Helinä Ilkka

lempeänänallekarhuna

Moi. Miksei tätä pehmeä-äänistä hunajapupua koskaan kuule missään eikä lehdetkään kirjoita? Yksi Suomen aliarvostetuimmista laulajattarista! http://fi-fi.facebook.com/helina.ilkka
Muistatteko sellaisen laulun 80-luvulta kuin Tahdon lempeän nallekarhun? Kuka tietää hänestä jotain, keikkaileeko vielä? Missään lehdessä en ole muistaakseni edes nähnyt keikkamainosta ikinä. Nyt levydivariin penkomaan jos edes sattumalta löytäisi lp-levyn :))
Kasvoista tulee jotenkin mieleen Merja Rantamäki... fanit vastatkaa :)

14

1345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nallekarhunen.

      Tanssipaikat ovat hänen osaltaan taaksejäänyttä elämää, sillä laulelee nykyään vain Jumalan kunniaksi. Ja tässä lajissa hänen äänensä vasta edukseen on, kuten olen muutamassa tilaisuudessa livenä kuullut. Oma gospel-levykin on kuuleman mukaan tekeillä. Ainokaisen iskelmä-albumin Jää vielä aamuun saattaa löytää yhä kirpparilta mutta siinä ei ole mielestäni hyödynnetty kunnolla sitä mihin tämä laulaja olisi pystynyt.

      • lempeänänallekarhuna

        kiitos vastauksesta. Tunnetko hänet henkilökohtaisesti kun tietämyksesi on noin laaja? Kerro terveisiä ;)
        tämä Tahdon lempeän nallekarhun -video on katsomisen arvoinen http://www.youtube.com/watch?v=zPH68YF06MY
        söötti tyypillinen 80-luvun iskelmä ja kiva video, ei katso kertaakaan kameraan :)
        Kaunis nainen.


      • valintani

        Joku siirtyy laulelemaan hengellisä lauluja, minä taas olen siirtynyt tuolta hengellisten laulujen laulemisesta näille tanssipaikoille toimimaan. Uskossa olen edelleen enkä koe mitään ristiriitaisuutta valintani takia! Jokaiella olkoon vapaus valita tässäkin suhteessa!


      • nallekarhunen.
        lempeänänallekarhuna kirjoitti:

        kiitos vastauksesta. Tunnetko hänet henkilökohtaisesti kun tietämyksesi on noin laaja? Kerro terveisiä ;)
        tämä Tahdon lempeän nallekarhun -video on katsomisen arvoinen http://www.youtube.com/watch?v=zPH68YF06MY
        söötti tyypillinen 80-luvun iskelmä ja kiva video, ei katso kertaakaan kameraan :)
        Kaunis nainen.

        Tunnen kyllä oikein hyvin ja kerron terveisesi! Hänelle kuuluu erittäin hyvää.


    • Lapsuus alajärvellä

      Todella yksi niitä joista olisi toivonut enemmän.Oli juuri murrosvaiheen muusikko ja levytykset jäivät vähiin.Lp loppui ja cd teki tuloaan.Onneksi you tube on saanut noin 10- 15 esitystä häneltä.Maksaisin jos saisin alkuperäislevyjä tai nauhotteita.Ensiesiintyminen lauantaitansseissa -82 toi estradeille kaunottaren jolle ei ollut vertaa kevyessä musiikissa silloin.Katselen usein lumoutuneena enkelimäistä olemusta joka taisi olla vähän ujo.Musikaalisesti lahjakkuus, joka lauloi jokaisen nuotin kauniisti ja tarkasti.Ostan kyllä gospellevyn jos sellainen tulee myyntiin.Toivottavasti orkesteri sitten on samalla tasolla ja sovitukset kohdallaan.Merja Rantamäki on myös syntyjään Alajärveltä joka on samanlainen vaalea kaunotar , vähän vain räväkämpi tyyliltään.Kumpikin lopettanut ilmeisesti tanssilava keikat.Kannattaa sanoa terveiset rovaniemeltä että jos keikkaa pukkaa tännepäin olen etupenkillä.

    • Lauantaitanssit
    • Helinä tule takaisin

      Missäs Helinän voisi nähdä sitten gospel-keikalla? Esiintyykö toisinaan, vaiko aktiivisesti? Muistanko oikein, että suurehkot rinnat? Lehdet teki juttuja tästä; vai sekoitankohan johonkin toiseen.

    • nallekarhunen.

      Esimerkiksi ensi torstaina 16.2. Helinä Ilkka esiintyy gospel-keikalla Kuokkalan kirkossa (Jyväskylä) Radio Dein ystäväpäiväkonsertissa. Kuulin mainoksen juuri eilen Radio Deissä. Kyllä puhut oikeasta henkilöstä ja lehdet teki tuolloin juttuja. Se oli laulajan omien sanojen mukaan sitä "suuren maailman hömpötystä."

    • Helinä tule takaisin

      Pyytäkää laittamaan jonkinlainen keikkakalenteri verkkoon!

    • nallekarhunen.

      Tuli käytyä kuuntelemassa Helinää eilen ja Radio Dein ystävänpäiväkonsertti oli kerrassaan mahtava. On kyllä ihme, jos Helinälle ei kohta satele esiintymisiä enenevässä määrin tällaisissa tilaisuuksissa. Niin hienosti hän otti yleisönsä joka eli täysillä mukana ja itki koskettavimpien laulujen aikana. Esiintymisessä oli tunnetta. Harvoin tulee poistuttua konsertista näin liikuttuneessa tilassa...

    • ilökka helinä

      kun ei oikein osaa laulaa niin ei sitä silloin oikein arvosteta. pitäisi osata laulaa tavallisille ihmisille, ei uskovaisille jumalille.

    • Helinä tule takaisin

      Helinä Ilkasta iso juttu tämän viikonvaihteen Iltalehdessä!

    • rams

      Helinä-ilkka on tehnyt joulusinkun Ihmeellinen jouluyö.Ilmestyi joulukuussa 2018.

    • Taivaanlahja23

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe