"With Lewis I had one of the strongest teammates you would ever wish for yourself, and everyone knows that I didn't fare so badly against him, if you consider that at McLaren everything is concentrated on him," said the winner of the 2008 Hungarian Grand Prix."
Kilpa-autoilijoiden itsepetos on ihan tunnettu juttu. Jokainen uskoo olevansa se paras, mutta tuo Heikin kommentti osoittaa niin täydellistä itseään silmään sahaamista, ettei rajaa. Lewis murskasi Heikin 6-0 ja enemmänkin. McLaren on talli, jossa on aina ollut kaksi samanarvoista autoa. Tosiasia on se, että Heikki sai joskus kierroksen kasaan aika-ajossa, mutta kisassa ihmeellisiä nukahtamisia.
Aika ironista, että Lotukselle on päätynyt nyt kaksi nopeaa aika-ajokuskia, jotka eivät osaa käyttää renkaita kisassa.
Heikki, nyt kannattaisi pistää suu suppuun, katse alas ja tehdä nöyränä töitä. Frank pesi sinut, Alonso pesi sinut ja Lewis murskasi sinut.
Voi Heikki, Heikki...
Since1970
1
445
Vastaukset
- Since1970
Niin, ja tosiaan, ei kannata uskotella, että Trulli on helppo pestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945412
- 564171
- 302331
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282178Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331322Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201138- 221038
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431031