Kawasaki ER-6n

erska650

Olisi mukava kuulla kokemuksia otsikon mukaisesta pyörästä? Risuja ja ruusuja..

Sekä jos jollain on kokemusta ko. pyörästä kuristettuna (25kw)


Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!

5

10334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ER6kki

      Hei, kokemusta kahden kesän verran ja olen ollut tyytyväinen. Nyt pyörä myynnissä lama-tilanteesta johtuen, mutta tähän saakka on ollut ongelmattomia ja hauskoja kilometrejä.

      Mielestäni huonoa: ulkonäkö, halpamallin ja tyttöpyörän leima, tärinää jonkun verran ja peileistä ei vakiokuntoisena näe kuin omat hihat/hartiat.

      HYVÄÄ:
      1.edullinen esim. kun vain kaksi tulpaa (sopivan tulpan hinta edullisimillaan n.15e) pieni öljytilavuus (selviää öljynvaihdosta kahdella litralla), pieni kulutus (viimekesän kk. vähän yli 4l/100km)
      2. Kevyt ja helppo käsitellä (melko pysty ajoasento ja leveämpi ohjaustanko kuin kyykyissä).

      Nämä nyt tuli ekana mieleen. Nyt ER6:a saa jo mp-liikkeistäkin melko kohtuullisella hinnalla, mutta uusien hinta maahantujan sivulla on mielestäni korkea. Katso Nettimotosta sopiva yksilö.

    • Peiter

      Kulutus 4,3L/100km. Helppo ajaa, ja kuski saa olla lyhytkin. Huoltoväli 6000km. 650cc eli kiihtyvyys on riittävä n. 4,3sek 0...100km/h. Avo malli eli naku pyörä. Oon ajanut 4 kesää. Ostohinta oli edullinen 7700e uutena. Ruisku kone, ei vaadi talvella muuta kuin 2 ...3 kertaa akun latauksen. Hyvä eka iso motskari.

    • Mielipiteitää

      Muinoin kuulin moniltakin, että Kawasaki noin ylipäätään on huono merkki, moottoripyörien Lada jne... Mutta nyt kun olen hankkimassa ekaa omaa pyörää, niin juuri Kawasaki ER:ää on kehuttu kaikkein eniten. Olen nainen eli tyttöpyörän maine ei haitanne ;)
      Mutta mistä tuo huono maine?

    • VN900 Classic

      Samasta konseptista löytyy myös Versys-malli samalla koneella, ns. allround-malli. Voisi olla varsin hyvä vaihtoehto myös. Oli just koeajo, oliskohan ollut MP-lehdessä. Sai tosi hyvät arvostelut. Käy tsekkaamassa Kawan nettisivuilta! Tuon ottaisin ainakin minä.

    • MASA

      Minä asun puolet vuodesta thaimaassa ja ostin Kawasaki ER-n6 ja olen pyöräillyt eri merkkisillä mp. pyörillä jo vuodesta 1972 asti ensimmäinen pyöräni oli Kawasaki a1-samurai 250 ja se oli16 vuotiaalle pojalle kova sana. ja sen jälkeen on ollut suomessa yseita pyöriä. Thaimaassa ER-06 hinta laatusuhde on paikallaan minä tein oikein kon ostin ER-06.pyörän siinä on vakio peilit paikalla ja ei tärise vaikka linssissä on ohitus tilanteessa 160 vauhtia.Onhan niitä varmaan paremia 650 pyöriä mutta minä pidän ER-n6.sta.MASA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe