla jokapäivä, parhaimpina kaksi kertaa päivässä. Olen sentään viettänyt myös hierojien kanssa, heidän vapaa-aikaansa, ja silti mulle ei ole ehdotettu moista. Olisinkin ollut aika tyrmistynyt jos sellaista olisi ehdotettu. Kyllähän sen näkee, hierontapaikam toimintaperiaatteet jo ulkoa. Joten aika helppoa on karttaa intiimihierontaa, jos niin tahtoo. Aika urpo pitää olla jos ei huomaa, anteeksi nyt vain.
samoin ihmetyttää *tieto* että: *Naiset ei mene thaimaaseen munanpuutteesta, sellaisia palveluja naisille ei ole tarjollakaan siellä. Kyllä sinne ihan äijäkaarti menee*.
Tiedätkö! itselläni ei ole koko elämäni aikana ollut *munanpuutetta*.
Ei ole tullut edes mieleeni tarvita sellaista. Ja uskon että lisäkseni on joukko muitakin miehiä, jotka eivät ole kokeneet iässään munanpuutetta. Niin se ei ole tieto, mut on vain sellainen vahva epäilys.
Toki jos kokee sellaista niin, voi oikaista.
Lisäksi ihmetyttää nimimerkkisi *en ole puutteessa*, mut kuitenkin toteat ettei thaimaassa ole *sellaisia palveluja* naisille. Olet siis etsinyt koko Thaimaan aivan suotta. Menikö montalin vuotta koko thaimaan tutkimiseen??? Itse olen viettänyt pari lomaa aika pienessä kyläpahasessa, ja kuitenkin riittää siinäkin tutkailtavaa, ja uutta koettavaa taas kun ensiviikolla matkaan. No toki itselläni ei mene aikaa, toisten lomien ruotimiseen, eikä seksin etsimiseen, vaan ihan mukavan loman viettämiseen, rauhallisessa, mukavassa, lämpimässä, kauniissa ympäristössä, ihanaa ruokaa nauttien. Toki myönnän olevani gulinaristi, ja thaimaa siihen omalta osaltaan, kyllä luo sellaiset puitteet, etten paremmasta tiedä. Pitää vaan osaa valita, sellaisia annoksia joka thait osaa. Kuten kana, kala, ja rapuruoat. Pihvit ei liene heidän bravuurejaan, mut enpä niitä osaa siellä kaivatakaan, vaikka niitäkin olisi tarjolla. Raskas liharuoka, kun ei gastronomisestikaan ei oikein istu sinne tropiikin lämpöön.
Kyllähän se taitaa olla niin että Thaimaa on maailman paras lomakohde. Ei ainakaan euroopasta löydy mitään mihin edes voisi verrata, vaikka kaikki euroopan hyvät puolet kasattaisiin yhteen.
Jotkut etsivät aina uusia koskemattomia lomakohteita. Mut yksikin turisti kun on paikassa käynyt, on se missä tahansa, niin silloinhan se ei ole enää koskematon. Ikävintä tässä on se että aina kun joku paikka pilataan turismilla, siis muutetaan tursiti kohteeksi, niin se paikan autenttisuus on mennyt. Lisäksi mielestäni on hyvä jos kohteessa on ollut sen verran turisteja, jotta meille tutut toiminnat, myös toimii. Tällä nyt tarkoitan esim. rahanvaihto, tai pankkiautomaatti, postit, sähkö, ravintolat, kaupat jne. - ILMAN miehiä
omituista kirjoitti:
Mistähän ne naisporukat, sinne thaimaahan matkustaa? Itse olen kyllä nähnyt 5-7 naisen porukoita thaimaassa, jotka käyvät kyllä hierouttamassa itseään, ihan samoissa paikoissa kun itsekin käyn.
Toisaalta huutelevia kaupustelijoita lienee joka ainoassa maassa, jopa niinkin eksoottisessa kohteessa kuin suomessa.
Olet varmastiviettänyt thaimaassa useita vuosia, kun tiedät kaikkialla huorat myy itseään. Varmaan samalla reisulla, kun olet epätoivoisesti etsinyt, olisiko naisille samoja palveluita. Etkä mistään thaimaasta löytänyt. Ilmeisesti et edes säälistä.
Näin perusteelliseen maahan tutustumiseen, menee varmasti vuosia.
Itsekin asunut suomessa useita kymmeniä vuosia, ja silti en kovinkaan hyvin ole ehtinyt tutustua suomeen, vaikka aikapaljon on tätämaata nähty, mut tuskin sadasosaakaan. Ja suomi kuitenkin pienempi maa kuin thaimaan thaikamaa.
Silti näinkin arvovaltaisen thaituntijan lausunnossa ihmetyttää se että, annetaan ymmärtää jotta kaikissa hieronta paikoissa, olisi intiimihierontaa. Kas kun itselleni, ei ole koskaan ehdotettu moista thaimaassa. Käyn sentään siellä hierojalla jokapäivä, parhaimpina kaksi kertaa päivässä. Olen sentään viettänyt myös hierojien kanssa, heidän vapaa-aikaansa, ja silti mulle ei ole ehdotettu moista. Olisinkin ollut aika tyrmistynyt jos sellaista olisi ehdotettu. Kyllähän sen näkee, hierontapaikam toimintaperiaatteet jo ulkoa. Joten aika helppoa on karttaa intiimihierontaa, jos niin tahtoo. Aika urpo pitää olla jos ei huomaa, anteeksi nyt vain.
samoin ihmetyttää *tieto* että: *Naiset ei mene thaimaaseen munanpuutteesta, sellaisia palveluja naisille ei ole tarjollakaan siellä. Kyllä sinne ihan äijäkaarti menee*.
Tiedätkö! itselläni ei ole koko elämäni aikana ollut *munanpuutetta*.
Ei ole tullut edes mieleeni tarvita sellaista. Ja uskon että lisäkseni on joukko muitakin miehiä, jotka eivät ole kokeneet iässään munanpuutetta. Niin se ei ole tieto, mut on vain sellainen vahva epäilys.
Toki jos kokee sellaista niin, voi oikaista.
Lisäksi ihmetyttää nimimerkkisi *en ole puutteessa*, mut kuitenkin toteat ettei thaimaassa ole *sellaisia palveluja* naisille. Olet siis etsinyt koko Thaimaan aivan suotta. Menikö montalin vuotta koko thaimaan tutkimiseen??? Itse olen viettänyt pari lomaa aika pienessä kyläpahasessa, ja kuitenkin riittää siinäkin tutkailtavaa, ja uutta koettavaa taas kun ensiviikolla matkaan. No toki itselläni ei mene aikaa, toisten lomien ruotimiseen, eikä seksin etsimiseen, vaan ihan mukavan loman viettämiseen, rauhallisessa, mukavassa, lämpimässä, kauniissa ympäristössä, ihanaa ruokaa nauttien. Toki myönnän olevani gulinaristi, ja thaimaa siihen omalta osaltaan, kyllä luo sellaiset puitteet, etten paremmasta tiedä. Pitää vaan osaa valita, sellaisia annoksia joka thait osaa. Kuten kana, kala, ja rapuruoat. Pihvit ei liene heidän bravuurejaan, mut enpä niitä osaa siellä kaivatakaan, vaikka niitäkin olisi tarjolla. Raskas liharuoka, kun ei gastronomisestikaan ei oikein istu sinne tropiikin lämpöön.
Kyllähän se taitaa olla niin että Thaimaa on maailman paras lomakohde. Ei ainakaan euroopasta löydy mitään mihin edes voisi verrata, vaikka kaikki euroopan hyvät puolet kasattaisiin yhteen.
Jotkut etsivät aina uusia koskemattomia lomakohteita. Mut yksikin turisti kun on paikassa käynyt, on se missä tahansa, niin silloinhan se ei ole enää koskematon. Ikävintä tässä on se että aina kun joku paikka pilataan turismilla, siis muutetaan tursiti kohteeksi, niin se paikan autenttisuus on mennyt. Lisäksi mielestäni on hyvä jos kohteessa on ollut sen verran turisteja, jotta meille tutut toiminnat, myös toimii. Tällä nyt tarkoitan esim. rahanvaihto, tai pankkiautomaatti, postit, sähkö, ravintolat, kaupat jne.Silloin naiset saakin olla rauhassa. Luonnollisesti.Meilläpäin naisporukoilla mennään lähinnä Lontoot, Pariisit, Roomat ja rantakohteistakin ihan eri paikat kuin thaikkula. Ja kivaa on.
- Naisporukka
ILMAN miehiä kirjoitti:
Silloin naiset saakin olla rauhassa. Luonnollisesti.Meilläpäin naisporukoilla mennään lähinnä Lontoot, Pariisit, Roomat ja rantakohteistakin ihan eri paikat kuin thaikkula. Ja kivaa on.
tarkoittaa, että ilman miehiä, heh heh. Sinulla sika-Amalia ei ole ystäviä, eikä siis MITÄÄN naisporukkaa, kun kulutat kaikki päivät aamusta iltaan kykkimällä netissä, sitäpaitsi ei kukaan fiksu nainenkaan tuollaisen hullun hörhön matkaan lähtisi. Haaveilepa vaan siitä Tallinnan matkasta, riittäiskö niistä Kelakorvauksista siihen TÄNÄVUONNA?
- mennään lähemmäs
ILMAN miehiä kirjoitti:
Silloin naiset saakin olla rauhassa. Luonnollisesti.Meilläpäin naisporukoilla mennään lähinnä Lontoot, Pariisit, Roomat ja rantakohteistakin ihan eri paikat kuin thaikkula. Ja kivaa on.
Mutta niinhän noita naisporukoita näkee välimeren kohteissakin,samoissa, joissa myös perheet viihtyy.
- perheet meneekin
mennään lähemmäs kirjoitti:
Mutta niinhän noita naisporukoita näkee välimeren kohteissakin,samoissa, joissa myös perheet viihtyy.
Thaimaan paratiisioloihin, vastahan noista on ollut mediatarinaakin. Thaimaa on number 1. Välimerelle menee vain ryhävalasnaisporukat jotka eivät saa munaa kotimaassa, etsimään maksullista gigoloa, sitten sillä leveillään täällä, kun itse on rakastunut mieshuoraan joka pitää sua pilkkanaan. Ja tuostako sä vielä olet ylpeä. Roudaat sen Suomeen meidän elätiks? Hyvinhän se kotona viihtyy!
- mutta alkaako
vituttaa(sinua), kun nekin jättävät teidät ryhävalaat omiin oloihinsa kun pääsevät tänne Kelan korvauksille. Aasialaiset kaunottaret valloittavat lähitulevaisuudessa koko Suomeniemen ja sotanorsut potkitaan maasta.
- Mene sinä
vain panettamaan itseäsi kiinaan vaikka 30 miljoonaa kertaa, täältä Suomesta ei tuolainen läski jokinorsu munaa saa kuitenkaan. Sä tosin et saa varmasti edes sieltä.
