tuolla tesomalla,,kävelin sakemanniuroksen kanssa ja koirani alkoi rähjäämään isolle tervu urokselle,,tervu-uros murahti ja kusaisi merkin lumipenkkaan,, siitä sakukuni hermostui ja kävi tervuun kiinni,,kauhea meteli ja koirat olivat seisaallaan,, saimme koirat irti siis tervun sakun kurkusta irti ja tervun omistajan avustuksella omani eläinlääkäriin..toistakymmentä puremahaavaa sakulla 2,5senttiä syviä ja oma koirani ei tainnut edes päästä alkuun,,mikä ihme epeli tää belgi oikein on kysyn minä ????????????????
aikas kova
tervueren,
1
559
Vastaukset
- yespeace
Belgit ovat usein äärimmäisen nopeita ja rajuja tappelijoita. Ne on koulutettava kunnolla ja estettävä kaikki tappelut jo ennakolta. Muutoin voi lompsa keventyä ikävän paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828