Lavastettu kuolema?

Torrence

60

5516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddjas

      hui, siis se vaalea nainen oli aivan MJ:n näköinen :o

      en oikein tiedä enää mitä ajatella..

    • MJcomebackus

      Mä oon uskonut jo aikas pitkän aikaa että MJ on todellakin elossa;) alusta lähtien on ollut niin monia outoja juttuja mitkä on saaneet heräämään että kaikki ei ole nyt ihan ok... ja juuri tuo DaveDaven outo esiintyminen Larry King livessä oli viimeinen piste iin päällä;) koska "DD" on MJ:n silmät;)

      • MJcomebackus

        Niin tässä yx youtube video jossa mietitään:

        - kaksi arkkua?

        - onko tuo Murrayn lakimies ollut MJ:n Scream musiikkivideolla? n.2.00...

        - & Michael Beardenin melkein lipsautukset;D


        http://www.youtube.com/watch?v=oqJh0MIrdkE


    • King of Pop

      minua, Amerikoissa varsinkin Hollywoodissa joka toinen on käynyt kauneusleikkauksissa ja kummasti muistuttavat toisiaan tietyistä kohdin. Muutenkin hakemalla haettuja teorioita, onpahan jollakin harrastus.

      R.I.P. Michael Jackson

      • J_L

        Muistaako kukaan sellaista videoo/videoita YouTubessa,jossa Janet puhuu siitä,että hän allekirjoitti MJ:n kuolintodistuksen?
        Jos joku muistaa ja löytää sen videon sieltä,niin olisi kiva jos joku voisi laittaa sen tänne


      • Yksi kiinnostunut
        J_L kirjoitti:

        Muistaako kukaan sellaista videoo/videoita YouTubessa,jossa Janet puhuu siitä,että hän allekirjoitti MJ:n kuolintodistuksen?
        Jos joku muistaa ja löytää sen videon sieltä,niin olisi kiva jos joku voisi laittaa sen tänne

        olla jotain erityistä merkitystä, Janetin allekirjoituksella siis?


      • J_L
        Yksi kiinnostunut kirjoitti:

        olla jotain erityistä merkitystä, Janetin allekirjoituksella siis?

        Sillätavalla joo,kun nyt taas on puhuttu tästä MJ:n kuolemanlavastuksesta,niin tuli mielee tuo janetin juttu,kun vähän outoo,että sisko allekirjottaa kuolintodistuksen eikä kuolemansyyntutkija,jonka mun mielestä pitäs se kirjottaa :)
        Olisin niin kiitollinen jos tuo video/videot löytyisi,kun yritin itse etsiä niitä,mutta en löytänyt :(


      • hmm...
        J_L kirjoitti:

        Sillätavalla joo,kun nyt taas on puhuttu tästä MJ:n kuolemanlavastuksesta,niin tuli mielee tuo janetin juttu,kun vähän outoo,että sisko allekirjottaa kuolintodistuksen eikä kuolemansyyntutkija,jonka mun mielestä pitäs se kirjottaa :)
        Olisin niin kiitollinen jos tuo video/videot löytyisi,kun yritin itse etsiä niitä,mutta en löytänyt :(

        Eikös se ollut LaToya joka kirjoitti sen kuolintodistuksen? hmm...


      • J_L
        J_L kirjoitti:

        Sillätavalla joo,kun nyt taas on puhuttu tästä MJ:n kuolemanlavastuksesta,niin tuli mielee tuo janetin juttu,kun vähän outoo,että sisko allekirjottaa kuolintodistuksen eikä kuolemansyyntutkija,jonka mun mielestä pitäs se kirjottaa :)
        Olisin niin kiitollinen jos tuo video/videot löytyisi,kun yritin itse etsiä niitä,mutta en löytänyt :(

        Janet vielä puhu jollekkin naiselle siitä jutusta ja se puhu muutakin MJ:n kuolemasta sille naiselle,jonka nimee en muista,mut se nainen oli vaaleaihoinen ja joku vähän päälle 50v,laiha,lyhyet vaaleet hiukset ( ei blondi ).
        Tässä siis vähän tuntomerkkejä,jotta jos joku tietäis mistä videosta puhun ja laittais linkin tänne siitä :)


      • Anonyymi

        Elvis Presley on hengissä, Katso Utahin lippua ja punaista taivasta, niin näet vanhan veijarin hymyilevän vasen suupieli hieman kohdillaan, koko valloittavalla angillillaan


    • mixköhän?

      Tää video ei sinänsä liity MJ:n mutta 2010 Grammy Awardseista: Les Paul Tribute ja noin 2.00 jälkeen ilmestyy taustalle teksti *Les Paul 1915-2009*

      Myös Grammy Awardseissa 2010: MJ:n Earth songin lopussa laulajat vain kääntyvät MJ:n kuvia päin ja ei mitään mainitaa esim. R.I.P, in Memoriam tai Michael Jackson 1958-2009 :o


      Les Paul Tribute Jeff Beck, Imelda May 2010 grammys: teksti taustalla noin 2.00...

      http://www.youtube.com/watch?v=UdcUvhq_3do&feature=player_embedded

      • J_L

        Ei ollut LaToya,vaan Janet :)


    • ikuinen fani
      • J_L

        Tuosta en ole kuullutkaan,mutta olen itse joskus viimevuonna syksyllä nähnyt sen videon,missä Janet kertoi,että hän allekirjoitti MJ:n kuolintodistuksen :)


    • MJ???
      • Ei löytynyt...

        kertakaikkiaan mitään! Missä kohden, ja millainen hahmo?


      • MJ???
        Ei löytynyt... kirjoitti:

        kertakaikkiaan mitään! Missä kohden, ja millainen hahmo?

        kun kuva kääntyy näkyy lamppuja taustalla... isommat lamput ylemmässä rivissä & niiden perässä oikeassa reunassa ;) näyttää ihmisen hahmolta...


    • MJcomebackus
    • MJcomebackus
      • J_L

        Hyvin on joku imitoinut MJ:ta :D


    • MJcomebackus
      • Torrence

        Tässähän alkaa itsekin mennä ihan kunnolla sekasin.


    • MJisAlive;)

      Tämmönen TV-sarja/Elokuva on ollut vuonna -57:

      "The Court of Last Resort" The Conrad Murray Case (1957)

      http://www.imdb.com/title/tt0549697/

      Näyttelijä nimeltä Vaughn Taylor on esittänyt Conrad Murrayta elokuvassa "the Conrad Murray Case"
      (ja lisäksi on myös tähdittänyt elokuvia nimeltä: löytyy listalta numerolla 81. "Thriller" ja 101. "This is it", Michael Shayne)

      http://www.imdb.com/name/nm0853299/

    • WATW

      WATW teosta video, mutta kuka on tuo videolla esiintyvä vihreä mystery olio???

      http://www.youtube.com/watch?v=hT4szZkLoFY

    • MJisAlive;)
    • on

      että Michael on elossa. Asustelee tiettävästi jossain Jamaikalla.

    • MJisAlive;)
      • Lakuu

        Mun koneest on äänet rikki nii voisko joku sano mitä tos lipsautettiin?


      • just just

        Vai salaisuus? lentokentälle vai sairaalaan vai kuitenkin lentokentälle? :D:D


    • .........

      Aika paljon olen kaikkia MJ:n haastatteluita kattonu.. Voin sanoa, että äänen "nuotti" ja painotus on samanlaista "Dave Davella". Taitanee olla Mikke ihan itse puhumassa. Muutenkin näyttää niin tehdyltä... Ihan varmaan on elos.

    • MJisAlive;)
    • MJ- fani

      Nyt en enää tiiä mihin uskoa ku katoin noi videot. Ihan samanlainen ääni davella ja se nainen oli ihan mj näkönen!!

    • MJ???
    • mj - fani

      mutta jos se dave dave olikin mj, miksi hän olisi halua näytellä hhnt? =D

    • mj - fani

      siis miksi m.j olisi halunnut esittää dave davea!!? ====DDDD

    • piecebypiece
      • HäHTäH

        siis tos videos sanooko Latoya että Murry kuukahti Michaelin käsiin? :o


      • Unreachable
        HäHTäH kirjoitti:

        siis tos videos sanooko Latoya että Murry kuukahti Michaelin käsiin? :o

        BeLIEvers and hoaxers are waiting for you, Michael... You have earned your peace, my angel. Whatever you decide to do, we will be there. It makes my heart bleed to see you crying, it makes my hands bleed to see you handcuffed, it makes my soul bleed to imagine you being gone. Will there be a bamsday?
        If you are really gone, Michael, I am so sorry for believing you being alive. I know your fans are dividing, there are beLIEvers and non-beLIEvers now, but when the truth prevails, we will all be a family again.
        We all want justice for you, whatever happens.
        You are not alone, Michael. We will be there.

