Vesikiveksen leikkaus

akrs

On tossa nyt varmaan 3 vuotta sama mollukka majaillut oikean kiveksen seuduilla joka on todettu vesikivekseksi. Minulle ehdotettiin leikkausta jos siitä haittaa olisi koon vuoksi, mutta tällä hetkellä se ei ole haitannut millään tavalla elämääni vaikka vakituisesti seurustelenkin.

Mietin vaan että miten mahtavat intissä ottaa vastaan, vai näyttävätkö heti ovea tarkistuksessa?
Ja huolivatkohan sittenkään pallejani armeijaan, vaikka leikkaus olisikin vuoden sisään suoritettu.

Olen vähän kiikun ja kaakun tuon leikkauksen kannalta, sillä en mielelläni haluaisi mihinkään leikkauspöydälle kalleuksiani tökittäväksi. Mitähän kannattaisi tehdä?

4

10571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pullotin

Vuosia sitten minulle tehtiin vesikives leikkaus nukutuksessa!
      Ei minkään laista harmia jälkikäteen , vain hyviä muistoja.

• no happy ending19

Omistin vesikiveksen ja hakeiduin punktioon, koska en tykkää leikkaus ajatuksesta, pari kertaa sieltä otettiin nestettä pois mutta uusiutui viikon kuluttua:(( noin 250e meni kankkulan kaivoon, varasin ajan leikkaukseen ja jouduin vielä siitäkin maksamaan sen täyshoidon 85e.. jännitti niin perkeleesti ku nukutettiin, heräsin heräämöstä ja sanottiin että kaikki on hyvin(itse leikkaajaa ei näkynyt...) sanottiin hyvää matkaa ja koyona huasin että koko kives/pussi oli paisunut isommaksi kuin ennen leikkausta, nooh, ei siinä mitää varmaa kaikki ok, no sitten alkoi 38 asteen kuume, huolestuin todella ja menin näyttämään, sanottiin että se on tulehtunut, pistettiin 2 verikoetta yksi käsivarteen ja yksi sormenpäähän ja sanottiin että ylihuome uudestaa, enkä mennyt xd paskat mä piikitettäväks enää mee, VIHAAN PIIKKEJÄ! tällä hetkellä vedän sekä tulehduslääkettä että buranaa:(( menny kyllä parempaan suuntaan kuumetta ei enää paljo mutta kivespussi ja kives ovat vielä melko kookkaita:/. Huom en halua pelotella mutta faktat pöytään näinkin voi käydä:( ehkä harvinaisempaa tai en tiedä? Onko muita kenellä on tulehtunut leikkauksen jälkeen?

• Anonyymi

Mulk vesikives ollu jo 23vuotta nyt alkaa häiritsemään kun hinkkaa nivusta paska vaiva.

• Anonyymi

Perjantaina leikattiin . 2.5dl vettä, toisessa alkavaa. Molemmat tyhjättiin. Nyt sunnuntai, ja hyvin toivuttu. 3vkoa sairaslomaa. Hieno asia että menin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      182
      5117
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3656
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      7
      3375
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      34
      3093
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      61
      2977
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2316
    7. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      104
      2266
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      29
      2127
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      75
      2105
    10. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2059
    Aihe