Sain esseestä 1:n ja olin haaveillut vielä aineopinnoista (niihin käsittääkseni voi jatkaa vain jos on perusopinnoista saanut arvosanan hyvä, 3). Onko minulla enää mitään mahdollisuuksia korottaa tuon kurssin arvosanaa ja myöhemmin päästä käsiksi aineopintoihin? Voinko käydä kurssin uudelleen avoimessa ensi vuonna tai voinko korottaa arvosanaa jotenkin aikaisemmin??
voiko esseen arvosanaa korottaa
pölökäs
1
433
Vastaukset
- ka väh. kolmonen
Jos perusopintojesi muiden opintojaksojen keskiarvo on niin korkea, että tuon esseen ykkösen kanssa tulee keskiarvoksi vähintään kolmonen, niin sitä ei tarvitse korottaa. Siis kaikkien opintojaksojen keskiarvo pitää olla 3 (asteikko 1-5), ei kaikkien yksittäisten opintojaksojen arvosanojen.
Halutessasi voit lähettää korjatun version eseestä ennen opinto-oikeuden päättymistä tänä lukuvuonna, sillä perusopintojen opinto-oikeus kestää yhden lukuvuoden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454452Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232899Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412652Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811644Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161528- 501238
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996