Hei!
Varasin juuri matkan Pegasos Resorttiin, Turkkiin kesäkuun ekalle viikolle.
Haluaisin kuulla kävijöiden kommentteja paikasta, minkälainen ruoka,henkilökunta, ilmapiiri hotellissa oli?
Järjestääkö Nazar retkiä ym?
Kaikki kommentit ovat tervetulleita! Tämä on ensimmäinen perhelomamme ulkomailla, joten odotukset ovat kovat!
Kiitos vastauksista!
Pegasos Resort
2
760
Vastaukset
- zurry
Kävimme 2007 syyslomalla Pegasos Resortissa. Poikamme olivat tuolloin 7 ja 5. Meille ainakin se oli nappireissu, vaikka etukäteen lueskelin palstoilta hieman negatiivista palautetta. Ruoka oli hyvää ja monipuolista ja riittävästi! Monesti itse söin vain alkusalaatteja ja -ruokia ja siirryin suoraan jälkiruokaan. Lapsista oli hauskaa, kun saivat itse käydä pyytämässä juomaa baaritiskiltä eikä tarvinnut rahojen kanssa pelailla!
Henkilökunta oli palvelualtista ja kielitaitoista ja monenlaista ohjelmaa oli tarjolla pitkin päivää ja iltaa.
Uima-altaat ja liukumäet olivat aivan huiput, lapset eivät muuta ohjelmaa ehtineet kaivata, kun uusia kavereitakin löytyi.
Joitain retkiä varmasti järjestetään, me kävimme veneretkellä etsimässä jättiläiskilpikonnia ja delfiinejä, mutta eipä näkynyt ;)
Nazarin jälkeen olemme käyneet toisen matkatoimiston vastaavalla AI Turkin-matkalla, mutta se oli hienoinen pettymys Pegasosin jälkeen.
Ihanaa perhelomaa teille! - on retkiä - on on
Oltiin Nazarin hotellissa Pegasos Worldissä kesällä 2008, ja kyllä sieltä retkille olisi päässyt: kaupunkikierrosta, meriretkeä, ostosretkeä Manavgatiin, Pamukkaleen pitkä retki, yms. Lapset saivat meidät lupaamaan jo etukäteen että tällä lomalla ei lähdetä minnekään retkeilemään. Oltaisiin sitten otettu viimeisen päivän kaupunkiretki Antalyaan, mutta kun lähtijöitä olisi ollut vain me 4, niin sitä retkeä ei järjestetty, vähimmäismäärä olisi ollut kai 6 henkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157