- lue :ostetaan
mutta alkaako kirjoitti:
vituttaa(sinua), kun nekin jättävät teidät ryhävalaat omiin oloihinsa kun pääsevät tänne Kelan korvauksille. Aasialaiset kaunottaret valloittavat lähitulevaisuudessa koko Suomeniemen ja sotanorsut potkitaan maasta.
Ne mitä jää, on tosi ruma otanta reppanoita, jotka jakaa sitä riemurasiaansa vaikka vaarille palvelutalossa, jos vaan pääsisivät elintasovaltioon.
- lue:ostettavia
lue :ostetaan kirjoitti:
Ne mitä jää, on tosi ruma otanta reppanoita, jotka jakaa sitä riemurasiaansa vaikka vaarille palvelutalossa, jos vaan pääsisivät elintasovaltioon.
sinähän olet itsekin tuossa joukossa hyvä esimerkki sika-Amalia. Huora joka jakaisi vanhuksille tavaraansa palvelutalossa vaikka ilmaiseksi jos vain joku antaisi.
- nuori tai vanha
mutta ajattelepas kuinka oksettavaa on kun anaalitolian lampaanmuna survoo suomalais ryhävalaan pillua, siinäkin on sosiaaliturva mukana, Kela kun on maksanut matkasi.
- runkkaa sillä aikaa
vaikka kun odotat. Nuolethat noita paskaisia palleja ja kyrpää muutoinkin ja tarjoat siitä vielä safkat päälle. Muutoinhan kukaan ei sun kaltaistas läskiä viitsisi edes vilkaista. Vai oletko valmis vaihtamaan osia anaalitolian lampaan kanssa, se sentään saisi JOSKUS.
- on vain perse-
panoihisi, ryhävalas. Miksi sä tällä palstalla sekoilet, sinunhan ei pitänyt matkustaa kosssssskaan Thaimaan paratiisiin. Ainoastaan anaalitoliaan anta-maan-liassa?
- repsssikka
Tuohan on normaali reaktio kun ihminen on käynyt lomalla jossain ja menee joskus myöhemmin uudestaan;
pettyy siihen kun paikka ei ole enää samanlainen kuin se romanttisten muistojen paikka. Sekin kahvila on nyt purettu jne.
Taitaa vain olla niin, että lomapaikatkin muuttuvat ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin, toisten pitää asua ja tehdä töitä siellä eivätkä ehkä halua tehdä ympäristöstään ulkomuseota. Jos matkailijat tulevat toistuvasti samaan paikkaan niin sinne kehittyy jotain uutta. Suomessakin joka ainoa turisteja kiinnostava paikka on "pilattu" samalla tavalla.
Jotkut menevät etsimään jostain Aasiasta alkuperäistä elämää, mutta heitä ei kiinnostaa yhtään tavallinen suomalainen elämä. Miksi reppumatkailija ei mene vaikka maatilalle töihin kesällä? Siellä tarvittaisiin apukäsiä enemmän kuin kibbutsilla.
Tätyy muistaa, että "pilaamattomiin" paikkoihin menevät ja siellä käynneillä pullistelevat ovat syyllisiä niiden paikkojen pilaantumiseen.- J. Untti
"Suomessakin joka ainoa turisteja kiinnostava paikka on "pilattu" samalla tavalla.
Jotkut menevät etsimään jostain Aasiasta alkuperäistä elämää, mutta heitä ei kiinnostaa yhtään tavallinen suomalainen elämä. Miksi reppumatkailija ei mene vaikka maatilalle töihin kesällä? "
Heh, Suomea ja paikkojamme ei saa turismilla "pilattua" kuin toiveunissa..
Eikös matkalle lähdetä nimenomaan sen takia että pääsee irti siitä tavallisesta suomalaisesta elämästä, itselle reissut on ainakin irtiottoja ja sukelluksia toisenlaisen elämänmenon ihmettelyyn ja rentoutumiseen. Mene itse sinne maatilalle, saat toivottua vaihtelua arkeesi. Jollet jo ole peräkylän maajussi. - kikskiks
J. Untti kirjoitti:
"Suomessakin joka ainoa turisteja kiinnostava paikka on "pilattu" samalla tavalla.
Jotkut menevät etsimään jostain Aasiasta alkuperäistä elämää, mutta heitä ei kiinnostaa yhtään tavallinen suomalainen elämä. Miksi reppumatkailija ei mene vaikka maatilalle töihin kesällä? "
Heh, Suomea ja paikkojamme ei saa turismilla "pilattua" kuin toiveunissa..
Eikös matkalle lähdetä nimenomaan sen takia että pääsee irti siitä tavallisesta suomalaisesta elämästä, itselle reissut on ainakin irtiottoja ja sukelluksia toisenlaisen elämänmenon ihmettelyyn ja rentoutumiseen. Mene itse sinne maatilalle, saat toivottua vaihtelua arkeesi. Jollet jo ole peräkylän maajussi."Heh, Suomea ja paikkojamme ei saa turismilla "pilattua" kuin toiveunissa.."
Saahan, ja on jo pilattu!
Tännekin tulee tähänkin aikaan vuodesta autolasteittain tollukoita jotka ruuhkauttavat kaupat ja pitävät päässään niitä typeriä lomahattuja. Samat kuluneet vitsit "korjaussarjoista" ja "mökkibileistä" päivästä toiseen. Hurjan hauskaa pitää karvakenkiä ja yrittää matkia paikallisten murretta?
Vaikka monet meikäläisistä tekevät töitä keskuudessanne niin se ei tarkoita sitä, että haluaisimme tulla kaltaisiksenne. Työajan ulkopuolella olemme kotona ja olemme ihan aitoja suomalaisia.
Aivan samoin thaimaalaiset ovat aitoja ihmisiä joihin voisi tutustua oikeasti jos haluaisi. Hymyilevä hotellivirkailija ei ole tekopirteä hölmö lehmä siellä eikä täällä. - tuut tuut
kikskiks kirjoitti:
"Heh, Suomea ja paikkojamme ei saa turismilla "pilattua" kuin toiveunissa.."
Saahan, ja on jo pilattu!
Tännekin tulee tähänkin aikaan vuodesta autolasteittain tollukoita jotka ruuhkauttavat kaupat ja pitävät päässään niitä typeriä lomahattuja. Samat kuluneet vitsit "korjaussarjoista" ja "mökkibileistä" päivästä toiseen. Hurjan hauskaa pitää karvakenkiä ja yrittää matkia paikallisten murretta?
Vaikka monet meikäläisistä tekevät töitä keskuudessanne niin se ei tarkoita sitä, että haluaisimme tulla kaltaisiksenne. Työajan ulkopuolella olemme kotona ja olemme ihan aitoja suomalaisia.
Aivan samoin thaimaalaiset ovat aitoja ihmisiä joihin voisi tutustua oikeasti jos haluaisi. Hymyilevä hotellivirkailija ei ole tekopirteä hölmö lehmä siellä eikä täällä.No toivottavasti loppuu karvakenkäisten tollukoiden tulo sinnekin (missä lie) ja saatte olla ihan keskenänne niitä "aitoja suomalaisia".
- 17
Phuketin Chalon Bay missä järjestetään sukelluskursseja ja kalastusta.... Boikotoikaa intialaisten omistamia ravintoloita siellä... Oltiin kavereiden kanssa todistamassa sadistisia ravintolon omistajia... Intialaiset baarinpitäjät potkivat 12 viikkosta koiranpentua toistuvasti joka oli remmissä kiinni... Koira kuului ravintolan omistajille mutta oli raskasta katsottavaa... Huusin heille että lopettaa mutta he vain jatkoivat ja repivät pientä pentua mikä alistui jatkuvasti.... jopa silloin kuin pentu meni jalat levällään maahan makaamaan, mies potkaisi sitä ja veti remmistä niin että koira oli ilmassa..... Todella sairas ravintolanpitäjä.... Koiran hän vei lopuksi sisälle ettei ihmiset enempää huutaisi...
- Ei ikinä Phukettiin
Ne jotka matkusivat ennen Rhodokselle tai Las Palmasiin varmaan viihtyvät Phuketin kaltaisessa paikassa, hinnatkin todella huomattavasti kalliimmat kuin muulla.Taksit pyytävät ylihintaa, jos esimerkiksi muualla Thaimaassa maksaa 200 kilometrin matka 800-1000 thb niin ja phuketissa 3 kilometrin matka saman hinnan.
Onneksi Thaimaassa on turistiystävällisempiäkin kohteita joissa turistia vielä arvostetaan eikä yritetä huijata joka kulmassa.- ei ikinä P 'iin
On P kalliimpi kuin muut mesta enkä mäkään siitä enää niin välitä, mut vähän provoit noita taksoja...
Ensinnäkin halvimmalla Chonburin alueella taxin hinta Pattaya-Bangkok 800 ja Bangkok-Pattaya väh. 1000, matkaa kertyy 130 km. Phuketissa Patongin ja Phuket Cityn väli n. 14 km 400-500. Pitää tingata. - Jarmoparmo
ei ikinä P 'iin kirjoitti:
On P kalliimpi kuin muut mesta enkä mäkään siitä enää niin välitä, mut vähän provoit noita taksoja...
Ensinnäkin halvimmalla Chonburin alueella taxin hinta Pattaya-Bangkok 800 ja Bangkok-Pattaya väh. 1000, matkaa kertyy 130 km. Phuketissa Patongin ja Phuket Cityn väli n. 14 km 400-500. Pitää tingata.Niin eihän Phuket sitä "aitoa" Thaimaata ole, mutta harvapa turistikohde se onkaan. Ja miksi valittaa asiasta? Jos haluaa välttämättä sellaiseen paikkaan niin turistikohteet voi jättää väliin. Fakta on vaan se, että silloin häviää monet palvelutkin ja hommat vaikeentuu.
Välillä kun kiva viettämässä helppoa lomaa turistirysässä ja välillä taas kaipaa paikallisten pariin ns. normi paikoille. Silloin kun kaipaan biletystä, rantoja, ravintoloita ja helppoa lomailua, Phuket on siihen loisto paikka. Täyttää kaikki nämä kriteerit ja sen lisäksi siellä on vielä hyvät mopoilu tiet, lähellä muita saaria ja varmasti lämmin keli, joten miksi ei? Phuket on myös paljon muuta kuin Kata, Karon ja Patong. Jo Rawai-Nai harn akseli on paljon rauhallisempi ja Rawailla asuu paljon normi thaikkuja. Sen lisäksi saarella on paljon pienempiä rantoja joissa turisteja ei paljon pyöri.
- Tieto lisää tuskaasi
Et, joka maa muuttuu tuossa ajassa, ja varsinkin ne, joita kohtaa turisteilla ja matkustelevilla on kiinnostusta! - Ja varsinkin silloin, esim. kyseinen maa kokee muutoksia, jos siellä käy kymmeniä miljoonia ? jos ei 100-150 milj. ihmistä lomalla vuosittain! Eli ajattele siis tätä, ja ihan vertailuna että, jos Suomessakin kävisi sama määrä turisteja lomalla, niin Suomikin olisi jo ollut pilalla, jo vuosi kymmeniä sitten!
