Olin viikon verran tuossa sairaalassa alavatsa kipujen takia,ensimmäisen yön jälkeen sitten olin laskenut alleni vahingossa niin jouduin loppu ajan käyttämään siellä vaippoja,mutta kun pyysin sitten että olisko mahdollista ottaa ne pois,niin vastaus vaan hoitajilta että ne pidetään koska olin kastellut sangyn.Myös se tuntui hirveän nöyryyttävältä ja inhottavalta kun pyysin että vaippa vaihdettaisi niin vastaus usein että ei niitä jatkuvasti olla vaihtelemassa,vaan vasta sitten ku ne on kunnolla märät.
Miksi näin?
nöyryytetty
2
554
Vastaukset
- Nöyryytetty
up
- alusastiat keksitty
Olisit pyytänyt huoneeseesi astian, jossa käydä tarpeilla, jos et jaksanut/päässyt vessaan asti. Kun itse jouduin kerran sairalaalaan, niin minulle tuotiin sänkyyn pyynnöstä alusastia, kun en voinut liikkua enkä päästä vessaan. En olisi suostunut vaippoihin, mutta en tosin ollut laskenut alleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374703Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo512503- 1552357
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3651960Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast301580- 721359
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html211274- 1021254
- 801164
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1091164