        - Michael Jackson Death Hoax Investigators


    • smiley12

      ..ja taas ihmiset yrittää uskotella itselleen että Michael EI ole kuollut -_-
      KOITTAKAA IHMISET JO YMMÄRTÄÄ MICHAEL JACKSON ON KUOLLUT !

      miksipä muuten esim. muistotilaisuudessa Michaelin lapsi Paris Jackson pillahti itkuun jne. -.-

      • Unreachable

        smiley12:
        En missään nimessä haluaisi olla epäkunnioittava Jacksonien perhettä tai sukua kohtaan, mutta Parisin itku nyt oli... Niin, no. En tiedä, haluaako sitä nähdä valheita joka puolella, mutta jos sitä nyt ihan rehellisesti katsoo, niin harjoiteltuhan se on. Ehkä se tekee siitä niin epäaidon kuuloisen. Kuka tietää. Ei kukaan.
        Blanket kyllä sanoi "isän menneen lomille". Lomille? Blanket on 8-vuotias. Miksi hänelle sanottaisiin "isän menneen lomille"?

        Kaikilla on omat mielipiteet kaikesta. Ihmisen kuolemasta (varsinkaan hyvin rakastetun ihmisen, Michael on ollut minunkin sydämessäni koko elämäni ajan ja ikävöin häntä kokoajan) kuitenkin harvoin muodostuu mielipidekysymys. Mutta tästä on tullut mielipidekysymys. Kuka vain voi alkaa uskomaan Michaelin olevan elossa jos paneutuu kaikkeen siihen, mitä tämän melkein kuluneen vuoden aikana on löydetty... Lipsahdukset, merkit, yhteensattumat... Niitä on ihan liikaa.
        Mutta miksi ihmisiä pitäisi vakuuttaa? Jos Michael on tosiaan yhä elossa (mitä uskon) tälle kaikelle täytyy olla syynsä. Meidän täytyy lopettaa asian pohtiminen, faktojen kaiveleminen ja märehtiminen ja kysyä: "Miksi?"

        Forgive me, Michael... L.O.V.E.


      • hesaliveforeva

        smiley, näitkö kyyneleitä? Koko muistotilaisuus oli aika teennäinen.

        Saanen suositella kaikille nettisivustoa http://michaeljacksonhoaxforum.com/phpbb2/index.php
        Hyvää asiaa ja keskustelua, jos englannintaidot riittää. Todisteet ja vihjeet ovat kaikkien nähtävillä.


      • Unreachable
        hesaliveforeva kirjoitti:

        smiley, näitkö kyyneleitä? Koko muistotilaisuus oli aika teennäinen.

        Saanen suositella kaikille nettisivustoa http://michaeljacksonhoaxforum.com/phpbb2/index.php
        Hyvää asiaa ja keskustelua, jos englannintaidot riittää. Todisteet ja vihjeet ovat kaikkien nähtävillä.

        Ainakin ajoittain asiallista... *köh* ;)
        Löytyy sieltä yksi suomenkielinenkin keskustelu, eli mukaan vaan.


    • haveyouseenmychildhood

      on ikävää, että Michael on kuollut, mutta hänkin oli vain ihminen, kuolevainen.
      se täytyy vaan hyväksyä, vaikka olisikin ihanaa leijua pilvilinnoissa ja kuvitella kaikenlaista.

      • Unreachable

        Se on ikävää. Voit olla ihan oikeassa, että hän on poissa. Aivan rehellisesti sanon, ja varmaan oletkin oikeassa.
        Mutta tiedän, että joskus on helpompi olla kun uskoo siihen, mihin kaikki muutkin uskoo. Minä uskon, että Michael Jackson on nero, ja jos haluaisi, hän pystyisi lavastamaan oman kuolemansa ja piileskelemään monta vuotta lastensa kanssa pois kamalan median ulottuvilta. MJ:n lapset eivät ole olleet uutisissa kuin silloin, kun he ovat puhuneet yleisön edessä, vaikka vasta vain vähän aikaa sitten heidän paljon puhutut kasvonsa viimein paljastettiin. Kummallista.
        Oman kuolemansa lavastaminen ei ole laitonta, ellei sillä ole saanut itselleen taloudellista etua. Myönnän, että MJ:n levymyynti on 300-kertaistunut hänen kuolemansa jälkeen, mutta koska uskon, että MJ omistaa myös suurimman osan Sonysta, myös rahat menevät johonkin maailmaa parantavaan paikkaan.
        Comebackiin en usko, mutta jotakin odottelen kyllä tapahtuvan 25. päivä ...


    • Killuminati

      illuminati

    • .....

      Jos Michael Jackson olisi oikeasti halunnut lavastaa kuolemansa ja pois julkisuudesta, miksi hän olisi ollut (muun muassa) omassa muistotilaisuudessaan, edes valeasussa? Miksi hän olisi halunnut ottaa sellaisen riskin, varsinkin kun tilaisuus kuvattiin ja totta kai hänet sieltä olisi äkätty.

      Ja toisekseen, jos tämä olisikin totta, että Michael Jackson olisi elossa, miksi haluaisitte selvittää asian ja tuoda hänet uudelleen julkisuuteen, jos hän nimenomaan olisi lavastanut kuolemansa nimenomaan sen vuoksi että tahtoi pois julkisuudesta?

      Olipa hän elossa tai ei, sama asia se meille on. Julkisuuteen hän ei varmasti enää ole tulossa vaikka elossa olisikin, tosin henkilökohtaisesti en edes usko hänen olevan hengissä vaikka ehkä toivoisinkin.
      Antakaa MJ:n levätä rauhassa, joko elossa tai haudassa.

    • euroerope

      kun en kerran osaa nyt tai jaksa sanoa osotetta mut käykää kattoo nää videot nimi on helpompi sanoo eli käy kattoo YouTube haulla (tuure boelius Michael jackoson) sekä virheän tutkinunneet havainnot video (Michael janckson found alive 2016) käykää kattoo

    • Lisää.faktoja

      Totta kai Jackson elää. Niin elävät myös Elvis Presley, Frank Sinatra, Count Basie, James Dean, Marilyn Monroe, Olavi Virta ja Kekkonen.

      • Anonyymi

        "Totta kai Jackson elää. Niin elävät myös Elvis Presley, Frank Sinatra, Count Basie, James Dean, Marilyn Monroe, Olavi Virta ja Kekkonen."

        Unohdit Laila Kinnusen, John Kennedyn ja Mannerheimin.


    • MMich

      Odottelen 7.7.17, koska monet sanovat että silloin tapahtuu jotain suurta. Itse en tiedä uskoisinko, mutta sen takia minä en jaksakkaan odottaa kyseistä päivää. Ja eikö 7 ollu Michaelille tärkeä numero? Jos siis oikein muistan. Korjatkaa tämä jos olen väärässä.
      Mutta jos 7.7.17 ei tapahdu mitään maailmaa mullistavaa, minä jätän asian rauhaan. Jos olisin Michael ja olisin lavastanut kuolemani juuri julkisuuden ja sen tuoman stressin takia, en haluaisi, että sitä epäillään ja toivoisin, että asia unohdettaisiin.
      "Uskon, mutta en painosta" :)

    • Mitenonk

      Eikös kuolintodistuksessa ole väärä nimi ja hautakivessäkin?

    • Anonyymi

      No siis michael jacson oli noissa videoissa!!

    • Jep. Michael Jacksonin kuolema oli lavastettu niin kuin Elviksen ja Marilyn Monroen kuoleman takana oli salaliitto (haluttiin hänet pois päiviltä, kun epäiltiin hänellä olleen suhde presidentti Kennedyyn ja tämän veljeen ja suhteen vahingoittavan heidän poliittista uraansa).

      Mikään noista ei kuitenkaan taida pitää paikkaansa. Ei ainakaan ole pitäviä todisteita. Marilyn Monroe kuoli unilääkkeiden tai rauhoittaivien yliannostukseen, luultavasti tekemällä itsemurhan ja Elvis kuoli alkoholin ja huumeiden aiheuttamiin vaivoihin (jos mies eläisi, niin miksei häneltä ole vuoden 1977 jälkeen tullut uutta musiikkia? Ja kyllä kai vuosikausien raskas alkoholin juominen ja huumeiden käyttö olisi lopulta kuitenkin tappanut hänet, esim. maksa sanonut sopimuksen irti jossain vaiheessa, että tähän päivään mennessä hän ainakin olisi varmaan jo kuollut, jos ei aikaisemmin). Kaikki nuo mun luettelemat henkilöt ovat kuolleet. Ei ole Michael Jacksoniltakaan tullut vuoden 2009 jälkeen musiikkia, yläilmoissa vain esiintyy niin kuin Elvis ja Marilyn Monroe.

    • Anonyymi

      Olen aika varma että mj elää

    • Anonyymi

      miksi ei vaan oteta arkkua haudasta ja katsota että miltä naama näyttää niin ihmisetkin sais rauhan itelleen jne

    • Anonyymi

      tai sit siellä vaan on toinen ihmine tai ei ketään se leviäis sillä

    • MJ on elossa meidän sydämissä mutta ei oikeasti

      • Anonyymi

        Kysymys kuuluu, minkä värinen mj on nyt


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe