en tahtonut tänne
tilastani pois
ja talvisin huulin
sunnuntai on tässä sinä
ajatukset huojuvina
vedetään punaista pulkkaa
lumen syvyydessä
naisenuskallus
tähtipipo ja hopeaa
tila
2
77
Vastaukset
kerrankin sellainen runo, jonka voi ihan tällainen
tavallinenkin tajuta suoraa päätä.
' en tahtonut tänne
tilastani pois
ja talvisin huulin '
ugh - upea säe ja loppu vain ryydittää ensimmäistä.
Tiedätkö, olisin erottanut toisesta säkeestä sanan Sinä
ihan omalle rivilleen, se olisi antanut jotenkin pontta,
erilaista särmää sille. Mutta viehättävä, kertakaikkiaan
on siltikin kokonaisuus.
Minä tykkäsin ja lujasti.- Miekko
hmm.. et sinä ole tavallinen. Tämä syntyi erilaisista ainesosista.. asioista jotka eivät liity mitenkään yhteen.. ei juuri todellisuuspohjaakaan. Itse asiassa tämä on mystinen kuin mikä, ei lainkaan selkeä. Tässä oli vielä pari säkeistöä lisää, kyllästyin niihin ja karsin..
...mutta kumma juttu, kun laitoin nämä eri lähteistä napatut jutut yhteen.. tässä tuntuikin olevan joku "tarina".. kummallista.
Voit olla oikeassa lopusta. Särmää tästä puuttuu. Välityö. Tuo toinen tämän päivän runo on mielestäni paljon parempi. Mutta kyllä tästä saa tykätä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026933
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354055- 703189
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217