Toimiiko Linuxsissa

Pentti Nelonen

Hauskaa huomenta Linux puppeli virittäjät, miten Linuxsissa toimii Flash.

Tässäpä hieno, korostan että erittäin hieno video, testatkaa, hahha

"Liikelentäjänä työskentelevä Ralph Randolph ja Knockout Motorcyclesin poppoo saavat tehtäväkseen rakentaa Jim Beam -viskin veroinen pyörä."

http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=221902

Että oikein kippis, tällä ne aamun pikku krapulat lähtee, hohhoo
Sitten ravintolaan lounaalle.

13

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti64

Toimii ainakin huipputurvallisessa ja nopeessa 64 bittisessä Ubuntussa

• Pentti Nelonen

"64 bittisessä Ubuntussa"

Linux 64 bit HAHHAA ei toimi, en kyllä ole moisesta virityksestä kuulutkaan, toimiiko lInuxsesissa edes 32 bit, hoh

• Pentti Nelonen kirjoitti:

Linux 64 bit HAHHAA ei toimi, en kyllä ole moisesta virityksestä kuulutkaan, toimiiko lInuxsesissa edes 32 bit, hoh

64-bittisyys oli linuxissa ennen windowsia ;)

Kyllä tuo toimiii debian 5.0 firefox 3.6

• heh heh
        Pentti Nelonen kirjoitti:

se parhaiten nauraa joka viimeks nauraa.

>"64 bittisessä Ubuntussa"

Linux 64 bit HAHHAA ei toimi, en kyllä ole moisesta virityksestä kuulutkaan, toimiiko lInuxsesissa edes 32 bit, hoh<

Linuxit eivät ole virityksiä, toisinkuin windows. 64 bittisiä linux-jakeluita on olemassa ja luuletko että linuxit olisivat muka jotain 16 bittisiä??? Kylläkin ne vaihtoehdot on 32 bit ja 64 bit, linuxeissa siis. Windows saattaa yhä käyttää 16 bittisiä osia...hahhaa.

• 7+19

Sulla rupee olemaan maksa jo ihan sökönä kun läträät noin paljon viinan kanssa
      Menes terveyskeskukseen ja anna otta alat ,asat ja maksan gt arvo niin näet missä mennään
      ja muista vanha sanalasku wiina on viisaten juoma
      se ei sovi sinulle.

• Pentti Nelonen

Nimenomaan, viisasten juoma, sitähän minä olen, VIISAS
        Kiitos kovasti.

• Pentti Nelonen kirjoitti:

Nimenomaan, viisasten juoma, sitähän minä olen, VIISAS
        Kiitos kovasti.

Siinä kyllä sanottiin ettei se wiina sovi sinulle kun se on viisasten juoma mutta tapasi mukaan a) et ymmärtänyt ja b) ymmärsit väärin.

• exergy kirjoitti:

Siinä kyllä sanottiin ettei se wiina sovi sinulle kun se on viisasten juoma mutta tapasi mukaan a) et ymmärtänyt ja b) ymmärsit väärin.

tullut Xubuntu & Operalla ainuttakaan flashia tai videota vastaan, joka EI olisi toiminut. Päinvastoin, esim. videokamerani tuottamat fileet pelittävät Xubuntussa suoraan, kun Vistassa joudun konfaamaan ne. Tämän suhteen ainakin tällainen vääntö on vähintäänkin turhaa.

• heh heh

>Hauskaa huomenta Linux puppeli virittäjät, miten Linuxsissa toimii Flash.<

Ensinnäkin: olemme kyllä heteroita emmekä mitään puppeleita. Kenties sinulla on toisenlaisia mieltymyksiä kun aina jaksat noita puppelijuttujas viljellä. Toisekseen, linuxeissa toimii flash oikein hyvin, tai ainakin niin hyvin kun se yleensä missään käyttiksessä toimii...kaikkihan tietävät että flash, joka on Adoben tuote, on purkkaviritys ja parempiakin vaihtoehtoja olisi. Kolmanneksi, Linux, siis ydin, ei käytä flashia vaan linux-jakelut. Eli kolme virhettä sulta.

>Tässäpä hieno, korostan että erittäin hieno video, testatkaa, hahha

"Liikelentäjänä työskentelevä Ralph Randolph ja Knockout Motorcyclesin poppoo saavat tehtäväkseen rakentaa Jim Beam -viskin veroinen pyörä."

http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=221902Että oikein kippis, tällä ne aamun pikku krapulat lähtee, hohhoo
      Sitten ravintolaan lounaalle.<

Sinähän voit vain unelmoida ravintolalounaista. Ei sulla ole varaa sellaisiin. No ehkä johonkin mäkkärin purilaiseen jos se katsotaan ravintolalounaaksi.

• Pentti Nelonen

"Ja minä en aio suostua mainospakkopaskaan."

Taidat ollakkin oikein YLEn fanipoju, ja YLE on paskaa ja turhuutta.

• heh heh
        Pentti Nelonen kirjoitti:

"Ja minä en aio suostua mainospakkopaskaan."

Taidat ollakkin oikein YLEn fanipoju, ja YLE on paskaa ja turhuutta.

>"Ja minä en aio suostua mainospakkopaskaan."

Taidat ollakkin oikein YLEn fanipoju, ja YLE on paskaa ja turhuutta.<

En ole sen paremmin Ylenkään fanipoju mutta mitä fanipojuihin tulee niin sä olet sellainen, nimittäin säälittävä luuseri mikkisfanipoju...hähhää! Ja KIPPIS!

• pc-kynä

Olipa hauskaa tulla taas joksikin aikaa lukemaan sietämättömiä elämänviisauksia. Jos ehkä tarkoitat (mitähän sinäkin yleensä yrität tarkoittaa?) flashia, joka liittyy liikkuvaan kuvaan ja jota voi käyttää myös virustehtailussa, niin vastaan: toimii ja hyvin toimiikin Slackwaressa eli rakentajan unelmassa.

Sain muuten jälleen sairaalassa huonekaverin, joka ainakin ilmaisutyyliltään oli kuin sinä. Aivan alkoi säälittämään omaa itseäni. Mutta oli hauskaa jäppisen yrittäessä välillä vessaankin. Siihen hommaan ei auttanut se, että jäppinen tunsi ja tiesi Windowsin. Apuun piti kutsua hoitaja, joka taas ei tiennyt mitään jäppisestä. Minä taas tiesin, että hoitaja oli nätti kuin mikä, vaikka oli kypsä. Eli siinä oli minulle flashia sillä kertaa. Ensi viikolla jotain muuta ilman tätä konetta ja sinun elämänviisauksiasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      91
      4798
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      31
      2691
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2316
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      16
      1805
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1530
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      12
      1118
    7. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1103
    8. Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa

Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina
      Maailman menoa
      202
      1019
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      72
      949
    10. Kalevantien rivarin tulipalo

Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .
      Suomussalmi
      23
      945
    Aihe