- että näin
Phuketin hintataso on vaan noussut ja noussut verrattuna esim Bangkokiin tai Pattayajaan.Eikö esim Pattaykin ole turistirysä mutta hinnat ovat pysyneet kohdallaan....Kyllä minäkin äänestän jaloillani ja matkustan mielummin esim Pattayalle kuin Phukettiin.Pattayalla taksitkin maksaa 10-20 thb, jos vain yhden hintaesimerkin annan.Krabikin on edullisempi lomakohde kuin Phuket.Jos matkustaa kaksi kertaa vuodessa Thaimaahan kuten minä niin kyllä silloin haluaa myös ystävällistä palvelua ilman tyrkyttäviä kauppiaita joita Phuketissa kyllä riittää kiskuri hintoineen.
- Huono maineensa syy
että näin kirjoitti:
Phuketin hintataso on vaan noussut ja noussut verrattuna esim Bangkokiin tai Pattayajaan.Eikö esim Pattaykin ole turistirysä mutta hinnat ovat pysyneet kohdallaan....Kyllä minäkin äänestän jaloillani ja matkustan mielummin esim Pattayalle kuin Phukettiin.Pattayalla taksitkin maksaa 10-20 thb, jos vain yhden hintaesimerkin annan.Krabikin on edullisempi lomakohde kuin Phuket.Jos matkustaa kaksi kertaa vuodessa Thaimaahan kuten minä niin kyllä silloin haluaa myös ystävällistä palvelua ilman tyrkyttäviä kauppiaita joita Phuketissa kyllä riittää kiskuri hintoineen.
Muutenhan sinne ei menisi kukaan. Phukettia odottaa sama kohtalo. Nostakoot hintoja rauhassa, alas tulevatkin vielä.
- Kristiina...
Huono maineensa syy kirjoitti:
Muutenhan sinne ei menisi kukaan. Phukettia odottaa sama kohtalo. Nostakoot hintoja rauhassa, alas tulevatkin vielä.
maineettaan parempi ja mielyttävämpi kohde, sen totesimme viime talvena. Sinne matkustamme mieheni kanssa uudelleen ensi talvena, emme koskaan enää Phukettiin.
- ei ikinä, ikinä enää
Kristiina... kirjoitti:
maineettaan parempi ja mielyttävämpi kohde, sen totesimme viime talvena. Sinne matkustamme mieheni kanssa uudelleen ensi talvena, emme koskaan enää Phukettiin.
En suosittele näitä kahta paikkaa kenellekään.
- amalia älämölöö
ei ikinä, ikinä enää kirjoitti:
En suosittele näitä kahta paikkaa kenellekään.
KUN ET SIKA-AMALIA OLE NIISSÄ EDES KÄYNYT.
kyllä sinun suositukset tällä palstalla tunnetaan! - HUIPPUMESTA
Se joku olit SINÄ. Ja siitä on naseva kaukana, pikemminkin haisee katkeralle läskille luuserille! Kiäh kiäh kiäh
- on mafialta pois
Mutta jokainen turisti voi osallistua mafiavastaisuuteen suosimalla mm. kansainvälisiä hotelliketjuja, turvallisia ja asiallisia hotelleja omine järjestyssääntöineen. Paikalliset on toki halvempia ja notkuvat sivummalla, mutta lähes satasella mafioiden pitämiä rikollispesiä rahapesuineen, huumeine,rikollisuuksine,huorineen. Paikallisia tuotteita ja retkiä kyllä kannattaa suosia. Siitä jää pienelle ihmisellekin rahaa.
- enemmänkin
ihmetyttää seksilomailijat Turkissa ja Tunisiassa jotka ovat ulkoilmabordelleja. Jokainen nainen joka noissa maissa lomailee, on aivan täysi huora. Perhettä ei noihin maihin viedä. Thaimaa sensijaan on erinomainen perhelomapaikka!
- tuolta samalta
on mafialta pois kirjoitti:
Mutta jokainen turisti voi osallistua mafiavastaisuuteen suosimalla mm. kansainvälisiä hotelliketjuja, turvallisia ja asiallisia hotelleja omine järjestyssääntöineen. Paikalliset on toki halvempia ja notkuvat sivummalla, mutta lähes satasella mafioiden pitämiä rikollispesiä rahapesuineen, huumeine,rikollisuuksine,huorineen. Paikallisia tuotteita ja retkiä kyllä kannattaa suosia. Siitä jää pienelle ihmisellekin rahaa.
sika-Amalialta. Mafiat sillä on vain omassa perseessään. En missään tapauksessa suosittele käyttämään kansainvälisiä hotelleja, vaan nimenomaan paikallisia, niillä ei ole mafian kanssa mitään tekemistä. Sillä tuet myös thaimaalaisia, etkä ulkomaisia rikkaita yhtiöitä. Paikalliset eivät myöskään notku, niinkuin sika-Amalia nurkillaan huoratessaan.
- pipari suussa
enemmänkin kirjoitti:
ihmetyttää seksilomailijat Turkissa ja Tunisiassa jotka ovat ulkoilmabordelleja. Jokainen nainen joka noissa maissa lomailee, on aivan täysi huora. Perhettä ei noihin maihin viedä. Thaimaa sensijaan on erinomainen perhelomapaikka!
Ja toinen munissa.
- ja tauti
pipari suussa kirjoitti:
Ja toinen munissa.
perseessään.
- ja vähän äkkiä
tuolta samalta kirjoitti:
sika-Amalialta. Mafiat sillä on vain omassa perseessään. En missään tapauksessa suosittele käyttämään kansainvälisiä hotelleja, vaan nimenomaan paikallisia, niillä ei ole mafian kanssa mitään tekemistä. Sillä tuet myös thaimaalaisia, etkä ulkomaisia rikkaita yhtiöitä. Paikalliset eivät myöskään notku, niinkuin sika-Amalia nurkillaan huoratessaan.
Etteikö muka paikallisilla hotelleilla ja kaikella isolla bisneksellä, muulla kuin pienellä kädestä suuhun-käsikaupan kokoisella, ole yhteys mafiaan. Aasiassa jo paikalliset kertoo itse tästä avoimesti.
Suosikaa siis turvallisia ja asiallisia kansainvälisiä hotelleja, jotka ei bisneksissään suosi rahan pesua, väkivaltaa tai köyhien naisten prostua. - ja heti
ja vähän äkkiä kirjoitti:
Etteikö muka paikallisilla hotelleilla ja kaikella isolla bisneksellä, muulla kuin pienellä kädestä suuhun-käsikaupan kokoisella, ole yhteys mafiaan. Aasiassa jo paikalliset kertoo itse tästä avoimesti.
Suosikaa siis turvallisia ja asiallisia kansainvälisiä hotelleja, jotka ei bisneksissään suosi rahan pesua, väkivaltaa tai köyhien naisten prostua.Vastaus. EI
Suosikaa nim om paikallisia hotelleja eikä missään tapauksessa kansainväliä ketjuja, kuka hullu nyt vapaaehtoisesti haluaisi maksaa enemmän, matkavirkailija koettaa korkeintaan houkutella tyhmyyksiin, kun ei saa läskiensä ja rumuutensa takia edes sitä Peräkylän Perttiä. - 09876gbhnmui,ol.
ja tauti kirjoitti:
perseessään.
Olen käynyt 5 kertaa Phuketissa, viime viikolla palasin viimeiseltä reissultani.
Ylihintaisella taksilla tai tuktukilla en ole ajanut vielä metriäkään, hotellin varaan sellaiselta paikalta ettei tarvitse ajella niillä.
Ruoka on aivan yhtä halpaa kun muuallakin Thaimaassa, kunhan ei ruokaile turistikaduilla.
Reissut teen sesonkiajan ulkopuolella, joten hotellit, hieronnat yms. ovat myöskin edullisia.
Kuinka avuttomia ihmiset oikein on ? - ei pöhköjä
09876gbhnmui,ol. kirjoitti:
Olen käynyt 5 kertaa Phuketissa, viime viikolla palasin viimeiseltä reissultani.
Ylihintaisella taksilla tai tuktukilla en ole ajanut vielä metriäkään, hotellin varaan sellaiselta paikalta ettei tarvitse ajella niillä.
Ruoka on aivan yhtä halpaa kun muuallakin Thaimaassa, kunhan ei ruokaile turistikaduilla.
Reissut teen sesonkiajan ulkopuolella, joten hotellit, hieronnat yms. ovat myöskin edullisia.
Kuinka avuttomia ihmiset oikein on ?Omatoimimatkatkin, joita näyt ylistävän nyt valmiiden pakettimatkalaisten kustannuksella, voi rankentaa netissä turvallisesti ja asiallisesti. En yhtään väheksyisi
valmismatkalaisia, onhan loma lomaa. En pysty suosittelemaan paikallisia hotelleja juuri niihin liittyvien hämärätouhujen takia, mutta netissä on ihan asiallisiakin hotelliketjuja, joiden kautta ei virrateta hämärää rahaa, bisnestä,huumausaineita eikä huoria.Ne on on isoja kansainvälisiä ketjuja yleensä tai pieniä kansainvälisiä, joilla on tunnetustikin hyvä ja kunnollinen maine.Ja muistutetaan taas, on kyse turistin mukavuudesta ja turvallisuudesta. - vai muka
ei pöhköjä kirjoitti:
Omatoimimatkatkin, joita näyt ylistävän nyt valmiiden pakettimatkalaisten kustannuksella, voi rankentaa netissä turvallisesti ja asiallisesti. En yhtään väheksyisi
valmismatkalaisia, onhan loma lomaa. En pysty suosittelemaan paikallisia hotelleja juuri niihin liittyvien hämärätouhujen takia, mutta netissä on ihan asiallisiakin hotelliketjuja, joiden kautta ei virrateta hämärää rahaa, bisnestä,huumausaineita eikä huoria.Ne on on isoja kansainvälisiä ketjuja yleensä tai pieniä kansainvälisiä, joilla on tunnetustikin hyvä ja kunnollinen maine.Ja muistutetaan taas, on kyse turistin mukavuudesta ja turvallisuudesta.paikallisten hotelleissa hämärähommia, tuota samaa paskaa se on hokenut jo koko kevään, mistähän se nuo kaikki paskansa keksii, perseestään tietysti, hullu mikä hullu.
Kyllä tuo mielenvikainen hörhö pitää saada pian hoitoon, onneksi asia on laitettu eteenpäin jo kuukausia sitten. - et pelota ketään
vai muka kirjoitti:
paikallisten hotelleissa hämärähommia, tuota samaa paskaa se on hokenut jo koko kevään, mistähän se nuo kaikki paskansa keksii, perseestään tietysti, hullu mikä hullu.
Kyllä tuo mielenvikainen hörhö pitää saada pian hoitoon, onneksi asia on laitettu eteenpäin jo kuukausia sitten.Hei pelle, väitätkö, ettei thaikkulassa tms kehitysmaassa toimi mafiaa ???? Ja taas menee ilmoitus piiriin, ethän ollut pelle vaan thaikkulasta elävä sandwich-mainos.
Ettei maassa ole rikollisuutta, hämärää rahaa, huumausaineita, kiristyksellä ja suojelulla kerättäviä rahoja ,laajaaaa prostituutiota ?
