Nii et onks tää iha hyvää kamaa voiteluun ja puhdisteluun? Ostin meinaa yhen 300 ml pullon 4 eurol, ja kyljes lukee SILICONE SPRAY ja takana lukee hoitaa ja suojaa muoveja ja kumia.. vemppu pislaa iha niinku ajattelin hoitaa kysyisin vaa et onks tää hyvää kamaa huoltamiseen? Ja turha tänne sitten päteä että käytä googlea.
CRC Silicone Spray
9
980
Vastaukset
- Päteväpoika
Päden ihan uhallakin.
Käytä Googlea.
Näin olen nyt pätenyt ja voin leijua. Pätevää.- Pihhihhi
Ei missään nimessä CRC:tä.. Mieluiten ite suosittelen Marui Airsoft silicone spreitä. Äläkä välitä tosta 10 v pikkupojasta joka ei tiedä mitään airsoftista :)
- seppo!!!!!!!!
Pihhihhi kirjoitti:
Ei missään nimessä CRC:tä.. Mieluiten ite suosittelen Marui Airsoft silicone spreitä. Äläkä välitä tosta 10 v pikkupojasta joka ei tiedä mitään airsoftista :)
Miksi ei CRC:tä ??
CRC:n silikooni rasva on hyvää as-aseisiin. Riittävän juoksevaa ja voitelevaa. harvinaisen juoksevaa... - Cullin
seppo!!!!!!!! kirjoitti:
Miksi ei CRC:tä ??
CRC:n silikooni rasva on hyvää as-aseisiin. Riittävän juoksevaa ja voitelevaa. harvinaisen juoksevaa...Tämä ja Crc:n 5:56 toimii aivan hyvin as aseissa.
- Päteväpoika
Cullin kirjoitti:
Tämä ja Crc:n 5:56 toimii aivan hyvin as aseissa.
Huhhuh.. Kyllä on harvinaisen pätevää porukkaa.
- teeeerrve.. :D
Päteväpoika kirjoitti:
Huhhuh.. Kyllä on harvinaisen pätevää porukkaa.
ja sinäkö olet pätevämpi ?
Tuskimpa..... - Päteväpoika
teeeerrve.. :D kirjoitti:
ja sinäkö olet pätevämpi ?
Tuskimpa.....En sinuna tulis pätemään.. kun et pätemisestä mitään tiedä.
Mä oon sentään kunnon nigga ja asun compstones ja PÄDEN. Vittu niin se päteminen menee.
PÄTEKÄÄ. Päte päte päte pätäkkä - Hahaha!!! Owned :D
Päteväpoika kirjoitti:
En sinuna tulis pätemään.. kun et pätemisestä mitään tiedä.
Mä oon sentään kunnon nigga ja asun compstones ja PÄDEN. Vittu niin se päteminen menee.
PÄTEKÄÄ. Päte päte päte pätäkkäMä oonkin 9v !!
Ja pädin sut jo kumoon. Sain taas vähä lisää respectii ja sulle nauretaan.
Kiitos paljon! Hävisit pelin! - deeeeeeeeeeeeeeeeee
Hahaha!!! Owned :D kirjoitti:
Mä oonkin 9v !!
Ja pädin sut jo kumoon. Sain taas vähä lisää respectii ja sulle nauretaan.
Kiitos paljon! Hävisit pelin!JUMALAUTA SÄ OWNASIT TON NASKIN!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883