Playmobil fun park

TalvenTörröttäjä

Suunnitellaan perheen kanssa matkaa saksaan alkukesäksi. Tarkoitus on lentää ryanairilla ja vuokrata auto viikoksi. Matkakohteita on mietitty ja yhtenä lasten suosikkina on Playmobil Fun Park. Onko kellään kokemuksia sieltä? Muita lapsiystävällisiä kohteita Frankfurtin lähistöllä??

3

968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos lennät Hahnin kentälle, älä ajattele Frankfurtia, lähempänä on useita muita kaupunkeja ja mielestäni mukavampia paikkoja kuin suht. kaukana oleva Frankfurt. Toisaalta jos vuokraat auton ja 275 - 295 km matka ei ole teille liian pitkä (moottoritietä pitkin 2,5 tuntia), niin tarkista tämä http://www.europapark.de/lang-en/c244/default.html - Europa-Park ihannepaikka lapsiperheelle. Majoittua voitte edullisesti vaikkapa Strasbourgissa Ranskan puolella.

• Mister Bed

Strasbourgissa on todellakin paljon edullisia majoitusvaihtoehtoja. Niin myös sen läheisyydessä sinne Europa-Parkin suuntaan, esim. tämä: http://www.booking.com/hotel/fr/misterbedstrasbourg.html (juuri nyt varattuna huone neljälle maksaa alk. 32 euroa/ koko huone). Etäisyys em. hotellista sinne huvipuistoon tasan 30 kilsaa.

• jtl73

Viime kesän Saksan kierroksella vietimme yhden päivän Playmobil-puistossa. Varsinkin 6-vuotias poikamme oli innoissan paikasta. 2,5 vuotias tytär oli vielä liian pieni nauttiakseen. Koko päivän saa varata, jotta ehtii kokea kaikki. Ruoka oli edullista. Kesäkuun viimeisellä viikolla ei ollut vielä ruuhkiakaan. Sisäänpääsymaksut oli myös muistaakseni ihan "nimellisiä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe