kypärä

joulu789898

mikä on vikana.. kun menee moottoritielle- ajaessa visiilillä varustettu kypärä meinaa lentää päästä.onko kypärässä vikaa, kun se on lanttuun sopiva ei kiristä yhtään eikä heilu.

5

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrpärä

Se nyt on vaan niin ettei kypärät pysy tuollaisessa CONEHEADissa :))))

• Ogri

Kylla se sittenkin on liian iso, tai ainakin vaaranmuotoinen.

• ureaaa

Kypärä on varmasti sopiva,noiden tietojen mukaan.Siis kokeile auttasko pään vaihto.Toinen vaihto ehto että potta päähän ja täytteen väliin uretaani vaahto,pari tuntia päässä ja ei varmasti irtoo motarilla.

• pienestä kii

kypäräpäässä ei saa mootoritiellä ajaessa ajaa visiiriauki ja katsella tähtiä !!!!!!

Katsoppa onko sinun visiiristä irronnut pieni tappi,joka on paremmissa kypärissä molemmin puolin visiiriä aivan laidoilla ,jos olet vahingossa kolauttanut kypärän,niin se pieni tappi irtoaa ja visiiriin jää pieni siisti pyöreä reikä,siihen on tarkoitus,mutta se toiseen kertaan,niin jos se reikä on siihen tullut,meteli on kuin hävittäjässä istuisi ,mutta se on helpo korjata,kun laitat pienet teipin palaset molemmille puolin visiiriä,niin jo helpotti.Meinaan itseltäni se tappi(kiinike) irtosi aikoinansa pyhtäällä ja ajoin siinä helvetillisessä melussa helsinkiin ja siellä tutkiessani sen vian sitten huomasin ja teippasin,jonka jälkeen kun en uskonut niin pienestä reiästä noinkin kovaa meteliä tulevan,niin kone tiellä ajaminen olikin taas ihan mukavaa .

• ottouitto

jos kyseessä on visiirillinen avokypärä niin oisko visiirin muotoilussa vikaa ei ohjaa tuulta oikein pois edestä.tai sitte se on liian lyhyt. niin jos se on umpikypärä niin se on varmaanton ajoviiman kanssa tekemisissä ja ohjaa viiman ajaes kypärän sisäänoisko tos kypärän ja visiirin välis ajaes sitte välii tai kypärä ei leukasuojan edestä ohjaa tuulta oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8529
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4638
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3722
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2950
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      42
      2446
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe