näitten Arimidex kipujen kanssa. Ranteet molemmat kipiät ettei saa enää liivejään kii
Rimpottelen sit ilman. Toinen polvi tuli yhtäkkiä, ettei kävellä kärsi,kävely on konkkaamista.
No isonvarpaan nivel ei oo hetkeen nikotellut sekin oli syksystä ei kenkää jalkaan
Olen jo monesti ajatellut lopettaa lääkityksen,ajtellen tulkoon viikatemies millon haluaa,ei tätä
jäykkyys kipuhelvettiäkään taas tahdo jaksaa vai alanko juomaan helpottaa tää olotilaYhsestä tauvista yritetään parantaa sata tilalle Tänään en pysty ajattelemaan,että on parantavaa hoitoa. Elämänlaatu on huomattavasti huonompaa kun ennen syöpää Näin tosi kun vesi
En jaksa enää
20
1486
Vastaukset
- vaihda lääkettä
Oletko kokeillut aromasin lääkettä, jos siitä ei tulisi niin pahoja kipuja sinulle.
- hot old cat
Monesti on tullut mieleen heittää nää helkkariin..Tamofen, Femar ja Aromasin...kaikkia syöty. Kaikista tulee jotain haittoja, yhteinen haitta on hikoilu. Käppyrässä kuljen kuin vanhus, kun nousen tuolilta.
Ikävintä on, ettei lääkärit oikein noteeraa näitä vaivoja!
Ei syöpiksellä, ei gynet eikä ainakaan yleislääkärit.- tumm5
Aridimeksin,Aromasiiniin.Kummastakin on yhtä kovat kivut nilkoista reisiin asti.Syöpälääkkeet jätettiin kokonaan pois,niin kauakasi aikaa,jos särkylääkkeet tehoavat,eivät tehoa särky vaan yltyy.
- kuppila
tumm5 kirjoitti:
Aridimeksin,Aromasiiniin.Kummastakin on yhtä kovat kivut nilkoista reisiin asti.Syöpälääkkeet jätettiin kokonaan pois,niin kauakasi aikaa,jos särkylääkkeet tehoavat,eivät tehoa särky vaan yltyy.
En ole kipuineni yksin,onhan täällä toisiakin kipuilevia.Vielä tänäänkin tuntuu niin lohduttomalle
Tamofen kokeiltu,aivan kauhee turvotuksineen nilkat vesiturvotuksilla.
Eihän tätä lääkkeen lopetus päätöstä tee toiset vaan minä itse.Aromasin lääkettä en ole kokeillut
pitäs kai soittaa polille kun sais ajalliseksi, luin tota Aromasin haitta listaa, miltei sama, jos ei pahempi
luustoa "järsii" sekin lääke. Hikoilua ei Arimidex ole kovasti tuonut, mut muuta kyllä
Kanssa sisarille tsempit
. - uhkarohkeako?
kuppila kirjoitti:
En ole kipuineni yksin,onhan täällä toisiakin kipuilevia.Vielä tänäänkin tuntuu niin lohduttomalle
Tamofen kokeiltu,aivan kauhee turvotuksineen nilkat vesiturvotuksilla.
Eihän tätä lääkkeen lopetus päätöstä tee toiset vaan minä itse.Aromasin lääkettä en ole kokeillut
pitäs kai soittaa polille kun sais ajalliseksi, luin tota Aromasin haitta listaa, miltei sama, jos ei pahempi
luustoa "järsii" sekin lääke. Hikoilua ei Arimidex ole kovasti tuonut, mut muuta kyllä
Kanssa sisarille tsempit
.jätin ihan 'omine lupineni' välillä Arimidexin pois,en jaksanut niitä kipuja ja mielialani takia melkein 'unohdin ottaa syöpälääkkeeni...Kivuthan vaikuttaa myös mielialaan.
Kerroin kontrolli käynnilläni tästä lääkärille ja ainakin hän totesi,etti siitä mitään haittaa tainnut olla,jos muutaman viikon on ilman lääkitystä,koska mitään syöpään liittyvää ei ilmennyt.
