mä olen ihan pihalla mitä meinaa DirectX 9, joka on vähimmäisvaatimuksena Windows Vistalle ja 7:lle....
eikös moinen ole "melko uusissa" emolevyissä jo oletuksena ......... entä näytönohjaimen muisti (jota vista tarvitsee)
DirectX 9
7
1186
Vastaukset
Näyttökortin pitää tukea DirectX9:ää, jotta kaikki graafiset herkut esim. Aero-käyttöliittymässä toimisivat. Kaikki nykyään myytävät yksityiskäyttöön tarkoitetut näytönohjaimet toki tukevatkin vähintään DirectX9:ää.
- directx9directx9
eli nykyisimmät näytönohjaimet vissiin tukee oletuksena DirectX 9:ä vai ?????
mutta eikös vanhemmatkin näytönohjaimet osaa pyörittää Vistaa/Seiskaa jos laittaa ulkoasuksi Windowsin perinteisen eikä Aero-grafiikkaa :D directx9directx9 kirjoitti:
eli nykyisimmät näytönohjaimet vissiin tukee oletuksena DirectX 9:ä vai ?????
mutta eikös vanhemmatkin näytönohjaimet osaa pyörittää Vistaa/Seiskaa jos laittaa ulkoasuksi Windowsin perinteisen eikä Aero-grafiikkaa :DIlman Aeroa mikä tahansa näytönohjain käy, jos siihen vain löytyy ajurit.
- directx9directx9
Kollimaattori kirjoitti:
Ilman Aeroa mikä tahansa näytönohjain käy, jos siihen vain löytyy ajurit.
no homma on siinä tapauksessa minulle selvä...
ei se aero-grafiikka todellakaan se tärkeä ole niissä vistassa ja 7:ssä..
minullakin on windows xp nykyään, jota pyöritän sillä vanhalla perinteisellä windows-ulkoasulla =D - jeps.
directx9directx9 kirjoitti:
no homma on siinä tapauksessa minulle selvä...
ei se aero-grafiikka todellakaan se tärkeä ole niissä vistassa ja 7:ssä..
minullakin on windows xp nykyään, jota pyöritän sillä vanhalla perinteisellä windows-ulkoasulla =DWindowsin paras ulkoasu on classic-theme :)
- -.-
Joo en kans tajuu yhtään mitään voiks joku auttaa mua kun laitan simssin päälle siihen tulee et varmista etttä sinulla on directX 9.0c-yhteensopiva näyttöohjain mitä mun oikeen pitäis tehä?
- jepulisjeij
että sinulla on DirectX 9.0c-yhteensopiva näytönohjain katsomalla esim. GPU-Z ohjelmalla näytönohjaimen tyypin. seuraavaksi suosittelen sivustoa www.google.fi :D ja siihen pistät hakuun "(näytönohjaimen tyyppi) DirectX version" ilman noita yläpilkkuja. sieltä pitäisi löytyä juttua näytönohjaimesi DirectX -yhteensopivuudesta, tosin englanniksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445785
- 455295
- 483688
- 133643
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903161- 313116
- 592864
- 572710
- 532360
- 381824