Katsokaa vaikka...
http://jukkis.kuvat.fi/
POHJOIS-KARJALA ON KAUNEIN
10
1131
Vastaukset
- jogjog
kittee on kaunein sanokaa mitä vain haluatte. kiteen keskusta on kaunis
- Kanki m
No ei noi kuvat ainakaan kovin mairittelevia ole karjalaa esittelemään.
- ikuistaja
Kanki m kirjoitti:
No ei noi kuvat ainakaan kovin mairittelevia ole karjalaa esittelemään.
Kankisetä pistää paremmaksi oman seutunsa -jos sattuu pystymään, epäilen kyllä... ;)
- Kanki m
ikuistaja kirjoitti:
Kankisetä pistää paremmaksi oman seutunsa -jos sattuu pystymään, epäilen kyllä... ;)
Harrastele sinä vaan, toiset saa siitä leipänsä, joten ole vaiti.
- Pokkarimies
Kanki m kirjoitti:
Harrastele sinä vaan, toiset saa siitä leipänsä, joten ole vaiti.
Eihän noissa kuvissa ollut edes yhtään kunnon kuvaa Kolilta.
- (tumppu)
Pokkarimies kirjoitti:
laita itse sinne paremmat kuvat jos sulla on moittimista
- Pokkarimies
(tumppu) kirjoitti:
laita itse sinne paremmat kuvat jos sulla on moittimista
Ei pidä laittaa paskaa näytille, eli epäteräviä, huonosti sommiteltuja ja moni väärään aikaan otettu kuva joten se siitä.Pokkarillakin parempia kuvia...
- on
Kiteen keskusta on tosiaan kaunis. Kerran olen käynyt ja jäi mieleen se kauneus.
Hämmästyin kun tulin Kiteelle, että onko tää NÄIN KAUNIS paikka! - Kesämuistoja
on kirjoitti:
Kiteen keskusta on tosiaan kaunis. Kerran olen käynyt ja jäi mieleen se kauneus.
Hämmästyin kun tulin Kiteelle, että onko tää NÄIN KAUNIS paikka!Voiton vei leirialueen nimi "Koitereen helmi", alueella kasvoi puolitoista metrinen heinä, isäntä pelasti,
lainasi viikatettaan, toiseksi tuli Värtsilän onkimiehen karhutarinat paikasta. - impi-lahti
Pokkarimies kirjoitti:
Niin upeita kuvia ja Kolilta varsinkin.Hyvä ,hyvä.Kaunis on Pohjois-Karjala.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746