Pii paa pii paa, kuumottaako jo korviasi ? EN SUOSTU USKOMAAN TAI USKOTTELEMAAN SELLAISESTA MAASTA PAREMPAA KUIN MITÄ SE ON, MISSÄ MAAN OMAT ASUKKAATKIN KERTOO ASIOISTA REHDISTI JA SUORAAN. - pitäisikö pelottaa
et pelota ketään kirjoitti:
Hei pelle, väitätkö, ettei thaikkulassa tms kehitysmaassa toimi mafiaa ???? Ja taas menee ilmoitus piiriin, ethän ollut pelle vaan thaikkulasta elävä sandwich-mainos.
Ettei maassa ole rikollisuutta, hämärää rahaa, huumausaineita, kiristyksellä ja suojelulla kerättäviä rahoja ,laajaaaa prostituutiota ?
Pii paa pii paa, kuumottaako jo korviasi ? EN SUOSTU USKOMAAN TAI USKOTTELEMAAN SELLAISESTA MAASTA PAREMPAA KUIN MITÄ SE ON, MISSÄ MAAN OMAT ASUKKAATKIN KERTOO ASIOISTA REHDISTI JA SUORAAN.Väitätkö mielenvikainen ryhävalas, että lakanamaksu on mafian perimä maksu prostituutiosta? Eilen viimeksi laitoin sinusta poliisille ilmoituksen, laita vaan minusta ihan niin monta kuinka haluat, minulle se on yhdentekevää, minä jatkan sinun solvaamistasi täällä ihan joka ikinen päivä ryhävalas.
Oletko ostanut jo sen hupparin, ja mitähän työnanatjasi sanoo kun näkee kasvosi iltiksen etusivulla Tässä thaipalstoja vuosia häiriköinyt sika-Amalia !!! - itkettääkö vauvaa ?
pitäisikö pelottaa kirjoitti:
Väitätkö mielenvikainen ryhävalas, että lakanamaksu on mafian perimä maksu prostituutiosta? Eilen viimeksi laitoin sinusta poliisille ilmoituksen, laita vaan minusta ihan niin monta kuinka haluat, minulle se on yhdentekevää, minä jatkan sinun solvaamistasi täällä ihan joka ikinen päivä ryhävalas.
Oletko ostanut jo sen hupparin, ja mitähän työnanatjasi sanoo kun näkee kasvosi iltiksen etusivulla Tässä thaipalstoja vuosia häiriköinyt sika-Amalia !!!Hanki vaan samalla itselles tutti. Vittu mikä vauva !!!!
- herran tähren
pitäisikö pelottaa kirjoitti:
Väitätkö mielenvikainen ryhävalas, että lakanamaksu on mafian perimä maksu prostituutiosta? Eilen viimeksi laitoin sinusta poliisille ilmoituksen, laita vaan minusta ihan niin monta kuinka haluat, minulle se on yhdentekevää, minä jatkan sinun solvaamistasi täällä ihan joka ikinen päivä ryhävalas.
Oletko ostanut jo sen hupparin, ja mitähän työnanatjasi sanoo kun näkee kasvosi iltiksen etusivulla Tässä thaipalstoja vuosia häiriköinyt sika-Amalia !!!Isäs antaa sulle kohta koivuniemen herraa. Ja äiteenäs pesen suus saippualla.
Netti menee kieltoon koko kesäks. Et pääse ees Tallinnan risteilylle. - ei oo kesäduuniakaan
herran tähren kirjoitti:
Isäs antaa sulle kohta koivuniemen herraa. Ja äiteenäs pesen suus saippualla.
Netti menee kieltoon koko kesäks. Et pääse ees Tallinnan risteilylle.Tylsää, turhauttavaa. En mee poimiin mansikoita. Sormet likaantuu ja selkä uupuu. En mee ulkoiluttaa kenenkään piskejä. En mee siivoo, sitäpaitsi sinne piti hakee jo vika päivä.
- vai nussiko isäs
itkettääkö vauvaa ? kirjoitti:
Hanki vaan samalla itselles tutti. Vittu mikä vauva !!!!
sua taas perseesees. Vittu mikä mielenvikainen kusipää !!!!!
- kun on ruma+läski
ja heti kirjoitti:
Vastaus. EI
Suosikaa nim om paikallisia hotelleja eikä missään tapauksessa kansainväliä ketjuja, kuka hullu nyt vapaaehtoisesti haluaisi maksaa enemmän, matkavirkailija koettaa korkeintaan houkutella tyhmyyksiin, kun ei saa läskiensä ja rumuutensa takia edes sitä Peräkylän Perttiä.Huh huh, miten pöljän tyypin tekstiä ! Ja samaiset tyypit mainostaa täällä paikallisia
hotelleja ja paikallisia hierontoja... Just, uskotaan uskotaan. - ruma ja läski valas
kun on ruma+läski kirjoitti:
Huh huh, miten pöljän tyypin tekstiä ! Ja samaiset tyypit mainostaa täällä paikallisia
hotelleja ja paikallisia hierontoja... Just, uskotaan uskotaan.Sika-Amalia. Painu nyt vain vielä kun pääset sinne anaalitoliapanoillesi pikaisesti, mielenvikainen hylje. Hyvä kun uskot vähällä, alat edistymään.
- ovat ammatti
KASTIN alhaisinta rupusakkia. Täysin kouluttamattomia, erittäin tyhmiä, todella laiskoja, itsekeskeisiä narsisteja, läskejä, joilla oma arvostelukyky heittää todella pahasti. Siksihän heillä tuo ansiotaso onkin äärimmäisen pieni, kun ei vaatimustasoakaan ole. Kielitaito heillä on heikohkoa, kuten tuolla toisessa viestiketjussa huomasimme, ei juuri muuta osaa määkiä kuin tuota ai lav juuta. Thaimaa on hieno turistimaa kaikille turisteille, oli ryhävalas tai ei, tosin itse toivon heidän lyllertävän tuonne Turkin koneeseen.
- HAHAHAHAHAHAHAHAH
Salli mun nauraa, katsopas vain siitä tilinauhastasi ressukka, niin tiedät MIKSI näin EI ole. Siihen kelpaa kuka tahansa laiska, kouluttamaton läski ämmä ja vielä bonuspisteitä saa jos naama on ihan perusasentona norsunvitulla. Kielitaitoa löytyy jokaiselta suomalaiselta vähintään yhtä paljon kuin tuolta rupusakilta.
Turkki on muuten täysumpipaska maa, jossa lomailevat vain pervopornoturistit, tarkemmin suomalaisryhävalaat. - tämä ihan käytäntö
HAHAHAHAHAHAHAHAH kirjoitti:
Salli mun nauraa, katsopas vain siitä tilinauhastasi ressukka, niin tiedät MIKSI näin EI ole. Siihen kelpaa kuka tahansa laiska, kouluttamaton läski ämmä ja vielä bonuspisteitä saa jos naama on ihan perusasentona norsunvitulla. Kielitaitoa löytyy jokaiselta suomalaiselta vähintään yhtä paljon kuin tuolta rupusakilta.
Turkki on muuten täysumpipaska maa, jossa lomailevat vain pervopornoturistit, tarkemmin suomalaisryhävalaat.Olet kade, koska pyrit vaikuttamaan turistejen omatoimisuuteen etkä valmismatkailuun. Syy on se, että valmis-ja pakettimatkat ei suosi paikallisia huonoja ja epämääräisiä hotelleja eikä vastaavia retkipalveluja. Tästä olet kateellinen. Sinulla on oma lehmä ojassa.
- käytäntö on kuule
tämä ihan käytäntö kirjoitti:
Olet kade, koska pyrit vaikuttamaan turistejen omatoimisuuteen etkä valmismatkailuun. Syy on se, että valmis-ja pakettimatkat ei suosi paikallisia huonoja ja epämääräisiä hotelleja eikä vastaavia retkipalveluja. Tästä olet kateellinen. Sinulla on oma lehmä ojassa.
ihan vain se, että rupusakkia, katso sitä palkkanauhaasi ja tule sitten sanomaan tuo sama, hah hah. Valmis/pakettimatkoillehan menevät kieliä taitamattomat, kädestäpitäen ohjattavat amaliat/urpot, jotka hämmästelevät silmät pyöreinä ryhmässä jo tuktukejakin. Mikäs lehmä mulla ojassa, heh, kaupunkilaispoika.. Kenelle mä olisin kateellinen, mä hyväsydämisena annan hyviä vinkkeja paratiisimatkailijoille. Sinä koetat ohjata heitä kaatopaikalle.
- ammattina silti ok
käytäntö on kuule kirjoitti:
ihan vain se, että rupusakkia, katso sitä palkkanauhaasi ja tule sitten sanomaan tuo sama, hah hah. Valmis/pakettimatkoillehan menevät kieliä taitamattomat, kädestäpitäen ohjattavat amaliat/urpot, jotka hämmästelevät silmät pyöreinä ryhmässä jo tuktukejakin. Mikäs lehmä mulla ojassa, heh, kaupunkilaispoika.. Kenelle mä olisin kateellinen, mä hyväsydämisena annan hyviä vinkkeja paratiisimatkailijoille. Sinä koetat ohjata heitä kaatopaikalle.
Koska loma on aina lomaa, jokainen turisti pyrkii lomallaan nauttimaan helposti valitun kaavan mukaan asiallisia ja turvallisia ratkaisuja kuten nyt pakettimatkat onkin.
Itse olen netissä rakentanut reissujani, mutta ymmärrän silti valmismatkailijat erittäin hyvin. Kukaan ei halua netissä varata kylläkin halpaa hotellia sivukujalta, jonka alakerrassa toimii huorabaari ja muuten käytävillä liikkuu epämääräistä väkeä. - olet työtön
ammattina silti ok kirjoitti:
Koska loma on aina lomaa, jokainen turisti pyrkii lomallaan nauttimaan helposti valitun kaavan mukaan asiallisia ja turvallisia ratkaisuja kuten nyt pakettimatkat onkin.
Itse olen netissä rakentanut reissujani, mutta ymmärrän silti valmismatkailijat erittäin hyvin. Kukaan ei halua netissä varata kylläkin halpaa hotellia sivukujalta, jonka alakerrassa toimii huorabaari ja muuten käytävillä liikkuu epämääräistä väkeä.Ja kohta olet mielenterveyspotilas.
Jos et pidä huorabaareista, miksi matkustat sitten välimerenmaihin? Nehän ovat ulkoilmabordelleja, lomailepa kerrankin Thaimaan paratiismaassa, saattaa tarttua hymy tuollaiselle norsunvittunaamallekin! - tietyillä ehdoilla
olet työtön kirjoitti:
Ja kohta olet mielenterveyspotilas.
Jos et pidä huorabaareista, miksi matkustat sitten välimerenmaihin? Nehän ovat ulkoilmabordelleja, lomailepa kerrankin Thaimaan paratiismaassa, saattaa tarttua hymy tuollaiselle norsunvittunaamallekin!Tsekkasin allakasta mahdollista pari viikkosta lähteä yksin tsekkaamaan onko mikään muuttunut paskiksella ja phukessa. Sillä ehdolla, että ne saatanan leväperäiset huorat on saatu suljettua sieltä kaikki sivulle tai seksiturismi pannaan aisoihin. Silloin tulen. Ja jos näin on tapahtunut, nuottini on toinen. Sitä ennen...
- ei sun tarvii
tietyillä ehdoilla kirjoitti:
Tsekkasin allakasta mahdollista pari viikkosta lähteä yksin tsekkaamaan onko mikään muuttunut paskiksella ja phukessa. Sillä ehdolla, että ne saatanan leväperäiset huorat on saatu suljettua sieltä kaikki sivulle tai seksiturismi pannaan aisoihin. Silloin tulen. Ja jos näin on tapahtunut, nuottini on toinen. Sitä ennen...
KAUAKSI lähteä kotoa! Teitä oksennuksia on tämä Suomi jo ihan täynnä.
- huku paskaas
Mene sinne lääkäriin tarkistuttamaan nuppis, sun matkantekos loppuu sitten siihen. Pehmeästi sisustettu huone on ihan vain sinua varten. Jos olet huolestunut seksiturismista ihan OIKEASTI, MIKSI räkytät tällä palstalla paskaa, miksi et mene Turkin ja Tunisian foorumeille, siellä se seksiturismiongelma on. Sä et siis oikeasti välitä seksiturismista, vaan sua vituttaa hampaat irvessä se, että jotkut miehetkin sitä harrastavat? Olet katkera heille kun he eivät valitse sinua, läskiä ja rumaa suomalaispaskaa ja olet myös jo menettänyt ex miehesi thaikaunottarelle. Onnea hänelle, kun pääsi sinusta eroon!
Tuo ehdotuksesi Yleistä palstalla oli taas sinun oma uusi paskanjauhanta juttusi, viitsikin tulla tänne kehumaan omia juttujasi, olet ihan pimee, hullu, täysin kaheli ämmä. - Pellervo Hollo
huku paskaas kirjoitti:
Mene sinne lääkäriin tarkistuttamaan nuppis, sun matkantekos loppuu sitten siihen. Pehmeästi sisustettu huone on ihan vain sinua varten. Jos olet huolestunut seksiturismista ihan OIKEASTI, MIKSI räkytät tällä palstalla paskaa, miksi et mene Turkin ja Tunisian foorumeille, siellä se seksiturismiongelma on. Sä et siis oikeasti välitä seksiturismista, vaan sua vituttaa hampaat irvessä se, että jotkut miehetkin sitä harrastavat? Olet katkera heille kun he eivät valitse sinua, läskiä ja rumaa suomalaispaskaa ja olet myös jo menettänyt ex miehesi thaikaunottarelle. Onnea hänelle, kun pääsi sinusta eroon!
Tuo ehdotuksesi Yleistä palstalla oli taas sinun oma uusi paskanjauhanta juttusi, viitsikin tulla tänne kehumaan omia juttujasi, olet ihan pimee, hullu, täysin kaheli ämmä.Eikä rakas moraali-amaliani ole menettänyt olematonta miestä thaihuoralla, naurua.
Mutta naiset kyllä ovat alkaneet seurata miesten vapaata sukupuolista
käyttäytymistä eikä toisinpäin. Miehet sen on aloittaneet jo aikaa, aikaa sitten. Enpä panisi pahakseni, jos nainen onkin vapaamielinen ja aktiivinen osapuoli. Samanlaisiksi nämä paikalliset baarihuoratkin thaimaassa muuttuvat länsimaissa jollei niitä lukitse kotiin. - sika-Amalia
Pellervo Hollo kirjoitti:
Eikä rakas moraali-amaliani ole menettänyt olematonta miestä thaihuoralla, naurua.
Mutta naiset kyllä ovat alkaneet seurata miesten vapaata sukupuolista
käyttäytymistä eikä toisinpäin. Miehet sen on aloittaneet jo aikaa, aikaa sitten. Enpä panisi pahakseni, jos nainen onkin vapaamielinen ja aktiivinen osapuoli. Samanlaisiksi nämä paikalliset baarihuoratkin thaimaassa muuttuvat länsimaissa jollei niitä lukitse kotiin.ilman välimerkkiä, hervotonta hekotusta.
Ja rakas Minä, sika-Amalia, olen menettänyt mieheni thaikaunottarelle. Mitään mahdollisuuksiahan ei minulla ollut häntä pitää, ruma kun olen ja lihava, sitäpaisi marisen alinomaan.
Outoa on vain kun puhut "naisen suulla" tuossa viestissäsi Pellervo???
Tulikos sitä nyt taas se lips..HUPS, pikku kakka pöksyyn?
Mutta sitten taas MATKAILUaiheeseen, siellä anaalitoliassa vasta ne lampaannussijoiden karvaiset kourat kun köyrivät lihavaa persettäni, suosittelen kaikille muiilekin Kelan korvauksilla eläville.
- käytännössäkin
Eräs matkatoimisto on jo vetänyt phuken pois listoiltaan.
- toi oli jo huippu
Voi Jeesus sentään kuinka osaat olla mielenvikainen sika-Amalia, hahahahahahahahahha!
Taitaa se Thaimaa ja Phuket menestyä kun sun täytyy hampaat irvessä tulla omaa anaalitoliaasi tänne aivan toiselle palstalle kehumaan. Anaalitolian kaatopaikkaloma vs Thaimaan paratiismatka, hmmm kumminkohan valitsisi? - Pellervo Hollo
toi oli jo huippu kirjoitti:
Voi Jeesus sentään kuinka osaat olla mielenvikainen sika-Amalia, hahahahahahahahahha!
Taitaa se Thaimaa ja Phuket menestyä kun sun täytyy hampaat irvessä tulla omaa anaalitoliaasi tänne aivan toiselle palstalle kehumaan. Anaalitolian kaatopaikkaloma vs Thaimaan paratiismatka, hmmm kumminkohan valitsisi?väestökatoon, kun saamme lopultakin sotanorsut ja ryhävalaat jäämään pois thaimaasta. Voi olla että monet muutkin joutuu sulkemaan lomakohteitaan kannattamattomina.
- sika-Amalia
väestökatoon, kun saamme lopultakin sotanorsut ja ryhävalaat jäämään pois thaimaasta. Voi olla että monet muutkin joutuu sulkemaan lomakohteitaan kannattamattomina.
? Turistien määräien kasvuun.
Siksihän ne ovatkin lisänneet, jopa tuplanneet lentojaan, kuten Finnairkin omia suoriaan!
Väestökatoon?
En ole kuullutkaan, että Thaimaassa olisi väestökatoa? Oletkohan nyt katsonut vääriä sivustoja? Oliko seiskassa jotain? sanoiko Jasmine Mäntylä jotain? Kerro pian, mistä kuulit, no, no, en jaksa odottaa! - Pellervo Hollo
sika-Amalia kirjoitti:
? Turistien määräien kasvuun.
Siksihän ne ovatkin lisänneet, jopa tuplanneet lentojaan, kuten Finnairkin omia suoriaan!
Väestökatoon?
En ole kuullutkaan, että Thaimaassa olisi väestökatoa? Oletkohan nyt katsonut vääriä sivustoja? Oliko seiskassa jotain? sanoiko Jasmine Mäntylä jotain? Kerro pian, mistä kuulit, no, no, en jaksa odottaa!Mutta ei turisteissa. Päinvastoin väestön täytyy lypsää elantonsa entistäkin vähemmistä turisteista ja ainoat turistit, vanhat jätkät ei paljon jaksa pilluhoitoja. Jääpähän meille muille isommat valikoimat.
- ♫kun KAIKKI
Mutta ei turisteissa. Päinvastoin väestön täytyy lypsää elantonsa entistäkin vähemmistä turisteista ja ainoat turistit, vanhat jätkät ei paljon jaksa pilluhoitoja. Jääpähän meille muille isommat valikoimat.
kuulevat, että sinä sika-Amalia suosittelet anaalitoliaa. Kukaan ei tietenkään halua paikkaan mitä mielisairas suosittelee. Ja onhan kivempi kun ryhävalaat uivat anaalitoliaan, me pääsemme ihailemaan entistä suvereeneimmasta vieweistä. Kauniista thaipyllyistä.
- puhut TAAS äijistä
♫kun KAIKKI kirjoitti:
kuulevat, että sinä sika-Amalia suosittelet anaalitoliaa. Kukaan ei tietenkään halua paikkaan mitä mielisairas suosittelee. Ja onhan kivempi kun ryhävalaat uivat anaalitoliaan, me pääsemme ihailemaan entistä suvereeneimmasta vieweistä. Kauniista thaipyllyistä.
Antaa vaan kaikkien sotanorsujen, ryhävalaiden, 30 vuotiaiden naisten mennä rauhassa muualle
viettämään laatulomaa. Thaimaa se paikka ei ole. Elleivät nämä naiset, jotka niitä thaipyllyjäsi ihailevat, ole lesboja. - ME muut menemme
puhut TAAS äijistä kirjoitti:
Antaa vaan kaikkien sotanorsujen, ryhävalaiden, 30 vuotiaiden naisten mennä rauhassa muualle
viettämään laatulomaa. Thaimaa se paikka ei ole. Elleivät nämä naiset, jotka niitä thaipyllyjäsi ihailevat, ole lesboja.Mielummin Thaimaahan, ja ME Miehet ihailemme siellä kauniita thaipeffoja ja naiset lomailevat siellä kukin tyylinsä mukaan, kuten haluaa rentoutuen paratiisissä.
Menepä sinä viettämään sitä laatulomaasi sinne anaalitoliaan, ai muuten miksi sitten roikut tällä palstalla jos niin tykkäät siitä kaatopaikkamaastasi? Onko sulla sinne mafiakytköksiä, omistatko karvakourabordellin, voi voi tuota katkeraa vuodatustasi, etkö näe kuinka teet itsesi naurettavaksi. Siitä sitä sitten piisaa juttuja vuosiksi kun saamme sun pärstäs kuvan seiskan ja iltapäivälehtien etusivulle, pitää leikata talteen, ja näyttää joskus tuhmille lapsille, tääläinen teistä tulee jos ette muuta tapojanne! - tyyli ihan sama
ME muut menemme kirjoitti:
Mielummin Thaimaahan, ja ME Miehet ihailemme siellä kauniita thaipeffoja ja naiset lomailevat siellä kukin tyylinsä mukaan, kuten haluaa rentoutuen paratiisissä.
Menepä sinä viettämään sitä laatulomaasi sinne anaalitoliaan, ai muuten miksi sitten roikut tällä palstalla jos niin tykkäät siitä kaatopaikkamaastasi? Onko sulla sinne mafiakytköksiä, omistatko karvakourabordellin, voi voi tuota katkeraa vuodatustasi, etkö näe kuinka teet itsesi naurettavaksi. Siitä sitä sitten piisaa juttuja vuosiksi kun saamme sun pärstäs kuvan seiskan ja iltapäivälehtien etusivulle, pitää leikata talteen, ja näyttää joskus tuhmille lapsille, tääläinen teistä tulee jos ette muuta tapojanne!Nimittelyt, haistattelut jne, joten tulin tänne välillä taas haukkaamaan happea.
