Onko OpenOfficessa mahdollista lisätä sisällysluetteloon yhdeksi otsikoksi sisällysluettelo muutoin kuin manuaalisesti muokkaamalla? Ennen sisällysluetteloa on jo muutama otsikoitu sivu jotka näkyvät saman lailla kuin muutkin otksikot sisällysluetteloa ennen, mutta itse sisällysluetteloa en listaan saanut kikkailtua. Osaisiko joku auttaa?
Sisällysluetteloon sisällysluettelo
1
266
Vastaukset
Huijaa lujasti uskoen, että olet fisumpi kuin se loota. Teet vaikka niin, että poistat Ctrl-X:llä sen "Sisällysluettelo"-tekstin sieltä kentästä, missä tehdään asetuksia ja sitten teet siitä ylimmän tason otsikon. Writer arpoo sille jonkun numeron ja se näkyy ainakin päivittelyn (siunailu vapaaehtoisena) jälkeen sisällysluettelossa omalla kohdallaan.
Varmaan onnistut huijaamaan muutenkin. Käsiä käyttämättä tietenkin vaikeampaa, mutta tuossa edellisessä ei tarvitse sitten muokata sitä luetteloa, vaan siellä saa olla manuaalisen muokkauksen estokin asetettuna. Ja tarvittaessa jos siirrät sen toiseen kohtaan asiakirjaa (otsikkoineen) niin se toimii sielläkin päivitellen. Tätähän se manuaalinen rivi sisällysluettelossa ei kuiteskaan osaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069