Jos ette vielä tiedä mikä on ihana koira, niin kerronpa omasta koirastani:
-Voi juosta vapaana missä vain, koska ei karkaa
-Jos on pakko käydä kakalla eikä pääse ulos, menee vessaan
-Siltä voi viedä minkä tahansa luun nenän edestä
-Se tottelee käskyjä
-Seuraa omistajaa, mutta vain pihassa ja sisällä
-Pelkää autoja
-Tykkää enemmän rapsutuksesta, kuin makkarasta
-On todella söpö!!
Ihana koira!
9
322
Vastaukset
- Totta?
Minäkin haluaisin tuollaisen koiran, puhutko tosiaan totta? Minkä rotuinen tämä koira on?
- -Ihanne painoinen
Koirani on Bordercollie, ne ovat yksiä maailman viisaimmista koirista! Tämä koira on ihan oikeasti niin kiltti kuin kerroin. :D
- Mellu111
Hei. Minulla on kans just tuo ihana koira saa juosta tuolla pelloilla mutta on vasta 3kk kohta 4kk. Ja on ihana. Collie pentu! Eli Collie!. :)
- Mellu111
Mellu111 kirjoitti:
Hei. Minulla on kans just tuo ihana koira saa juosta tuolla pelloilla mutta on vasta 3kk kohta 4kk. Ja on ihana. Collie pentu! Eli Collie!. :)
Hei. Korjaan vielä tuohon että meillä on Pitkäkarvainen Collie se on ihana!. :)
- oma koirani
Minäkin kerron omasta koirasta
kävelee irti rinnallani, ei koskaan karkaa, istuu kaupan edessä irti , kantaa kotiin esim. makkarapaketin,
tuo kotona sukat tai tohvelit, jos tulee kakkahätä juoksee lähipellolle, odotan vain ovella
Ei ole koskaan vihainen kenellekkään tottelee jokaista käskyä jopa käsimerkkejä
Jos itken joskus nuolee naamani, tykkää leikkiä ihmisten etsimis leikkiä.
Osaa aukaista ulkooven siksi oli laitettava se takalukkoon koska kerran istui kokopäivän rapulla ja odotti mua (naapurit kertoi)
Tiedän etten koskaan löydä viisaanpaa koiraa ja tää koira on Collie maailman ihanin tyttö.- sama..
Voi kun söpö =DD
- ichigo-79
kun ihan luonnostaan kouluttamattomina noin toimivat...
Hei haloo!!
Tuo käyttäytyminen kuuluu ihan perus koulutuksen piiriin, mikä tahansa koira suoriutuu tuosta oikein koulutettuna...
- kaveri on
Kuulostaa ihanalta Novascotinnoutajalta :) se ero kylläkin että meidän "Nova" tekee vain
ulos tarpeensa . - 1-12
No uu. Kannattaa hehkuttaa täällä varmaan. Jokainen koira tekee tuon kun vähän kouluttaa. Ja mitä hyvää on autojen pelkäämisessä? Oisko sillä esim joku ongelma autojen kans??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408