PIILOLINSSEISTÄ

DFGH446

Mistä kannattaa tilata värillisiä piilareita?
Minulla on entuudestaan ihan tavalliset piilarit huonon kaukonäön vuoksi (-1,25 molemmissa silmissä).
Omistan itse limenvihreät silmät, mutta haluaisin välillä ihan tummantumman ruskeat, ei mitää hailakoita vaaleanruskeita tai punertavan ruskeita, vaan melkein mustanruskeat, tai kahvin väriset, tai vaikka suklaanruskeat.
Mistä saisi parhaimmat?
Kertakäyttö tai pitkäkäyttöisemmät, ja ei ole väliä saako vahvuuksilla tai ilman.
Kiitos avusta.

Ps. Tilaan nämä normaalilinssit nisseniltä (joka on kyllä törkeän hintainen)..

4

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räpsis

Osta ja tilaa netistä...laita vaikka hakusanaks piilolasit verkkokauppa tms...itse olen vihreäsilmäinen ja saan itselleni upeat ja tummat silmät ruskeilla peittävillä piilareilla...sitten kun laitan vielä upean silmämeikin irtoripsineen niin menestys on taattu juhliessa....

• DFÖLKJH

siinä todella viisas vastaus, enkö mä just kysynyt että mistä voi tilata?
        Ihan tosiaan netistä ajattelin kyllä.
        Ja olen pistänyt hakusanaksi vaikka mitä, mutta kyse onkin siitä että kaikkialla myydään niin hailakan ruskeita piilareita, haluan niin tumman ruskeat että näyttävät melkein mustilta, mutta eivät kuitenkaan ole mustat.

Mutta hienoa että sun menestys on taattu. Jatka samalla tavalla..

• pitkäkatse
        DFÖLKJH kirjoitti:

siinä todella viisas vastaus, enkö mä just kysynyt että mistä voi tilata?
        Ihan tosiaan netistä ajattelin kyllä.
        Ja olen pistänyt hakusanaksi vaikka mitä, mutta kyse onkin siitä että kaikkialla myydään niin hailakan ruskeita piilareita, haluan niin tumman ruskeat että näyttävät melkein mustilta, mutta eivät kuitenkaan ole mustat.

Mutta hienoa että sun menestys on taattu. Jatka samalla tavalla..

kysy nettifirmoista suoraan kuten lensway-nimisestä firmasta niitä tummia linssejä...mulla ainakin tulee hyvin tummat peittävillä vaikka nei ei kuvassa siltä näytäkään...

• tihrusilmäx

Kannattaa ihan oikeasti kysyä optikolta. Kävin itse Nissenillä, ja sain tosi hyvä vinkkejä piilareiden ostoon (en ollut ennen kokeillutkaan). Löytyyhän tota tietoa hyvin myös netistä, mutta siihen kannattaa tietysti suhtautua varauksella.. Esim tossa jotain tietoa värillisistä piilareista: http://piilolinssit-netista.com/varilliset-piilolinssit

Optikolla kannattaa "luvata", että ostaa heiltä piilarit tai vähintään tilaa heidän verkkokaupasta. Silloin ainakin sai hyvää palvelua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1251
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1077
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      60
      919
    4. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      736
    5. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      731
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      178
      729
    7. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      722
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      719
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      708
    10. Kamalateltta

Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise
      Kuhmo
      11
      661
    Aihe