- mutta en vain
tyyli ihan sama kirjoitti:
Nimittelyt, haistattelut jne, joten tulin tänne välillä taas haukkaamaan happea.
ole siellä ikävä kyllä mitään kirjoittanut, minä kun en välitä siitä kaatopaikkamaasta, ja mulle on sama ketä sinne menee, etsiskelin vain sinun kirjoituksiasi muualta todisteeksi siitä ETTEI SINULLA OLE MITÄÄN MUUTA ELÄMÄÄ kuin täällä suolessa kirjoittelu kaikille palstoille. Tuoko oli sun ensimmäinen TUNNUSTUS, muilla palstoillakin roikkumiseen, tuo *olet vieraillut itseKIN*.
Mulle on ihan täysin sama mitä mieltä olet minusta, mulle on ihan täysin sama kuinka paljon sä mulle täällä vittuilet tai haukut. Mä jatkan joka tapauksessa sulle vittuilua sun ihan joka viesteihisi ja sun solvaamistas läski vanha suomalaishuora ja aina kun "menee pikkasen yli", siitä lähtee ilmo poliisille välittömästi. Viimeksi tänään, katosipa tuolta koko viestiketjusi, viimeöisistä purkauksistasi.
- eka reissu 1978
muslimien asuttama turistirysä. Ei kyllä missään muualla Thaimaassa kauppiaat käyttäydy niin kuin Phuketissa. Phuket on nykyään täysin piloilla, ei sinne koskaan enään.Jopa Pattaya on mielyttävämpi kohde.
- valitse thaimaa
Eikö olisi loogista siivota ensin oma pesä, siis vaikka suomi, seksimatkailusta, ennen kuin arvostelee muita maita. Sitten kun suomi on siivottu, sitten lienee vuorossa turkki, sinne kun suomesta naiset tehneet seksimatkoja jo yli 30vuotta. Tosin turkki silleen menetetty maa, kuten varmaan itsekin ymmärrät, ettei turkki voi koskaan puhdistautua, niin valitettavaa kuin se onkin. Itse en sinne menisi, ja jos vaimo menisi, lukot olisi vaihdettu kun kotiin palaisi, niin huono maine noilla välimerenmailla on.
- ja /cc:n
sinä olet mölyapina jälleen menevä. Thaimaa paras matkakohde, Pattaya number 1 globaly ja Phuket number 2.
- sensijaan kaikki
huorat, kuten sinäkin lyllertävät välimerelle anaalitoliaan jne. Taidat ollakin kuuro jos et ole kuullut noiden maiden huonosta maineesta. Ei mainita niin, kun pienipalkkaiset matkaoppaat ovat kaikki naisia jotka mielellää lyllertävät kanssasi samoihin paikkoihin täyttämään reikiään kuten sinäkin.
Jeesus kristus mitä paskaa sä jauhatkaan, hullu. - SINULTA mutta
sinähän oletkin thaivihaaja, valehtelija kusipää, jolla on vielä paha mielenterveysongelma, joten...
Eipä liikauta mua piiruakaan suuntaan eikä toiseen tollasen hullun houreet. Olen itse nähnyt kyllä tuon rappiotilan jo ajat sitten Anaalitoliassa, Tussinisiässä, Nigeriässä Gambipuumalassa jne.
Mitä reikää muuten tyttäresi antoi exällesi eniten, silloin kun et itse sattunut olemaan kotona? - välimeren maista
SINULTA mutta kirjoitti:
sinähän oletkin thaivihaaja, valehtelija kusipää, jolla on vielä paha mielenterveysongelma, joten...
Eipä liikauta mua piiruakaan suuntaan eikä toiseen tollasen hullun houreet. Olen itse nähnyt kyllä tuon rappiotilan jo ajat sitten Anaalitoliassa, Tussinisiässä, Nigeriässä Gambipuumalassa jne.
Mitä reikää muuten tyttäresi antoi exällesi eniten, silloin kun et itse sattunut olemaan kotona?Minä olen ainakin kokenut Thaimaan rappiotilan niissä lomakohteissa, joissa olin. Mutta olen ollut välimeren kohteissakin enkä silti ole kokenut vastaavaa seksin tyrkyttämistä äijille. En naisillekaan sen puoleen.
- Kerro Amalia
välimeren maista kirjoitti:
Minä olen ainakin kokenut Thaimaan rappiotilan niissä lomakohteissa, joissa olin. Mutta olen ollut välimeren kohteissakin enkä silti ole kokenut vastaavaa seksin tyrkyttämistä äijille. En naisillekaan sen puoleen.
mitkä nämä Thaimaan lomakohteet olivat missä olit?
- huono tuuri
Et ole nähnyt välimerenmaissa prostituutio ongelmaa, naisille?
Ja olet siellä käynyt?
No täysin luotettava ja jokaisen helposti tarkistettava kiistaton osoitus siitä, missä ja kelle prostitutio on ongelma. Sen nimeäminen ja piilttaminen muuksi, on vain itsepetosta. Miehet sentään rehellisempiä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9228626
Toinen olisi ne sukupuolitautitilastot, jotka myös puhuvat karua kieltään.
varmasti hävettää olla nainen :) - tuon saman asian
välimeren maista kirjoitti:
Minä olen ainakin kokenut Thaimaan rappiotilan niissä lomakohteissa, joissa olin. Mutta olen ollut välimeren kohteissakin enkä silti ole kokenut vastaavaa seksin tyrkyttämistä äijille. En naisillekaan sen puoleen.
S I N U L L A O N P A H A L U K I H Ä I R I Ö.
Vaikka korostin ed. viestissä, et siltikään ymmärtänyt. Harvavassapa ovat ne naisetkin, jotka eivät tajua asiaa vaikka heille sen 3 kertaa rautalangasta vääntäisi. Sun aivos varmaan seilaa vatsan ja peräsuolen väliä ja kirjoitukses tulee suoraan vitustas. - ihanaa olla NAINEN
huono tuuri kirjoitti:
Et ole nähnyt välimerenmaissa prostituutio ongelmaa, naisille?
Ja olet siellä käynyt?
No täysin luotettava ja jokaisen helposti tarkistettava kiistaton osoitus siitä, missä ja kelle prostitutio on ongelma. Sen nimeäminen ja piilttaminen muuksi, on vain itsepetosta. Miehet sentään rehellisempiä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9228626
Toinen olisi ne sukupuolitautitilastot, jotka myös puhuvat karua kieltään.
varmasti hävettää olla nainen :)Eikä Turkissa ym.välimeren maissa tarvitse ulottaa seurustelua seksuaaliseen kanssakäymiseen niinkuin äijät tekee taikkulassaan. Mutta naiset hei, ihanaa on todeta, että kohdellaan kuin kuningatarta tai prinsessaa iästä riippuen ! Ja tämä tapahtuu vain välimeren maissa. Tulkaa kokemaan meidän NAISTEN omat matkailumaat !
- on varmastikin!
ihanaa olla NAINEN kirjoitti:
Eikä Turkissa ym.välimeren maissa tarvitse ulottaa seurustelua seksuaaliseen kanssakäymiseen niinkuin äijät tekee taikkulassaan. Mutta naiset hei, ihanaa on todeta, että kohdellaan kuin kuningatarta tai prinsessaa iästä riippuen ! Ja tämä tapahtuu vain välimeren maissa. Tulkaa kokemaan meidän NAISTEN omat matkailumaat !
Silloinhan voi saada joskus munaa, vaikket sinä.
Tervemenoa LUUSERIT anaalitoliaan antaa-liassa, halpismatkalle kaatopaikalle ulkoilmabordelliin!
Ryysyjen ja räsyjen kuningattaret, paskan prinsessat. - Phuket ei ei ja ei
Taksit ylihinnoiteltuja ...ostokset 70 % kallliimpia vrt muu Thaimaa ..... Hotellit 50 % kalliimpia vrt muu Thaimaa. Phuketissa käy vain reppana pakettimatkaajat.
- olen TAAS oikeassa
Kaikki tuo Thaimaan suosio ja VAIN mm. Anaalitolian kustannuksella. Heh heh
- mutta aina vain
tulet tuota samaa paskaa jauhamaan kerran pari kuussa. Etsi tyhmä, siinä sulle hommaa.
Listaapa mies ja naistutristit. Thaimaan matkailu kasvanut esin viime vuonna n. 20%, kun Espanja ja Kreikka kasvivat 10%, muut vielä vähemmän. Thaimaan haluavat yhä suuremmat joukot nähdä ja kokea. Ja kun kerran käy, on koukussa eikä tarvitse enää miettiä minne menisi seuraavalla kerralla. Ei ikinä enää välimeren bordellimaihin.
Valitan. - ja koko välimeren
ympäristö sekä Afrikka. Valitan. Tilastot näyttävät jo nyt kuinka ämmät tuovat hiviä Suomeen 20% enemmän kuin miehet. Suomen ongelma ovat nuo läskit luuserit, siis aivan sinunlaisesi ryhävalasämmät, jotka käyvät raahamassa lammaspaimenensa tänne sosiaaliturvamme äläteiksi pikkutyttöjä raiskaamaan.
On hyvä, kuten tilastotkin osoittavat, että Thaimaan matkailu kasvaa kaksinkerroin KAIKKIIN välimeren maihin verraten. Egypti ei olisi hyvä maa lomailla vaikka siellä ei asuisi ketään, nyt kun siellä asuu arabeja, ei kiitos, ei koskaan enää sinne.
Kotitalouksilla on yhä enemmän rahaa käyttää matkusteluun tulevaisuudessa, voit vain arvata kenen kustannuksella, ketä nyt kiinnostaisi oikeasti lomailla kaatopaikalla välimerellä, kun vaihtoehtona on Thaimaan paratiisi! - sun elämäs on jo
OHI. Olisiko tilastoa ämmien matkoista Turkkiin, Tunisiaan, Marokkoon, Gambiaan, Nigeriaan, Senegaliin, Egyptiin, Italiaan tms. suhteessa miehiin. Olisiko vielä tilastoa noiden ämmien liikakiloista? Entä heidän norsunvittunaamojensa suupielien alaspäinvääntyneistä kaarien asteluvuista?
Sinäkö nähnyt Thaimaan? Äläpä puhu paskaa, jos on yhden kerran käynyt Phuketissa pakettimatkalla, se ei tarkoita sitäå, ettäå on Thaimaan nähnyt. - parempi on parempi
Phuket ei ei ja ei kirjoitti:
Taksit ylihinnoiteltuja ...ostokset 70 % kallliimpia vrt muu Thaimaa ..... Hotellit 50 % kalliimpia vrt muu Thaimaa. Phuketissa käy vain reppana pakettimatkaajat.
Eihän se mikään persaukisten paratiisi ole. Mikä helevetin pöljä sinä olet nimittelemään pakettimatkaajia reppanoiksi? Jos onnistuisit järjestämään taloutesi siten, ettei tarvii kysellä aina hintoja niin varmaan ymmärtäisit. Meitä, ei ihan junnuja on paljon , jotka maksamme jne. Mitä vikaa on luksuksessa?
