kertokaapa kyseisestä skootterista jotain... tuola on vaikka kuinka paljon joku yrittäny saada tietoo mut ei ole saanut vastauksia..
onko niin että haukutte sitä sen takia kun ette tiedä siitä mitään????
CPI HUSSAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
21
9365
Vastaukset
- joku...
ne ketkä haukkuu.. niin ne on sellasia jotka ei tiiä mistään mitään.. ne on kuullu että kaverilla oli sellanen skootteri... ja se sit on hajonnu.. eikä tiedä miks.. sit ne on saanu sellasen johtopäätöksen että se on huono.. joten ne sit sanoo että se on piip ja ei kannata ostaa.. mä saan rippilahjaks cpi hussar evon... ja enkä mä oikeen haluu mitään muuta.. ja mitä mä oon kuullu kavereilta ja joiltain tutuilta.. niin ne on ollu tyyttyväisiä hussariin...
- KERTOKAA!!!
just öö.... tunti sitten.. on ihan hyvä.. vähän ärhäkämpi moottori ku kaverin MBK:ssa.. se saattaa kyllä johtuu siitä että se kaverin skootteri on vähän huonossa kunnossa :P kaasari nimittäin tukossa......
- joku.....
mul on itellä CPI Hussar ja oon ajanu sillä 17500 km enkä oo vaihtanu edes mäntää viel :D
- rissanenville
joku..... kirjoitti:
mul on itellä CPI Hussar ja oon ajanu sillä 17500 km enkä oo vaihtanu edes mäntää viel :D
joo, itelläni on kanssa 20500 km, eikä ole muuta kuin jarrupalat, variaattorin hihna ja lautanen vaihdettu! :D
- KYSYMYS!!!!
eli paljonko skootteri saa enimillään kulkea, jos tuo hussar kerran kulkee 75km/h laittamattomana....? ja mikä on se raja kuinka lujaa skootterilla saa ajaa... tai kannattaa ajaa jos on vaikka poliisin tutka edessä... :P
- Poliisi
45km/h.... Jos poliisi testaa sitä ja se kulkee yli 60km/ niin näpsähtää sakot ja verot.
- ........
Poliisi kirjoitti:
45km/h.... Jos poliisi testaa sitä ja se kulkee yli 60km/ niin näpsähtää sakot ja verot.
mitäköhän pitäs tehä jos se menee vakionaki noin lujaa... no ei kukaan testaa :D
- Ripsa
........ kirjoitti:
mitäköhän pitäs tehä jos se menee vakionaki noin lujaa... no ei kukaan testaa :D
... kulje kuin sen sallitun 45km/h.
Suomessa kaikissa on rajoittimet - siis mopoissa. - Blueee
Ripsa kirjoitti:
... kulje kuin sen sallitun 45km/h.
Suomessa kaikissa on rajoittimet - siis mopoissa.kyl toi hussar vakiona menee tasasella ainaki 50km/h mut tota 75km/h epäilen vähän... MUUTEN!
tietääkö kukaan, että missä husserissa on variaattorin prikka ja miten pois? - kyllähänse
........ kirjoitti:
Kaverilla just lähti kilvet, kun istu vaan mopon päällä ja kytät testas sitä :( Eli ei kannata siihen luottaa että ei kukaan sitä testaa :D
- Kipee
Blueee kirjoitti:
kyl toi hussar vakiona menee tasasella ainaki 50km/h mut tota 75km/h epäilen vähän... MUUTEN!
tietääkö kukaan, että missä husserissa on variaattorin prikka ja miten pois?aukaset variaattorin kopan, aukaset siitä vasemmanpuolessesta rattaasta sen pultin PULTTIPYSSYLLÄ (itellä hylsyn koko 18) ja siellä takana se prikka on siinä hihnan alla. otat sen sieltä pois ja kokoat takas variattorin. mutta sitä pulttia et laita takas pulttipyssyllä vaan käytä räikkää niin kierteet ei mene paskaksi vahgingossakaan.. itellä on cpi:stä otettu prikka pois ja kulkee sen 75. :D
- Salla***
Mulla on ollut jotai puoli vuotta CPI Hussar Evo ja se kulkee vakiona jotai 55km/h .
Ja siinä on rajotin ...
Että Sillee... - Minulla on
Se on todella hyvä skootteri...kestää pitkään...omalla ajettu 10000 ja kulkee edelleen...
- hussar03
mulla cpi hussar prikka poissa isompi alku käyrä kevyämät rullat kuristus pois ilma putsrista ja kaasarin suutinta vaihdettu ja meni 80-90 ja jotain siihen tuli et oli pakko vaihtaa suutimen 75 asti nyt mennee jotain 55-65 ja ens kuusa tullee 70cc pytty 21 kaasari tehoputki ja multivari
- gaabrioonee!
hussar03 kirjoitti:
mulla cpi hussar prikka poissa isompi alku käyrä kevyämät rullat kuristus pois ilma putsrista ja kaasarin suutinta vaihdettu ja meni 80-90 ja jotain siihen tuli et oli pakko vaihtaa suutimen 75 asti nyt mennee jotain 55-65 ja ens kuusa tullee 70cc pytty 21 kaasari tehoputki ja multivari
minkä laine se sun kuri on siel oikee???koska ku
oon kattonu omast nii en ainakaa oo tunnistanu siel mitää kurii!!? - FDSSSSD
gaabrioonee! kirjoitti:
minkä laine se sun kuri on siel oikee???koska ku
oon kattonu omast nii en ainakaa oo tunnistanu siel mitää kurii!!?On sellainen sormuksen näkönen härveli siinä kun ottaa sen pois sen jutun siit päältä :D
- randomi..
cpi hussari on kuristettu niin hyvin et siihen pitää laittaa multi variaattori ja tehari et se kulkee
- samitsu
kysyisin että paljon mahtaa viedä bensaa kyseinen scootteri
- Ilekki
Onkos kukaan törmänny Hussarissaan semmoseen vikaan, että kone tukehtuu ajettaessa? Itellä jo useamman vuoden ikäinen peli, joka ajettaessa tekee välillä semmosta että käy tyhjää hyvin, mutta kun laittaa kaasua ni simahtaa kokonaan.
Kaasarista (tai mistään muualtakaan) ei löydy roskia, vettä tms mutta peli ei vaan toimi. Osaisko joku neuvoa?
Ostoa suunnitelleille voin muutoin kehua, peli toiminu aika monta vuotta moitteettomasti.- VIKE
KYLLÄ MUN HUSSARISS ON JUSTII TOI SAMAINEN VIKA AJETTU 15124
- fe48
VIKE kirjoitti:
KYLLÄ MUN HUSSARISS ON JUSTII TOI SAMAINEN VIKA AJETTU 15124
Saako hussarilla kyytsätä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703