noita

....................

Harjoitan säännöllisesti noituutta. Teen usein loitsuja, jotka toimivat ja toivomukseni tulevat toteen jokainen kerta. En ymmärrä miten tämä voi olla totta, koska en oikeastaan edes usko taikuuteen, ja silti kaikki tekemäni rakkausloitsut ja toivomukset ovat toteutuneet. Näen myös enneunia ja voin lukea ajatuksia. Tuntuu, kuin olisin avannut portin toiseen maailmaan, jossa kaikki on mahdollista.
Loitsuni ovat paljon voimakkaampia, kuin mitä odotin. Voin hallita ketä tahansa voimillani, sekin on koettu.
Tunnen itseni mahtavaksi ja voimakkaaksi, sillä voin noitua ja saan kaiken haluamani.
Silti, kun mietin tarkkaan mitä haluaisin ja toivoisin, en keksi mitään toivomusta, joka ei olisi itsekäs tai väärin jotain toista kohtaan. Tuntuu epäreilulta, että osaan noitua, ja silti en voi pyytää mitä haluan, koska tunnen sen olevan väärin. Olen muuttanut parhaan ystävättäreni elämän noituudellani. En voi nimetä mitään toivomusta, joka olisi tarpeeksi epäitsekäs, jotta voisin noitua sen. En tiedä enää, että pitäisikö minun käyttää voimiani, kun en halua satuttaa ketään tai tehdä mitään itsekkäitä valintoja.

10

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.P.

      Tee mitä teet. Mikä miellyttää sinua. Sinulla on vain yksi elämä (tässä maailmassa) joten mikset tekisi siitä itsellesi loistavaa?

    • Noitsukka

      aikas simppeleitä toivomuksia jos muka pystyt toteuttamaan niitä. Enpä usko moiseen mutta mietis jos joku alkaisi manipuloimaan sun elämääsi loitsujen avulla. Olisko kivaa?:/

    • kirjis

      >>>En voi nimetä mitään toivomusta, joka olisi tarpeeksi epäitsekäs, jotta voisin noitua sen. En tiedä enää, että pitäisikö minun käyttää voimiani, kun en halua satuttaa ketään tai tehdä mitään itsekkäitä valintoja.

    • Miriami

      Mielestäni sinun pitäisi käyttää voimiasi. Älä pelkää, et varmasti satuta ketään taioillasi, ellet itse halua satuttaa jotakuta.
      Voisitko taikoa minulle? :D

      • k:n aloittaja

        Mitä haluat? : ))


      • Miriami
        k:n aloittaja kirjoitti:

        Mitä haluat? : ))

        Hmmh.. Voisitko (ehkä) auttaa mua parissakin asiassa? :/ Mutta jos tosiaan viittisit taikoa ees jotain, niin "tilaisin" yhen rakkausloitsun. :3
        Jos sulla on sähköpostiosote, niin voisitko vastata tähän osotteeseen: [email protected] ?


    • __f

      mulla ei onnistu ku ihan pienet ja yksinkertaset loitsut... pari kertaa joku vähän isompiki onnistunu, yleensä kyl menee pieleen^^ mitä oot tehny ku osaat niin hyvin? oon lukenu kaikkia kirjoja ja kokeillu vaikka mitä. no ehkä se vaa riippuu henkilöstä, jotkut ei koskaa tuu osaamaakaan magiaa niin hyvin...

      • Shinya_

        Harjoittelemalla oppii.


    • krikatti-tikka

      olen itsekin harjoittanut noituutta. miten sata loitsut toimimaan? kutsutko alussa elementtejä ja jumalia? kerro pliis =(

      • aloittaja-

        Minulla on vahva tunne siitä, että ei kannata kutsua mitään jumaluuksia paikalle loitsuja tehdessä.

        Teen aluksi kehän ripottelemalla kuivattuja kukkien terälehtiä ympyrän muotoon ympärilleni. Sitten sytytän kynttilät, joita olen asetellut ringin sisälle (ei tarvitse asetella mihinkään tiettyyn muotoon). Seuraavaksi keskityn ja rauhoitun, tunnen positiivisen energian ympärilläni. Tunnen, kuinka se suojaa minua harmilta. Käytän usein loitsuissa omaa vertani. Kirjoitan paperille asioita, joiden haluan tapahtuvan, minkä jälkeen tiputan paperilappuselle pari veripisaraa. Sitten sytytän paperin palamaan ja viskaan sen astiaan, jonka olen hankkinut magian harjoittamista varten.

        En siis harjoita wiccaa tai mitään muutakaan tiettyä uskontoa, vaan teen itse omat loitsuni ja rituaalini. Kannattaa itse keksiä omat loitsut, silloin ne toimivat parhaiten. Ja toivo asioita, jotka eivät koidu muille ja sitä kautta myös itsellesi vahingoksi. Toivo asioita, joita oikeasti haluat.
        Tästä esimerkkinä: Et varmaan haluaisi langettaa rakkausloitsua toisen ihmisen päälle, sillä silloin hän ei rakastaisi sinua ainutlaatuisuutesi vuoksi, vaan siksi, että olet loitsinut hänet. Mieti siis AINA tarkkaan, että millaiset seuraukset loitsuillasi voi mahdollisesti olla, ennen kuin ryhdyt toimeen.
        Ja usko itseesi. Usko siihen, että olet hyvä ihminen ja kaikki toiveesi toteutuvat. Tämä on huomattavasti helpompaa silloin, kun sinulla on puhdas omatunto, eli kun et toivo asioita, jotka vahingoittavat muita. Pelko heikentää uskoa, ja pelkoa taas synnyttää tietoisuus siitä, että on tehnyt tahallisesti väärin.
        Be careful what you witch for...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe