Muutin tossa vähä aika sitten omaan kotiin ja yks sellanen asia lisää mitä ei muista tai tajua tarvitsevansa on mattopiiska! Yleensä sellanenkin löytyy joka kodista joku vanha, mutta jos sellasta ei ole niin täytyykin kaupasta hakea. No, meinasinkin tänään ostaa Prismasta, mutta sen verran pihi olen, etten kyllä maksa mattopiiskasta kahdeksaa euroa!! Käsittämätön hinta mun mielestä, se oli vielä Rainbown, Sinin piiska ois maksanu 12€... mitä ihmettä, täytynee mennä johonkin Tarjoustaloon tjn... tai onko jollakin muistikuvaa edullisesta mattopiiskasta jossakin kaupassa?! :D
mattopiiska
5
2190
Vastaukset
- voimaaaaa
On kestäny 6vuotta.Hakattu kesällä ja talvi pakkasella.muovii.Hintansa väärtti.
- pihi...
Ohhoh, vainiin :) täytyy siis vielä harkita siniä!
- sini paras
Jos sinulla on kunnollinen imuri, niin tarvitsetko mattopiiskaa. Nykysuositusten mukaan mattoja ei piiskata, vaan ne imuroidaan molemmin puolin ja viedään ulos tuulettumaan. Itse piiskaan, ihan vain tottumuksesta vanhat räsymatot.
Vuodevaatteet, siis peitto, petari ja patja eivät kestä piiskausta.- pihi....
niin, totta... kyllä imuri ihan hyvä on ja imuroin muutenkin aina matot kunnolla molemmilta puolilta ja vien ulos tuulettumaan. mutta sitten on pari sellaista kunnon karva mattoa, mihin jää kyllä murusia pohjalle väkisinkin. niitä on ihan kiva piiskata aina silloin tällöin. mutta nyt nuo muut tavis matot, mitkä on molemminpuolisia ja ohuita niin ehkei niitä tarvitsekaan piiskailla sen kummemmin. imuroi ja tuulettaa hyvin, ja ehkä vähän ravistelee pihalla.
no, kyllä mun se piiska täytyy nyt vaan ostaa noiden karvamattojen takia. :) mattojen piiskaaminen on muutenkin aika terapeuttista hommaa, mitä voi tehdä raivon ja hien kera :P
- ei muovia
mattopiiska on paras. Kotimaista käsityötä löytyy ainakin Annansilmät-aitoista. Kaunis ja kestävä. Minulla ollut jo 20-vuotta käytössä. Voi säilyttää parvekkeella, muttei ihan suorassa sateesssa tai auringonpaisteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829