Vesikiveksen leikkaus

akrs

On tossa nyt varmaan 3 vuotta sama mollukka majaillut oikean kiveksen seuduilla joka on todettu vesikivekseksi. Minulle ehdotettiin leikkausta jos siitä haittaa olisi koon vuoksi, mutta tällä hetkellä se ei ole haitannut millään tavalla elämääni vaikka vakituisesti seurustelenkin.

Mietin vaan että miten mahtavat intissä ottaa vastaan, vai näyttävätkö heti ovea tarkistuksessa?
Ja huolivatkohan sittenkään pallejani armeijaan, vaikka leikkaus olisikin vuoden sisään suoritettu.

Olen vähän kiikun ja kaakun tuon leikkauksen kannalta, sillä en mielelläni haluaisi mihinkään leikkauspöydälle kalleuksiani tökittäväksi. Mitähän kannattaisi tehdä?

5

11369

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pullotin

Vuosia sitten minulle tehtiin vesikives leikkaus nukutuksessa!
      Ei minkään laista harmia jälkikäteen , vain hyviä muistoja.

• no happy ending19

Omistin vesikiveksen ja hakeiduin punktioon, koska en tykkää leikkaus ajatuksesta, pari kertaa sieltä otettiin nestettä pois mutta uusiutui viikon kuluttua:(( noin 250e meni kankkulan kaivoon, varasin ajan leikkaukseen ja jouduin vielä siitäkin maksamaan sen täyshoidon 85e.. jännitti niin perkeleesti ku nukutettiin, heräsin heräämöstä ja sanottiin että kaikki on hyvin(itse leikkaajaa ei näkynyt...) sanottiin hyvää matkaa ja koyona huasin että koko kives/pussi oli paisunut isommaksi kuin ennen leikkausta, nooh, ei siinä mitää varmaa kaikki ok, no sitten alkoi 38 asteen kuume, huolestuin todella ja menin näyttämään, sanottiin että se on tulehtunut, pistettiin 2 verikoetta yksi käsivarteen ja yksi sormenpäähän ja sanottiin että ylihuome uudestaa, enkä mennyt xd paskat mä piikitettäväks enää mee, VIHAAN PIIKKEJÄ! tällä hetkellä vedän sekä tulehduslääkettä että buranaa:(( menny kyllä parempaan suuntaan kuumetta ei enää paljo mutta kivespussi ja kives ovat vielä melko kookkaita:/. Huom en halua pelotella mutta faktat pöytään näinkin voi käydä:( ehkä harvinaisempaa tai en tiedä? Onko muita kenellä on tulehtunut leikkauksen jälkeen?

• Anonyymi

Mulk vesikives ollu jo 23vuotta nyt alkaa häiritsemään kun hinkkaa nivusta paska vaiva.

• Anonyymi

Perjantaina leikattiin . 2.5dl vettä, toisessa alkavaa. Molemmat tyhjättiin. Nyt sunnuntai, ja hyvin toivuttu. 3vkoa sairaslomaa. Hieno asia että menin.

• Anonyymi00005

Minulle tehtiin vesikives leikkaus perjantai 9.1.26 hatanpäällä, kaikki meni torstaihin asti hyvin kunnes alkoi veren vuoto ja perjantai aamuna tapahtui räjähdys kun veri purkautui kiveksistä kovalla voimalla ja isolla määrällä.
      Sitten äkkiä terveyskeskuksen päivystykseen ja sieltä akutaan ja sisälle tayssiin, lauantaina leikattiin uudelleen ja jätettiin reikä josta vuoto jottei tapahdu samanlaista räjähdystä.
      Sitten alkoi rumpa juoksu terveyskeskuksessa ensin kaksi viikkoa joka päivä haavahoitoa, sitten harveni käynnit joka toinen tai joka kolmas päivä tätä kesti noin 5 viikkoa.
      Ei asiat menneet kuin miten piti, mutta nyt kaikki ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      58
      1676
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      365
      1172
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      953
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      14
      794
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      622
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      608
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      568
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      46
      552
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      485
    Aihe