En jaksa enää

kuppila

näitten Arimidex kipujen kanssa. Ranteet molemmat kipiät ettei saa enää liivejään kii
Rimpottelen sit ilman. Toinen polvi tuli yhtäkkiä, ettei kävellä kärsi,kävely on konkkaamista.
No isonvarpaan nivel ei oo hetkeen nikotellut sekin oli syksystä ei kenkää jalkaan
Olen jo monesti ajatellut lopettaa lääkityksen,ajtellen tulkoon viikatemies millon haluaa,ei tätä
jäykkyys kipuhelvettiäkään taas tahdo jaksaa vai alanko juomaan helpottaa tää olotilaYhsestä tauvista yritetään parantaa sata tilalle Tänään en pysty ajattelemaan,että on parantavaa hoitoa. Elämänlaatu on huomattavasti huonompaa kun ennen syöpää Näin tosi kun vesi

10

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihda lääkettä

Oletko kokeillut aromasin lääkettä, jos siitä ei tulisi niin pahoja kipuja sinulle.

• hot old cat

Monesti on tullut mieleen heittää nää helkkariin..Tamofen, Femar ja Aromasin...kaikkia syöty. Kaikista tulee jotain haittoja, yhteinen haitta on hikoilu. Käppyrässä kuljen kuin vanhus, kun nousen tuolilta.

Ikävintä on, ettei lääkärit oikein noteeraa näitä vaivoja!
      Ei syöpiksellä, ei gynet eikä ainakaan yleislääkärit.

• tumm5

Aridimeksin,Aromasiiniin.Kummastakin on yhtä kovat kivut nilkoista reisiin asti.Syöpälääkkeet jätettiin kokonaan pois,niin kauakasi aikaa,jos särkylääkkeet tehoavat,eivät tehoa särky vaan yltyy.

• kuppila
        tumm5 kirjoitti:

Aridimeksin,Aromasiiniin.Kummastakin on yhtä kovat kivut nilkoista reisiin asti.Syöpälääkkeet jätettiin kokonaan pois,niin kauakasi aikaa,jos särkylääkkeet tehoavat,eivät tehoa särky vaan yltyy.

En ole kipuineni yksin,onhan täällä toisiakin kipuilevia.Vielä tänäänkin tuntuu niin lohduttomalle
        Tamofen kokeiltu,aivan kauhee turvotuksineen nilkat vesiturvotuksilla.
        Eihän tätä lääkkeen lopetus päätöstä tee toiset vaan minä itse.Aromasin lääkettä en ole kokeillut
        pitäs kai soittaa polille kun sais ajalliseksi, luin tota Aromasin haitta listaa, miltei sama, jos ei pahempi
        luustoa "järsii" sekin lääke. Hikoilua ei Arimidex ole kovasti tuonut, mut muuta kyllä
        Kanssa sisarille tsempit

.

• uhkarohkeako?
        kuppila kirjoitti:

En ole kipuineni yksin,onhan täällä toisiakin kipuilevia.Vielä tänäänkin tuntuu niin lohduttomalle
        Tamofen kokeiltu,aivan kauhee turvotuksineen nilkat vesiturvotuksilla.
        Eihän tätä lääkkeen lopetus päätöstä tee toiset vaan minä itse.Aromasin lääkettä en ole kokeillut
        pitäs kai soittaa polille kun sais ajalliseksi, luin tota Aromasin haitta listaa, miltei sama, jos ei pahempi
        luustoa "järsii" sekin lääke. Hikoilua ei Arimidex ole kovasti tuonut, mut muuta kyllä
        Kanssa sisarille tsempit

.

jätin ihan 'omine lupineni' välillä Arimidexin pois,en jaksanut niitä kipuja ja mielialani takia melkein 'unohdin ottaa syöpälääkkeeni...Kivuthan vaikuttaa myös mielialaan.
        Kerroin kontrolli käynnilläni tästä lääkärille ja ainakin hän totesi,etti siitä mitään haittaa tainnut olla,jos muutaman viikon on ilman lääkitystä,koska mitään syöpään liittyvää ei ilmennyt.
        Kokeilun ilman lääkkeitä aikana jalkojen ym.kivut loppuivat.
        Sain nyt vaihtoehdoksi aromasin ja olen tässä alottamassa sitä,mutta jos elämänlaatuni kipuineen senkin käytössä kovin huononee, taidan ottaa yhteyttä lääkäriin,onko syytä enää jatkaa mitään lääkitystä.

