Mistä paikoista Helsingissä voi ostaa sen 10 päivän esikatselussa toimivan Plustv-kortin (se mikä maksaa noin pari kymppiä) ja ilman sitoumuksia/sopimuksia? En ole viime aikoina löytänyt sellasta mistään.
R-kioski myy/myi viime aikoina vain sellasta kallista 2 kk:n pakettia (maksaa jotain yli 50 euroa) enkä tarvitse sitä kuin lyhyeksi aikaa (muutamaksi päiväksi) joten en halua ostaa noin kallista pakettia.
Toisaalta edes R-kioskin sivuilta ei enää löydy koko Plustv:täkään. Miksi?
Mistä Plustv-kortti Hesassa?
lyhyeksi aikaa
5
895
Vastaukset
- frangrabba
oliskohan joku kodinkoneliike mistä kannattais kysellä
- Puurattare
Kokeile Anttilaa.
- .
Minä hain R-kioskista
- aloittaja.
mutta niillä on vaan sitä kalliimpaa 2 kk:n esikatselulla olevaa pakettia, hintaan yli 50 euroa eikä halvempaa pakettia ollut. :(
- kysynyt olen
aloittaja. kirjoitti:
mutta niillä on vaan sitä kalliimpaa 2 kk:n esikatselulla olevaa pakettia, hintaan yli 50 euroa eikä halvempaa pakettia ollut. :(
PlusTV:n n. 20 euron pakettia ei enää ole olemassakaan, ovat muuttaneet sen pidempiaikaisemmaksi ja kalliimmaksi. Huono juttu, minäkin olisin sitä edullisempaa ostellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584