humalalainen punaniska punotti hi hi hi metsästäessä pupua.... ha ha känni metsästäjä joi vaan kossua ja pupu söi porkkanoita. Miksi metsästäjä punotti, no siksi kun se oli kännissä niin kun metsästäjät aina. he he he hi hi haah..... joko tukehun nauruun? Miksi metsästys ja viinanjuonti on sama asia? minä metsästän, sinä metsästät..minä juon viinaa, siän juot viinaa ha ha ha ha hi hi hi näin metsästäjät puhuvat toisilleen huhuhhhhuuuhhhhaaahhh. Turajussi metsästää, turajussi juo kossua ha ha ha KILJUA KILJUA turajussi jio kiljua ja metsästää hä hä hä hä hä häääääh ja kohta rapulassa turajussi metsästää omaa perhettä ha ha ha hhhhaaaaaa hi hi.... sorry nyt ei ollu linkkiä hi hi hi
hi thi thiih
8
359
Vastaukset
- välillä
vaikka vaaleanpunainen tabu.Kyllä se siitä vielä helpottaa (ehkä).
- Kova jätkä
selviä tabuilla.Ne käyttää kovempia aineita kuten aloituksesta näkyy.
- fanifani
oikea naureskelija kyykyttää tylysti eikä hihittele
- eihän tuosta
kukaan saa enää mitään selvää. jos et pysty edes yhtä järkevää sanaa
kirjoittamaan niin tee kaikille muille niin pieni palvelus että pysyt
poissa saivartelemasta. Heh heh, legendaarinen naureskelija tässä vauhdissa, ei voi naureskelematta lukea. Vaan kyllä sitä oltiinkin aikoinaan hyviä ystäviä ja kavereita. Yhdessä kyykytettiin apinaa ja naureskeltiin niille. Minä kirjoitin noihin aikohin nimimerkillä Suden ystävä.
- Anonyymi
Selittää loput.
- Anonyymi
Peto ryhmä mainostaa
- Anonyymi
Jakautunut persoonallisuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897