Arimidexia otin noin 3.vuoden ajan ja sitten tuntui että en jaksa enää niitä sivuvaikutuksia.
        Jos syöpäni jossain vaiheessa uusii siksi,että itse lopetin välillä arimidexin,niin kai se on sitten oma vikani.
        Älkää kukaan tehkö niin kuin minä tein,varoitan tämä oli minun itseni henkilökohtainen päätös.

Mutta ilman arimidexia saan elää ilman ainaisia kipuja - aloitan aromasi lääkityksen ja katsotaan nyt,palaavatko ne kivut...

• kuppila
        uhkarohkeako? kirjoitti:

jätin ihan 'omine lupineni' välillä Arimidexin pois,en jaksanut niitä kipuja ja mielialani takia melkein 'unohdin ottaa syöpälääkkeeni...Kivuthan vaikuttaa myös mielialaan.
        Kerroin kontrolli käynnilläni tästä lääkärille ja ainakin hän totesi,etti siitä mitään haittaa tainnut olla,jos muutaman viikon on ilman lääkitystä,koska mitään syöpään liittyvää ei ilmennyt.
        Kokeilun ilman lääkkeitä aikana jalkojen ym.kivut loppuivat.
        Sain nyt vaihtoehdoksi aromasin ja olen tässä alottamassa sitä,mutta jos elämänlaatuni kipuineen senkin käytössä kovin huononee, taidan ottaa yhteyttä lääkäriin,onko syytä enää jatkaa mitään lääkitystä.

Arimidexia otin noin 3.vuoden ajan ja sitten tuntui että en jaksa enää niitä sivuvaikutuksia.
        Jos syöpäni jossain vaiheessa uusii siksi,että itse lopetin välillä arimidexin,niin kai se on sitten oma vikani.
        Älkää kukaan tehkö niin kuin minä tein,varoitan tämä oli minun itseni henkilökohtainen päätös.

Mutta ilman arimidexia saan elää ilman ainaisia kipuja - aloitan aromasi lääkityksen ja katsotaan nyt,palaavatko ne kivut...

Näitä lääkkeitten sivuvaikutuksista kirjoitellan vaan niin vähä,ilmeisesti naiset tosiaan hammasta
        purren niitä ottavat, näistä kirjoituksista taidan rohkaistua ja soittaa ens viikon alussa polille
        Saahan näistä uskoa itselle, että on toisiakin kipuilevia.Onhan niitäkin käyttäjiä jotka ei saa mitään
        oireita .Mutta yritetään tsempata Arimidex huurussa toistaiseksi

• PakkoKukkanen
        kuppila kirjoitti:

Näitä lääkkeitten sivuvaikutuksista kirjoitellan vaan niin vähä,ilmeisesti naiset tosiaan hammasta
        purren niitä ottavat, näistä kirjoituksista taidan rohkaistua ja soittaa ens viikon alussa polille
        Saahan näistä uskoa itselle, että on toisiakin kipuilevia.Onhan niitäkin käyttäjiä jotka ei saa mitään
        oireita .Mutta yritetään tsempata Arimidex huurussa toistaiseksi

Miten voit nykyisin, kuppila? Etpä ole kirjoittanut pitkään aikaan.

• -ra

Aridemeksin kanssa oli tosi kipeät ranteet ja jalat.Nyt vaihdettiin Aromasiiniin,nyt ei ole jalat niin kipeät kun aiemmin,tunnin verran on särkyä ja jäykkyyttä,älä turhaan kärsi,pyydä vaihtamaan lääkkeitä,jos niistä saisit apua.Pidän peukkuja jotta saisit apua.

• jalat pilalla

sytoista ja niistä tuli hermovaivoja. syön morfiinia kipuihin.mitään lenkkejä näillä jaloilla ei enään tehdä,sitä kipua ei vain kestäisi.ottaa päähän kun näin kävi

• Arimidex

Heippa, löysin tämän viestiketjun ja arimidexin haitat pitkällä aikavälillä kiinnostaa. Viisi vuotta käytin ja nyt 3 vuotta ilman. Aivosumua ja kipuja on. En ole löytänyt tietoa pitkän aikavälin haitoista. Onko teillä tietoa/kokemusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe