Kiertopäivänä 17 kohdun limakalvoni on ollut vain 5,5mm. Olen alipainoinen, joten voisiko kohdunlimakalvoa kasvattaa lisäämällä rasvakudosta? Vai onko tuo 5,5mm kierron keskivaiheilla riittävä? Kuukautiset kyllä tulevat, mutta ovat yleensä todella niukat.
Kohdun limakalvo liian ohut?
6
978
Vastaukset
- Riittävä
mihin? Yritätkö tulla raskaaksi?
- AP
Siis mietin vain, jos kohdun limakalvon paksuus korreloi estrogeenin määrään niin sen puoleen vain tarkoitin. Kyllähän tuo limakalvoni on riittävä niukkoihin kuukautisiin, mutta haluaisin kuitenkin, että minulla olisi normaali määrä naishormonia. Ja että kuukautisetkin olisivat normaalit.
- Ei ole
AP kirjoitti:
Siis mietin vain, jos kohdun limakalvon paksuus korreloi estrogeenin määrään niin sen puoleen vain tarkoitin. Kyllähän tuo limakalvoni on riittävä niukkoihin kuukautisiin, mutta haluaisin kuitenkin, että minulla olisi normaali määrä naishormonia. Ja että kuukautisetkin olisivat normaalit.
mitään määritelmää "normaaleille kuukautisille", joillakin ne on niukat ja toisilla tosi runsaat. Itse kuulut ilmeisesti niihin onnekkaisiin, joilla on niukat kuukautiset.
- Ap
Ei ole kirjoitti:
mitään määritelmää "normaaleille kuukautisille", joillakin ne on niukat ja toisilla tosi runsaat. Itse kuulut ilmeisesti niihin onnekkaisiin, joilla on niukat kuukautiset.
Mun tietääkseni normaalit kuukautiset on jotain 35-80ml, niin sillä vaan. Itselläni varmaan tulee jotain 20ml. En ainakaan tunne itseäni kovin onnekkaaksi :D
- No enpä
Ap kirjoitti:
Mun tietääkseni normaalit kuukautiset on jotain 35-80ml, niin sillä vaan. Itselläni varmaan tulee jotain 20ml. En ainakaan tunne itseäni kovin onnekkaaksi :D
ole moista koskaan kuullut saati mitannut. Itselläni ainakin on todella minimaaliset kuukautiset, kuukuppiin ei 12 tunnin aikana kerry vuotoa edes alimpaan mittaviivaan. Ja kuitenkin tulin raskaaksi todella nopeasti muutamassa kuukaudessa, että ei ainakaan siihen vaikuta mitenkään.
- natassapoly
Varmasti kehon rasvaprosentti vaikuttaa!!! Itse lihoin BMI:hin 17 ennen kuin menkat jaksoivat alkaa pyöriä!
Mikä muuten on BMI:si???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179