Kokeilun ilman lääkkeitä aikana jalkojen ym.kivut loppuivat.
Sain nyt vaihtoehdoksi aromasin ja olen tässä alottamassa sitä,mutta jos elämänlaatuni kipuineen senkin käytössä kovin huononee, taidan ottaa yhteyttä lääkäriin,onko syytä enää jatkaa mitään lääkitystä.
Arimidexia otin noin 3.vuoden ajan ja sitten tuntui että en jaksa enää niitä sivuvaikutuksia.
Jos syöpäni jossain vaiheessa uusii siksi,että itse lopetin välillä arimidexin,niin kai se on sitten oma vikani.
Älkää kukaan tehkö niin kuin minä tein,varoitan tämä oli minun itseni henkilökohtainen päätös.
Mutta ilman arimidexia saan elää ilman ainaisia kipuja - aloitan aromasi lääkityksen ja katsotaan nyt,palaavatko ne kivut... - kuppila
uhkarohkeako? kirjoitti:
jätin ihan 'omine lupineni' välillä Arimidexin pois,en jaksanut niitä kipuja ja mielialani takia melkein 'unohdin ottaa syöpälääkkeeni...Kivuthan vaikuttaa myös mielialaan.
Kerroin kontrolli käynnilläni tästä lääkärille ja ainakin hän totesi,etti siitä mitään haittaa tainnut olla,jos muutaman viikon on ilman lääkitystä,koska mitään syöpään liittyvää ei ilmennyt.
Sain nyt vaihtoehdoksi aromasin ja olen tässä alottamassa sitä,mutta jos elämänlaatuni kipuineen senkin käytössä kovin huononee, taidan ottaa yhteyttä lääkäriin,onko syytä enää jatkaa mitään lääkitystä.
Arimidexia otin noin 3.vuoden ajan ja sitten tuntui että en jaksa enää niitä sivuvaikutuksia.
Jos syöpäni jossain vaiheessa uusii siksi,että itse lopetin välillä arimidexin,niin kai se on sitten oma vikani.
Älkää kukaan tehkö niin kuin minä tein,varoitan tämä oli minun itseni henkilökohtainen päätös.
Mutta ilman arimidexia saan elää ilman ainaisia kipuja - aloitan aromasi lääkityksen ja katsotaan nyt,palaavatko ne kivut...Näitä lääkkeitten sivuvaikutuksista kirjoitellan vaan niin vähä,ilmeisesti naiset tosiaan hammasta
purren niitä ottavat, näistä kirjoituksista taidan rohkaistua ja soittaa ens viikon alussa polille
Saahan näistä uskoa itselle, että on toisiakin kipuilevia.Onhan niitäkin käyttäjiä jotka ei saa mitään
oireita .Mutta yritetään tsempata Arimidex huurussa toistaiseksi - PakkoKukkanen
kuppila kirjoitti:
Näitä lääkkeitten sivuvaikutuksista kirjoitellan vaan niin vähä,ilmeisesti naiset tosiaan hammasta
purren niitä ottavat, näistä kirjoituksista taidan rohkaistua ja soittaa ens viikon alussa polille
Saahan näistä uskoa itselle, että on toisiakin kipuilevia.Onhan niitäkin käyttäjiä jotka ei saa mitään
oireita .Mutta yritetään tsempata Arimidex huurussa toistaiseksiMiten voit nykyisin, kuppila? Etpä ole kirjoittanut pitkään aikaan.
- Anonyymi
tumm5 kirjoitti:
Särkylääkkeet, ei ainakaan ibuprofeeni taikka parasetamoli, auta näihin kipuihin yhtään, vaikka maksimi annoksella.
- Anonyymi
uhkarohkeako? kirjoitti:
jätin ihan 'omine lupineni' välillä Arimidexin pois,en jaksanut niitä kipuja ja mielialani takia melkein 'unohdin ottaa syöpälääkkeeni...Kivuthan vaikuttaa myös mielialaan.
Mutta ilman arimidexia saan elää ilman ainaisia kipuja - aloitan aromasi lääkityksen ja katsotaan nyt,palaavatko ne kivut...Välillä kyllä pistää miettimään, onko elämä näiden kipujen kanssa elämisen arvoista?
Jos vaan lopettaa lääkkeet ja nauttii elämästä sen aikaa, kun sitä on jäljellä.
Syöpä tautina ei aiheuttanut aiemmin mitään tällaista. Ehkä väsymys ja saamattomuus oli syöpäoireita. - Anonyymi
kuppila kirjoitti:
Näitä lääkkeitten sivuvaikutuksista kirjoitellan vaan niin vähä,ilmeisesti naiset tosiaan hammasta
oireita .Mutta yritetään tsempata Arimidex huurussa toistaiseksiHoitaja siellä on ensimmäisenä vastassa.
'Kyllä näitä lääkkeitä vaan pitäisi jaksaa syödä!'
'Kaikille se on vähän sama.'
Ja naurut päälle.
Onneksi sain ajan lääkärille. Oli paljon ymmärtäväisempi. Vaihtoi lääkkeen. Jopa Oma Kantaan on kirjattu, ettei lääke sovi.
Palautuminen haitoista kestää kuukausia.
Neljän viikon tauko ennen uuden aloitusta. Ja todellakin olo normalisoitumaan päin lopetuksen jälkeen.
- -ra
Aridemeksin kanssa oli tosi kipeät ranteet ja jalat.Nyt vaihdettiin Aromasiiniin,nyt ei ole jalat niin kipeät kun aiemmin,tunnin verran on särkyä ja jäykkyyttä,älä turhaan kärsi,pyydä vaihtamaan lääkkeitä,jos niistä saisit apua.Pidän peukkuja jotta saisit apua.
- jalat pilalla
sytoista ja niistä tuli hermovaivoja. syön morfiinia kipuihin.mitään lenkkejä näillä jaloilla ei enään tehdä,sitä kipua ei vain kestäisi.ottaa päähän kun näin kävi
- Anonyymi
jalat pilalla kirjoitti:
sytoista ja niistä tuli hermovaivoja. syön morfiinia kipuihin.mitään lenkkejä näillä jaloilla ei enään tehdä,sitä kipua ei vain kestäisi.ottaa päähän kun näin kävi
.. pitää vaan liikkua..
Tossa kohtaa, ei kyllä hoitsu ymmärrä, millaisista kivuista potilas puhuu. - Anonyymi
jalat pilalla kirjoitti:
Hermot voi vaurioitua sytohoitojen seurauksena.
- Arimidex
Heippa, löysin tämän viestiketjun ja arimidexin haitat pitkällä aikavälillä kiinnostaa. Viisi vuotta käytin ja nyt 3 vuotta ilman. Aivosumua ja kipuja on. En ole löytänyt tietoa pitkän aikavälin haitoista. Onko teillä tietoa/kokemusta.
- Anonyymi
Osteoporoosi.
Sydän ja verisuonitaudit
Aivot. Muisti.
- Anonyymi
Pakko oli lopettaa lääke.
- Anonyymi
Mielenkiintoista, että joku myöntää, että näinkin voi olla
https://youtube.com/shorts/mEZcEDfOQ3I?si=0uGGPx9xGDuduEEY
Letrotsoli, Anastroli, Tamoksifeeni lääkkeiden sivuvaikutuksilla on eroja, riippuen valmistajasta.
Itse syövän sairastanut kirurgi
Dr Liz O'Riordan
https://youtube.com/@drlizoriordan?si=rwVmH8TzekskhwY1- Anonyymi
Letrozol ratiopharm aivan hirvittävä.
Anastrozol Sandoz vielä pahempi.
Mites muilla?
- Anonyymi
Taudin hoitoennusteeta voi arvoida täällä
https://breast.predict.cam/tool
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4774095Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743116Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461470- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m20123617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291192Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14942Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59918- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863