hankalimmin vartioituun nurkkaan, esim. jonkun pilarin taakse. Onko näin siksi, koska
A, Uskonto-aiheisia kirjoja lukevat ovat muita rehellisempiä?
B, Heidän KUVITELLAAN olevan muita rehellisempiä?
C, Harvaa ihmistä kiinnostaa pölliä moisia opuksia?
D, Jostain muusta syystä vain on näin?
Uskonnolliset kirjat on usein sijoitettu kirjakaupoisssa...
3
147
Vastaukset
- -Jari
minua ainakaan ei kiinnosta kysymyksesi pätkääkään
Olenhan minä ennekin kuullut että Raamattu kuuluisi nmaailman eniten käännetyn kirjallisuuden joukkoon mutta seuraava panee hieman hymyilyttämään:
http://www.religionnewsblog.com/13206/thieves-go-for-bible-but-ignore-ten-commandments
-- And topping the list, in some cities at least, would be none other than the Holy Bible itself.
-- "It's true, it's absolutely true," says Kevin Finn, the manager at Book People, an independent bookstore in Austin, Texas. "The most shoplifted book is the Bible."Ehkä ne eivät mene kovin hyvin kaupaksi heräteostoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1184481Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693264"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043144Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392591Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282292- 1071553
- 491086
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3141030- 49832
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin53647