Olen ajatellut ostaa parin kuukauden päästä Pokemon Heatr Goldin tai Pokemon Soul Silverin ja mietin kumpi kannattaisi valita, olen nyt vähän miettinyt tota Soul Silveriä, mutta mitä te suosittelisitte?
Kysymys
4
244
Vastaukset
Soul Silver
- yks tyyppi
jos tykkäät enemmän groudonist ni ss jos tykkäät enemmän kyogrest ni hg ite hommaan ainakii hg koska tykkään kyogrest enemmän tosin hg kyl on vissii latias ja ss latios ja tykkään latiosist enemmän mut eiks tuu kans se wifi event mist saa sit sen toisen
- ^Notched-Ear Pichu^
Itelle on ihan sama, mut periaattees haluaisin ss koska ei oo itel ollu ikin rubyy, ja emeraldis otin latiaksen.
Mutta ihan sama koska mul on muutenkin AR. - Pokemon HG vai SS?
^Notched-Ear Pichu^ kirjoitti:
Itelle on ihan sama, mut periaattees haluaisin ss koska ei oo itel ollu ikin rubyy, ja emeraldis otin latiaksen.
Mutta ihan sama koska mul on muutenkin AR.No kyl mä sen Soul Silverin otan harmittaa vaan kun siinä ei voi napata Growlithea kun taas Heart Goldis voi :(. No on mulki kyl AR mut en haluu käyttää sitä Soul Silverissä ellen sit joskus kun oon saanut sen läpi ja silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262704Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1162661- 2041424
- 1401388
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101321- 941301
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,511114Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141064Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 65964