Olisi mukava kuulla kokemuksia otsikon mukaisesta pyörästä? Risuja ja ruusuja..
Sekä jos jollain on kokemusta ko. pyörästä kuristettuna (25kw)
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!
Kawasaki ER-6n
5
12531
Vastaukset
- ER6kki
Hei, kokemusta kahden kesän verran ja olen ollut tyytyväinen. Nyt pyörä myynnissä lama-tilanteesta johtuen, mutta tähän saakka on ollut ongelmattomia ja hauskoja kilometrejä.
Mielestäni huonoa: ulkonäkö, halpamallin ja tyttöpyörän leima, tärinää jonkun verran ja peileistä ei vakiokuntoisena näe kuin omat hihat/hartiat.
HYVÄÄ:
1.edullinen esim. kun vain kaksi tulpaa (sopivan tulpan hinta edullisimillaan n.15e) pieni öljytilavuus (selviää öljynvaihdosta kahdella litralla), pieni kulutus (viimekesän kk. vähän yli 4l/100km)
2. Kevyt ja helppo käsitellä (melko pysty ajoasento ja leveämpi ohjaustanko kuin kyykyissä).
Nämä nyt tuli ekana mieleen. Nyt ER6:a saa jo mp-liikkeistäkin melko kohtuullisella hinnalla, mutta uusien hinta maahantujan sivulla on mielestäni korkea. Katso Nettimotosta sopiva yksilö. - Peiter
Kulutus 4,3L/100km. Helppo ajaa, ja kuski saa olla lyhytkin. Huoltoväli 6000km. 650cc eli kiihtyvyys on riittävä n. 4,3sek 0...100km/h. Avo malli eli naku pyörä. Oon ajanut 4 kesää. Ostohinta oli edullinen 7700e uutena. Ruisku kone, ei vaadi talvella muuta kuin 2 ...3 kertaa akun latauksen. Hyvä eka iso motskari.
- Mielipiteitää
Muinoin kuulin moniltakin, että Kawasaki noin ylipäätään on huono merkki, moottoripyörien Lada jne... Mutta nyt kun olen hankkimassa ekaa omaa pyörää, niin juuri Kawasaki ER:ää on kehuttu kaikkein eniten. Olen nainen eli tyttöpyörän maine ei haitanne ;)
Mutta mistä tuo huono maine? - VN900 Classic
Samasta konseptista löytyy myös Versys-malli samalla koneella, ns. allround-malli. Voisi olla varsin hyvä vaihtoehto myös. Oli just koeajo, oliskohan ollut MP-lehdessä. Sai tosi hyvät arvostelut. Käy tsekkaamassa Kawan nettisivuilta! Tuon ottaisin ainakin minä.
- MASA
Minä asun puolet vuodesta thaimaassa ja ostin Kawasaki ER-n6 ja olen pyöräillyt eri merkkisillä mp. pyörillä jo vuodesta 1972 asti ensimmäinen pyöräni oli Kawasaki a1-samurai 250 ja se oli16 vuotiaalle pojalle kova sana. ja sen jälkeen on ollut suomessa yseita pyöriä. Thaimaassa ER-06 hinta laatusuhde on paikallaan minä tein oikein kon ostin ER-06.pyörän siinä on vakio peilit paikalla ja ei tärise vaikka linssissä on ohitus tilanteessa 160 vauhtia.Onhan niitä varmaan paremia 650 pyöriä mutta minä pidän ER-n6.sta.MASA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152821
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1122017Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171681Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141585Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2831436Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471227- 471176
- 1051014
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan56948- 85895