Kawasaki ER-6n

erska650

Olisi mukava kuulla kokemuksia otsikon mukaisesta pyörästä? Risuja ja ruusuja..

Sekä jos jollain on kokemusta ko. pyörästä kuristettuna (25kw)

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!

5

12531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ER6kki

Hei, kokemusta kahden kesän verran ja olen ollut tyytyväinen. Nyt pyörä myynnissä lama-tilanteesta johtuen, mutta tähän saakka on ollut ongelmattomia ja hauskoja kilometrejä.

Mielestäni huonoa: ulkonäkö, halpamallin ja tyttöpyörän leima, tärinää jonkun verran ja peileistä ei vakiokuntoisena näe kuin omat hihat/hartiat.

HYVÄÄ:
      1.edullinen esim. kun vain kaksi tulpaa (sopivan tulpan hinta edullisimillaan n.15e) pieni öljytilavuus (selviää öljynvaihdosta kahdella litralla), pieni kulutus (viimekesän kk. vähän yli 4l/100km)
      2. Kevyt ja helppo käsitellä (melko pysty ajoasento ja leveämpi ohjaustanko kuin kyykyissä).

Nämä nyt tuli ekana mieleen. Nyt ER6:a saa jo mp-liikkeistäkin melko kohtuullisella hinnalla, mutta uusien hinta maahantujan sivulla on mielestäni korkea. Katso Nettimotosta sopiva yksilö.

• Peiter

Kulutus 4,3L/100km. Helppo ajaa, ja kuski saa olla lyhytkin. Huoltoväli 6000km. 650cc eli kiihtyvyys on riittävä n. 4,3sek 0...100km/h. Avo malli eli naku pyörä. Oon ajanut 4 kesää. Ostohinta oli edullinen 7700e uutena. Ruisku kone, ei vaadi talvella muuta kuin 2 ...3 kertaa akun latauksen. Hyvä eka iso motskari.

• Mielipiteitää

Muinoin kuulin moniltakin, että Kawasaki noin ylipäätään on huono merkki, moottoripyörien Lada jne... Mutta nyt kun olen hankkimassa ekaa omaa pyörää, niin juuri Kawasaki ER:ää on kehuttu kaikkein eniten. Olen nainen eli tyttöpyörän maine ei haitanne ;)
      Mutta mistä tuo huono maine?

• VN900 Classic

Samasta konseptista löytyy myös Versys-malli samalla koneella, ns. allround-malli. Voisi olla varsin hyvä vaihtoehto myös. Oli just koeajo, oliskohan ollut MP-lehdessä. Sai tosi hyvät arvostelut. Käy tsekkaamassa Kawan nettisivuilta! Tuon ottaisin ainakin minä.

• MASA

Minä asun puolet vuodesta thaimaassa ja ostin Kawasaki ER-n6 ja olen pyöräillyt eri merkkisillä mp. pyörillä jo vuodesta 1972 asti ensimmäinen pyöräni oli Kawasaki a1-samurai 250 ja se oli16 vuotiaalle pojalle kova sana. ja sen jälkeen on ollut suomessa yseita pyöriä. Thaimaassa ER-06 hinta laatusuhde on paikallaan minä tein oikein kon ostin ER-06.pyörän siinä on vakio peilit paikalla ja ei tärise vaikka linssissä on ohitus tilanteessa 160 vauhtia.Onhan niitä varmaan paremia 650 pyöriä mutta minä pidän ER-n6.sta.MASA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      215
      2821
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      112
      2017
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1681
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1585
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1436
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      47
      1227
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      47
      1176
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      105
      1014
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      56
      948
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      895
    Aihe