Lopeta tuo typerä räkätys, jossa ilmenee vain oma kateutesi ja katkeruutesi. - 2 kertaa / vuodessa
parempi on parempi kirjoitti:
Eihän se mikään persaukisten paratiisi ole. Mikä helevetin pöljä sinä olet nimittelemään pakettimatkaajia reppanoiksi? Jos onnistuisit järjestämään taloutesi siten, ettei tarvii kysellä aina hintoja niin varmaan ymmärtäisit. Meitä, ei ihan junnuja on paljon , jotka maksamme jne. Mitä vikaa on luksuksessa?
Lopeta tuo typerä räkätys, jossa ilmenee vain oma kateutesi ja katkeruutesi.turhaa maksaa liikaa........sitä ei vaan reppana pakettimatkaaja taida ymmärtää. Kyllä omatoimisesti matkaavatkin luksushotelleissa asuu, ja ei tarvitse asua yksinkertaisten maalaisjunttien keskellä kuunnellen miä siä mää sää lässytystä ja ennekaikkea sitä uteliaisuutta mitä suomalaisilla on.
- asennetta Miehiin
Ja tämä on sulla vielä vähemmän herjaavasta päästä: "Jos jokin on bordellimaa, lähes koko Aasia" sekä täysin valehteleva kirjoituksesi: "osoittamaan, miksi miesten seksitautejen haku on lisääntynyt Thaimaasta." sekä: "Samaan aikaan Egyptin matkailu kasvaa kohisten kaiken aikaa".
Miksi heittäydyt nimittelemään??? Miksi heittäydyt valehtelemaan??? Miksi, sinä munanpuutteinen, katkera läski suomalaishuora???
ETKÖ MUUTEN PÄRJÄÄ, OIKEILLA TIEDOILLA, KUN PITÄÄ PUHUA VAIN PASKAA??? - mennään bussilla...
2 kertaa / vuodessa kirjoitti:
turhaa maksaa liikaa........sitä ei vaan reppana pakettimatkaaja taida ymmärtää. Kyllä omatoimisesti matkaavatkin luksushotelleissa asuu, ja ei tarvitse asua yksinkertaisten maalaisjunttien keskellä kuunnellen miä siä mää sää lässytystä ja ennekaikkea sitä uteliaisuutta mitä suomalaisilla on.
Vai, että reppanoita? Mikähän ylimys sinä kuvittelet olevasi? Jos tuommoinen jauhaminen nostaa itsetuntoasi, niin siitä vaan. Olet pelle, mistä päin pohjanmaata olitkaan???
- jyrfukyguöioh
Phuket ei ei ja ei kirjoitti:
Se maksaa mistä ihmiset ovat valmiita maksamaan. Se kait on sitten parempi paikka kuin muu Thaimaa.
- raititis
Niin ja jossain meksikossa joku päättää juuri nyt, että älytön juopottelu Suomessa pitää loppua, asiaan täytyy saada muutos. Satoja ja tuhansia ihmisiä kuolee vuodessa alkoholin takia.
- ENEMMÄN TIETOA
Koko Anaalitoliassa kuten Afrikassakin, Tunisiassa, marokossa, Gambiassa, senegalissa, Nigeriassa vallitsee avoin ja hyväksyvä seksiturismi. Tästä ihan faktasta täytyisi ensinkin tiedottaa paljon enemmän, koska pelkkien sukupuolitautejen leviäminen on levähtämässä pian terveydenhoidon käsistä ja tulee veronmaksajien piikkiin rankkana. Naisethan sukupuolitauteja mm. hiviä suomeen enemmän levittävätkin, aivan kuten Suomen tilastot osoittavatkin.
Koko Anaalitoliassa esiintyy siis seksiturismia ja paljon. Vähemmän ainoastaan silloin jos sinne sattuu vahingossa joku mies eksymään. Jopa kaikki kadut ovat huorakatuja, suomalaisämmätkin levittelevät persettään iahn vapaasti joka paikassa. Tuollaiseen seksiturismiin pitäisi tulla muutos. - sen seksiturismista
ENEMMÄN TIETOA kirjoitti:
Koko Anaalitoliassa kuten Afrikassakin, Tunisiassa, marokossa, Gambiassa, senegalissa, Nigeriassa vallitsee avoin ja hyväksyvä seksiturismi. Tästä ihan faktasta täytyisi ensinkin tiedottaa paljon enemmän, koska pelkkien sukupuolitautejen leviäminen on levähtämässä pian terveydenhoidon käsistä ja tulee veronmaksajien piikkiin rankkana. Naisethan sukupuolitauteja mm. hiviä suomeen enemmän levittävätkin, aivan kuten Suomen tilastot osoittavatkin.
Koko Anaalitoliassa esiintyy siis seksiturismia ja paljon. Vähemmän ainoastaan silloin jos sinne sattuu vahingossa joku mies eksymään. Jopa kaikki kadut ovat huorakatuja, suomalaisämmätkin levittelevät persettään iahn vapaasti joka paikassa. Tuollaiseen seksiturismiin pitäisi tulla muutos.Jotain kumman tuttua tossa tekstissä olikin. Ihankuin Thaimaassa !
- johtuu vain
sen seksiturismista kirjoitti:
Jotain kumman tuttua tossa tekstissä olikin. Ihankuin Thaimaassa !
siitä että älykkyysosamääräsi on alle 70, siis pahan kehitysvamman tasolla.
Etpä taida olla ikinä käynyt Thaimaassa kun valehtelet maasta noin sujuvasti paskaa puhuen. - Hahahahahahahahahaha
Hahahahah VAI ETTÄ : Ja kyllä matkojani Thaimaahan on yritetty jopa maksaa, että muuttaisin mielipidettäni seksimyönteisemmäksi, mutta en ole suostunut. Hahahahahahahahaa
Naurattaa niin että vatsaan koskee, voi vittu kun olet hullu, ihan ihan täyskaheli luuseriämmä!
Voin kertoa, että silloin kun sinäkin pukkaat koiranputkea, Thaimaassa ei mikään ole muuttunut, vain turistien määrä on moninkertaistunut. Vielä silloinkin kun koirat kuseksivat kummullesi, thainaiset levittävät hymyn ilosanomaa maailmaan! - Sä näyttelet
pääosaa tavanomaisesta katkerasta suomalaisesta ämmästä, norsunvittunaamaisesta skitsofreenikosta, jonka Mies on lempannut pihalle paremman naisen löydettyään, joka ei ollut vaikeaa. Olet sä huorannut Anaalitoliassa viidesti tai kymmenesti, se ei kuulu tähän. Mutta se kuuluu, että Anaalitoliasta ja nimenomaan ämmät tuovat eniten sukupuolitauteja Suomeen, kuten TILASTOKESKUKSEN tilastotkin osoittavat, nehän on helppo netistä tarkistaa, www.tilastokeskus.fi, joten sunkaltaisias huoriako tässä me veronmaksajat joudutaan hyysäämään, huora?
- sä et ole suominaine
vaan norsunvittunaamainen läski mielisairas kusipää-ämmä. Linkitäpä tietoa kuinka moni seksituristimaassa Anaalitoliassa matkustanut on ylipainoinen ämmä, ja kuinka vähän siellä vierailee Miehiä? Odotan, en niin kovin mielenkiinnolla. Muuhun suunsoittoosi ei kannata edes kiinnittää huomiota, olethan mielenvikainen ruma huoramainen ämmä.
- aikun naurattaa
Mielistelevä isäsi joka sua pani varmaan kotonasi vuorotellen äitiäs ja sua saastaa.
- senkin solvaaja
sä et ole suominaine kirjoitti:
vaan norsunvittunaamainen läski mielisairas kusipää-ämmä. Linkitäpä tietoa kuinka moni seksituristimaassa Anaalitoliassa matkustanut on ylipainoinen ämmä, ja kuinka vähän siellä vierailee Miehiä? Odotan, en niin kovin mielenkiinnolla. Muuhun suunsoittoosi ei kannata edes kiinnittää huomiota, olethan mielenvikainen ruma huoramainen ämmä.
Mutta vaikket muuta osaa niin ulkomuististakin ton sulle rakkaan litanian suomalaisista naisista:
ryhävalashuora, sotanorsu, norsunvittunaamainen...
Haluatko taas välillä kuulla, mitä paikallisista naisistasi ajatellaan ? Palaako taas päreet vai ? - ei edes suomenkieli
Mutta senhän on selvää kun olet mielisairas, eihän sulta voi mitään älykästä odottaakaan, juuri tuota olet sinä huora, ole hyvä!
- senkin huora
senkin solvaaja kirjoitti:
Mutta vaikket muuta osaa niin ulkomuististakin ton sulle rakkaan litanian suomalaisista naisista:
ryhävalashuora, sotanorsu, norsunvittunaamainen...
Haluatko taas välillä kuulla, mitä paikallisista naisistasi ajatellaan ? Palaako taas päreet vai ?Mutta vaikket muuta osaa niin ulkomuististakin ton sulle rakkaan litanian thaimaalaisista naisista ja suomalaisista miehistä:
huorat, kurttumunat, seksimatkailijat...
Haluatko taas välillä kuulla, mitä paikallisista suo-maalaisista äämistä ajatellaan? Palaako hihat taas vai? - joo niinpä niin
MM. seksitaudit ovat Suomessa ämmien, sunklaistes huorien tänne kantamia, teidät tulis laittaa pakkohoitoon. mm. Turkin, Tunisian, Marokon, Egyptin, Gambian, siis ämmien seksituristimaiden matkustajat pitäisi kaikki laittaa pakolliseen tautitestiin, sua se ei tautinen huora enää tosin auttais, sun aivos on jo mennyttä, ollut jo pitkään.
- aihettakin on
joo niinpä niin kirjoitti:
MM. seksitaudit ovat Suomessa ämmien, sunklaistes huorien tänne kantamia, teidät tulis laittaa pakkohoitoon. mm. Turkin, Tunisian, Marokon, Egyptin, Gambian, siis ämmien seksituristimaiden matkustajat pitäisi kaikki laittaa pakolliseen tautitestiin, sua se ei tautinen huora enää tosin auttais, sun aivos on jo mennyttä, ollut jo pitkään.
Hypoteesis ei vakuuta. Tarvitaan pohjaksi tilasto mies- ja naisturisteista ERIKSEEN ja missäkin kohteissa.
- Miksi olisin
aihettakin on kirjoitti:
Hypoteesis ei vakuuta. Tarvitaan pohjaksi tilasto mies- ja naisturisteista ERIKSEEN ja missäkin kohteissa.
Sinähän se lusimaan lähdet, sulla aihetta onkin hermostua, huora, mutta niinhän sä luuseri oletkin.
- oikein mainiota
Miksi olisin kirjoitti:
Sinähän se lusimaan lähdet, sulla aihetta onkin hermostua, huora, mutta niinhän sä luuseri oletkin.
Älä pureskele pelosta kynsiäs ranteeseen saakka.
- Miksi olisin?
oikein mainiota kirjoitti:
Älä pureskele pelosta kynsiäs ranteeseen saakka.
Mulla ei ole siihen mitään syytä, sulla sensijaan on, ja oikein roimasti sittenkin, huora, heh heh heeee. Taitaa olla runkkaamises sekoittaneet sun aivos, vaikka ei ne varmaan ole kummoiset olleet koskaan.
- siitä meni taas
susta ilmoitus poliisille, luulisin että joudut vankimielisairaalaan.
- naurattaa heko heko
ketjussa sulle huora, että sulla on tuossa ymmärtämisessä paljon vikaa, niin luetun kuin ihan normiymmärryksessäkin, mutta mitäs sulta voi odottaakaan muuta, sähän olet pahasti mielisairas. Tuollaiseksiko sitä tulee kun nussii lammaspaimenien kanssa nuorena, naama muuttuu norsunvitulle, poskesi alkavat roikkumaan ja joudut loppuelämäsi eläm,ään munanpuutteessa, huora?
- 100 % samaa mieltä
koska aloittaja on aivan oikeassa. Phukettia kehuvat eivät muualla Thaimaassa ole edes käyneetkään.
- yhdyt siis itseesi
sika-amalia huora. Valehtelet kirkkain silmin ettet kannata seksiturismia huora, mutta suosittelet naisille ja jopa PERHEILLE välimerenmaita matkailun kohteiksi, noita maita jotka ovat oikeita seksiturismimaita, joissa kaltaisiasi ryhävalashuoria matkustaa kerran vuodessa levittämässä lorrtovittuaan jokaiselle lammaspaimenelle. En halua kannattaa sun sairaita ajatuksiasi.
- ihan kaikkialla
Joka paikassa ja paljon, läskejä norsunvittunaamaisia lorttovittuja. Luulisi Suomen olevan lammaspaimenille paratiisi, jos nuo luuserihylkeet vielä voisivat päättää oleskeluluvista. Onneksi kuitenkin fiksujakin naisia on vielä Suomessa jokunen, jotka eivät Anaalitoliaan vilkaisekaan, hehän ovat koukussa paratriisilomamaahan, Thaimaahan! Mutta tyhmän sika-amalian, kouluja käymättömän, vähäpätöisen "oppaan"ammatistakin haaveilevan mielisairaan huoran päänupissa ei loista mitään muuta kuin lammaspaimenien säkenöivät silmät!
- se on ekologiaa
Mutta noita läskejä suomalaishuoria, jotka eivät munaa kotimaastaan saa, kiinnostaa välimerenmatkailu, kuten tilastokeskuskin sanoo: suomalaisämmät tuovat Suomeen paljon enemmän hiviä kuin miehet, sellainen on suomalaisämmä. Kouluttamaton marisija, oppaatkin osaavat hyvin huonosti jopa englantia, fak mii shepaad pliis.
- sun toiveet ei toteu
du... Me opimme thaimaalaisilta paljon, käytösestä, mentaliteetista ja saamme geeniperimämme huomattavasti paremmaksi, nyt se on kerrrassaan huono, suomalainen nainen on vihonviimeisen oksettava tapaus, nyt on vaihtojen aika, roikkuposki lumihankeen ja thaikaunotar tilalle!
- Pattaya parempi
Kyllä Phuketin hinnat nousseet ja paljon. olimme Phuketissa( Patong) 2 viikkoa ja Pattaylla toiset 2 viikkoa, ja kyllä täytyy sanoa että Pattaya on paljon edullisempi kuin Phuket hotellit , taksit , ruokailu noin 30-50 % edullisemmat kuin Phuketissa. Viimeksi kävimme Phuketissa vuonna 2008 ja hinnat ovat Phuketissa siitä noussut, mutta Pattayalla ei läheskään niin paljon.Pattayalla saman hintatason hotellitkin ovat huomattavasti parempia kuin Phuketissa Ensi reissua emme edes harkite Phukettia.
- sinne ei edes mennä
Sen takia pattaja JOUTUU pitämään hinnat alhaalla. Eihän sinne mene kuin seksituristit.
- ...............
sinne ei edes mennä kirjoitti:
Sen takia pattaja JOUTUU pitämään hinnat alhaalla. Eihän sinne mene kuin seksituristit.
Huomaa että et ole Pattayalla ( lue koko Thaimaassa) edes käynyt kun tuollaista väität. Miksi sitten esim Bangkokissa ,Si Rachassa, Buri Ramissa,Udon Thanissa Cha Amissa on sama hintataso ja joissakin tapauksissa jopa halvempi kuin Pattayalla?????
Sekin todistaa jo tyhmyyttäsi ettet osaa edes kirjoittaa Pattayaa oikein. - kuubasta tullut
............... kirjoitti:
Huomaa että et ole Pattayalla ( lue koko Thaimaassa) edes käynyt kun tuollaista väität. Miksi sitten esim Bangkokissa ,Si Rachassa, Buri Ramissa,Udon Thanissa Cha Amissa on sama hintataso ja joissakin tapauksissa jopa halvempi kuin Pattayalla?????
Sekin todistaa jo tyhmyyttäsi ettet osaa edes kirjoittaa Pattayaa oikein.huvikseni luin tuota viestiketjua....ei voi muuta sanoa kuin että sääliksi käy eräät,jääköön kirjoittamatta ketkä!!ehkä vois kattoo peiliin...
mutta itse asia ,kävin phuket 93 eka kerran,myös chiang mai oli ohjelmassa(ei ollut ketään turisteja pahemmin,saati suomalaisia),sit 2005 seuraavan kerran.paikka oli aivan eri.mutta tätä päivää en tiedä,kuulopuheita vaan.seuraavan kerran ehkä menisin wietnamiin kun aasiaan mieli tekee.thaikku taitaa vähäksi aikaa riittää.
- Lonelyplanet82
Olin Syksyllä 2010 sukeltamassa Similaneilla ja yövyin Phuketissa 3 yötä. Olin Phuketissa viimeksi vuonna 2005. Lyhyesti: paikasta oli tullut uusi massaturismin keskus. Hinnat olivat huomattavasti kovempia kuin Bangkokissa. Vaikutti,että Thaimaalaiset ovat viimein oppineet miten rahat revitään turisteilta pois. No moneyy No Happy Face . Ihmiset tietysti haluavat lomaltaam eri asioita ..... Phuket on hyvä paikka Bailaamiseen ja perus Rantalomaan. Exotiikka on sieltä aika kaukana . Sukeltamisesta: Verrattuna Egyptiin, Philippineille, Indonesiian ja Malesiaan niin Thaimaa on menettey tapaus. Vedenalanen elämä on aika vähäistä kiitos suuren kalastuslaivaston....periaattessa matkailu teollisuus pitää mainetta yllä. Sukellusoppaitamme Queen Scuba aluksella kieltämättä otti päähän kun joutui olemaan puoli vuotta Thaimaassa ja vasta kesäksi pääsisi Komodoon. Ps. Jois haluatte nähdä oikeasti Land of Smilen menkää Philippiineille.....Niin no sinne ei tehdä pakettimatkoja
- päätit sitten taas
Vastata omaan eiliseen viestiisi, tuota kutsutaan monologiksi, harrastatko tuota yksikeskustelua kotonasikin, meidän Suomalaisten verorahoilla sinulle neuvostokarjakolle kustantamassa asunnossasi?
- siltäkö näyttää?
Siltähän se näyttää, että sulla pitää kiirettä tuon matkailusi parissa, kun olet ehtinyt viisi vuotta yhtämittaa kirjoitella suomisivuilla joka arkipäivä 50-100 viestiä päivässä, siis IHAN JOKA ARKIPÄIVÄ VIISI VUOTTA.
- hyvä kun löysit!
Itsesi!
Huomaatko nyt kuinka helppoa sut on määritellä, vain mielenvikaisten kirjoitustesi perusteella. MEille vähän fiksuimmille se on ihan helppoa, sulle siihen voi mennä elämä, olethan kategorisesti äo mittarin alapäässä.
Ai monesko? No, en ala arvelemaan sivuperooniesi määrää. - phuket ihan down
Ja sen huomaa siitäkin, että kun ei ole saatu porukkaa liikekannalle muuten, hintoja on alettu jo pudottaa lähes kanarian tasolle, vaikka lento on sentään
puolta pidempi.- eipä pidä paikkaansa
Kuten mitkään muutkaan sun viestis sika-amalia, ainiin, laittaisitko muuten linkkiä tuohon "tilastoosi" "taas"?
- huomasin saman
Nyt oli reissuja Krabille vain 1000 e ! Kohta päästään varmaan ilmaiseksi.
Menkää te suomipojat pattayalle ja phukettiin. - rahan arvosta
huomasin saman kirjoitti:
Nyt oli reissuja Krabille vain 1000 e ! Kohta päästään varmaan ilmaiseksi.
Menkää te suomipojat pattayalle ja phukettiin.Tonni on taikkulassa pieni raha, pelkkä lento,mutta Turkissa iso raha. Eikä lentokaan ole kuin viitisen tuntia. Ja naisille on taattu huomio.
- turkki tai egypti
rahan arvosta kirjoitti:
Tonni on taikkulassa pieni raha, pelkkä lento,mutta Turkissa iso raha. Eikä lentokaan ole kuin viitisen tuntia. Ja naisille on taattu huomio.
Yhdellä suomalaisella rouvalla oli Kairossa egyptiläisrakastaja ja oli muuten komee nuorukainen, ei ihan 20 v. Tää matami oli jotain about 60 v. Kannattaa
tulla naiset kaveriporukoilla tänne ! Täällä joka nainen on Kuningatar. - jhgsdgqgwd
turkki tai egypti kirjoitti:
Yhdellä suomalaisella rouvalla oli Kairossa egyptiläisrakastaja ja oli muuten komee nuorukainen, ei ihan 20 v. Tää matami oli jotain about 60 v. Kannattaa
tulla naiset kaveriporukoilla tänne ! Täällä joka nainen on Kuningatar.Ja kerrot siitä täällä Phuketin palstalla!! Taaaaaaaaas kerran sulla väärät lääkkeet Amalia!!
- =oikea palsta
jhgsdgqgwd kirjoitti:
Ja kerrot siitä täällä Phuketin palstalla!! Taaaaaaaaas kerran sulla väärät lääkkeet Amalia!!
Mielestäni palsta on aivan oikea. Sillä verrataanpa, mistä ja millaisin ehdoin ko.rouvamme saisi Thaimaasta vastaavaa palvelua ? Ei mistään. Mielestäni tärkeä seikka naisturistin tietää. Se vaikuttaa lomakohteen valintaan.
- nasse napakka
=oikea palsta kirjoitti:
Mielestäni palsta on aivan oikea. Sillä verrataanpa, mistä ja millaisin ehdoin ko.rouvamme saisi Thaimaasta vastaavaa palvelua ? Ei mistään. Mielestäni tärkeä seikka naisturistin tietää. Se vaikuttaa lomakohteen valintaan.
Tyrmistyin kun matkamessuilla ei ollutkaan kullihierontaa taikkuosastolla.
Kyllä pitää olla, kun kaikkialla muuallakin sitä saa.
Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752