Ei minulla ole suuria suuta halkaisevia sanoja
liekitystä miten, kuinka ja kaiken kattavaa
on rakkaus
kun toista rakastaa millilleen sellaisena kuin on
eihän siihen ole sanoja
miten näin suurta tunnetta voi kuvata pelkillä sanoilla
läheisyydellä se kerrotaan
kosketuksella ja suudelmalla
sillä että henki on yhtä vaikka miten on erillään
kaikki muu on harhaa
vain kahden välinen side on totta
mielestä ei nyt lohkene tarpeeksi kuvaavaa superlatiivia
tämä kaikki on liki vailla nimeä
kutsutaan sitä sitten rakkaudeksi
kuten tapana on
Vailla liki nimeä
8
194
Vastaukset
- 3,14
kiteytit hienosti:
läheisyydellä se kerrotaan
kosketuksella ja suudelmalla
sillä että henki on yhtä vaikka miten on erillään- P ii
Kiitän kommentista ja huomiosta, hyvää yötä. :)
- se
ihmisen täydellistä
pelottomuutta
kutsutaan sitä myös
rakkaudeksi- P ii
Eikös sitä sanota jossain Isommissa sanoissa, että täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Sitähän voi soveltaa kahden ihmisen väliseen rakkauteen. Kyllä toisen ihmisen varaan heittäytyminen, vaatii tietynlaista pelottomuutta, uskallusta. Jokatapauksessa hyvä palaute, josta kiitän ja toivotan kauniita unia.
sen sanoma puri ainakin minuun.
Ei tarvitse ollakaan aina suuria, halkaisevia sanoja.
Välttämättä niitä ei tarvita ollenkaan, läsnäolo
riittää ja rakkaus.
Hienoa ja sujuvaa tekstiä.- P ii
Vaikuttaa noin yleensä, että itseänsä pitäisi osata ilmaista mahdollisimman selkeästi kaikkialla ja kaikenaikaa. Aivan kaikelle ei kuitenkaan ole niitä täsmäsanoja. Siitä ajatus tähän runoon. Kiitos kommentistasi ja talvista päivänjatkoa. :)
- Kauris-62
no jopas.jopas....
olipas hieno teksti!
tämä pysäytti ja pisti ajatelemaan
että niinhän se on kuin kirjoitit
todella hyvä runo,kiitos tästä lukuhetkestä!- P ii
Tämmöistä mietintää sanoista ja tunteiden ilmaisusta. Mukavaa, että upposi niin sanotusti :)
Kiitos kommentista ja hyvää päivänjatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550