Tänään se sitten tapahtui.. Oli Iso-T:n aika vaipua ikuiseen uneen. D-luokan lonkista huolimatta jaksoit ja kykenit viettämään kanssamme yli 11 iloista vuotta! Meillä oli aina omat leikkimme ollessamme yhdessä ulkona, välillä hait keppiä (tai pikemminkin 2 metristä puunoksaa), välillä juoksimme kilpaa ja välillä etsit minua piiloutuessani maaston kätköihin. Aina kuitenkin löysit minut, jopa nekin kerrat kun olin kiivennyt puuhun sinua piiloon...
Kenellekään et ollut ikinä vihainen, mutta et myöskään ollut mikään kaikkien kaveri... Ne ihmiset, jotka kuuluivat "laumaasi" olivat sinulle tärkeitä ja pidit meistä huolta tarkastamalla säännöllisesti, että kaikki me olimme paikalla. Mikäli havaitsit jonkun puuttuvan, lähdit välittömästi etsimään häntä hyvän hajuaistisi perusteella ja lähes aina löysitkin hänet! Toisista koirista et oikeastaan välittänyt muista kuin harvoista omista koirakaveristasi... Ja tietysti pikku D:stä!
Nyt pääset kirmaamaan Deetun kanssa samoille vihreille nurmikoille siellä jossain! Pitäkää hauskaa siellä keskenänne! Vetäkää vaikka keppiä keskenänne ja muistelkaa meitä lämmöllä!
Kiitoksia Tintti näistä mukavista vuosista! Pysyt aina muistoissamme nyt ja ikuisesti!
Iso-T lähti
Iso ikävä jäi
2
251
Vastaukset
- Voimia
ja hyvää matkaa enkeli-koiralle.
- ~~~~~~~~~~~
*Oli meitä kerran kolme, minä, sinä ja rakkaus, on meitä edelleen kolme, minä, kyynel ja kaipaus.*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978