Talven valkoinen marmori
kaikkialle levittäytyy
ja tuiskussa kuljen
halki ajattoman maiseman
jonka pakkanen kylmään käärii
ja sydämeni vaikeroi
mutta äänetön on sen huuto
tähtien merelle ...
Se uinuu
alla hohtavien nietosten
tunturissa
sen rosoisissa haavoissa
ja mustikan
puolukan varvuissa
punastellen karpalon lailla
makeana kuin kultainen hilla.
Uinuu vain
Lapin maan kauneudessa
odottaa
valmiina sinulle
rakkaudella ...
Se uinuu ...
5
243
Vastaukset
mikä pehmeys ja talvinen ihmemaa runosi kautta
lukijalle avautuukaan. Säkeissäsi kiertää kuitenkin
vahvana kaipaus, kaipaus rakkauteen - kaipaus
hetkiin, jotka olisivat ikuistamisen arvoisia.
Mausteikas, kirpeä ja kaunis teksti.
Upea kokonaisuus, kertakaikkiaan Jouni !- mies-v57
Se tuhisee, torkkuu, se niin
koettaa pitää silmänsä auki,
lämpöisenä, pehmoisena ja
niiiin söpönä, hyväiltävänä..
Se kipuaa, aina leikkin mielessä
ja nälkäkin tulee, se itseään pesee,
huolehtii välittää, kunnioittaakin,
ja kynsiäänkin se teroittaa..
Ja kun toisen tapaa, on yhdessä
kivaa, virekkäin olla, lämmitellä ja
toista koetella, naamaset vastakkain,
on päivä kiva näin...kamuina..
Se sydämeen tulee, hellyttävä, pää
kekalaan katsoo ihan silmiin, Rakkauden
tuo mieleen, hennon yhteuden, välittämisen
ja että pienikin voi olla niin isoa..Rakasta..
..ja jos on luontoa rakastaa kaikkein pienimipiä,
sisällä silloin asuu jotain suurta..
http://www.youtube.com/watch?v=HBFX37Vx2EM&feature=related
Kiitos Runostasi.
Toisinaan inhimillisyys asuu pikkuisen
olennon pinnalla, olemuksessa..
Viestinä, että voi olla heiveröinen,
kypsymätön, kuitenkin niin paljon
ja sydämeen osuvaa..
Ei suuria tekoja, täydellisyyttä,
vaan pikkuisista asioista koostuva,
hellyttävä kokonaisuus..
Kuin ihminen, tunteet,
Rakkaus..
Tässä Rakkausrunossa tuli kirpeänä ja
hienona esiin rakkaus maata kohtaan,
johon astuu..
Rakkaus hienona tekstinä ja ilmaisuna,
ja itse vastineella koetin etsiä pikkuisen
vastasävyjä..
Että Rakkauden voi kohdata monesta,
jos sydän on valmis ja kypsä..
Upea kokonaisuus Sinulta ja tästä et voi kokea
muuta kuin onnistumisen riemua..
Tämä oli kypsä ja kaunis, upea
Runosi.
Voimia ja jaksamista koko tähän
kauniiseen helmikuiseen päivääsi
hyvä ystävä.. - *saaga*
Silmäni kun
kiinni painan
näen kauniin
luojan luoman
taulun
Runoosi kätkenyt olet
kaipuun ja kauneuden
uinuu piilossa
siksi kunnes kohtaan
hänet jonka luoja
antanut on minulle???
Kiitos kiitos sinulle:)Kevät odottaa siellä hangen alla,että koska pääsee taas tänne..Se tulee..valo lisääntyy jatkuvasti..Onhan tänään Valon päiväkin..On ihanaa asua tämmöisessä maassa,missä on näin selvät erot, vuodenajoilla..
Jokainen vuodenaika on odotettu,ja jokaisessa on oma viehätyksensä.. Runosi on kaunis..Keväällä,odotamme rakkauttakin..Sekin varmaan viipyilee hangen alla..On ihanaa,kun on aina toivoa,toivo ei koskaan katoa..
No,emme ainakaan saa menettää koskaan toivoamme..Tänään on ,todella kaunsi päivä.. Kaikkea hyvää sinulle sinne kauas ja toivon mitä ihaninta päivää.. Kiitos runostasi,oli todella hieno! ILOA! t.Irkku
- Tapiontytteli
Niin ylväästi alkaa Runosi
Valkoisella marmorilla, tuolla jalolla kivellä
Jonka varaan voi rakentaa
Runoesikielesi mahtavat rakennelmat
Lapin maan kauneus avautuu eteemme
Ja lakkasuon lumous kultaisine hillamarjoineen
Hieno , ylevä runo
Jossa kuuluu äänetön huuto
mikä huutaa puoleensa taipumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438