Vaikka Popin Kuningatar tekisi mitä tahansa, aina suuri osa haukkuu hänet tohjoksi. Onko kyse kateudesta vai siitä ettei itse saa omasta elämästään mitään elämisen arvoista irti?
Miksi ihmisillä pakkomielle Madonnaan?
5
630
Vastaukset
- KukaLie77
Madonna on ylimielinen... Musiikki oli parhaimmilaan 80- ja 90-luvulla, mutta nykyään ihan säälittää Madonna musiikki. Nykyään hänen musiikkinsa on ihan liian yliarvostettua.
Arvostan Madonnassa hänen hyväntekeväisyystyötään. Muuten Madonna on niin ja näin.
Madonna ei saavuttanut ''Popin Kuningatar'' titteliä ihan puhtailla jauhoilla. Miettikääpää mitä tarkoitan.- kultakarhu
"Madonna ei saavuttanut ''Popin Kuningatar'' titteliä ihan puhtailla jauhoilla. Miettikääpää mitä tarkoitan. "
Mietin kyllä. Madonnahan on esiintyjien ykkönen ja tehnyt monia hittialbumeja sekä sinkkuja.
Musiikin hyvyyden arvioiminenkin on täysin subjektiivinen asia, massojen mielipiteet ja ostot ne vaikuttavat eikä yhden foorumilaisen mielipide millä luvulla musiikki on ollut parhainta.
- MUSIIKIN ystävä
Mua ainaki k*rpii että tollaset "mediahuorat" vie MUUSIKOILTA kaiken huomion. Emmä ainakaan kateellinen ole, enemmänkin oon kateellinen sellasille jokka osaa tehdä MUSIIKKIA ja jättää muun hölmöilyn vähemmälle.
- bläähmoi
Madonna on IDIOOTTI SEKSI hullu ihminen joka on ollut kuuluisuudessa vaan seksi videoiden ansioista!!!! EI OLE KOSKAAN TEHNYT KUNNON MUSIIKKIA NIINKUN Michael Jackson!!!!! vitut vaan madonalle pääse rauhassa helvettiin......
- virgin boy
Madonna ei ole mikään tyhmä, vaan tietää mistä kana pissii. Toisin sanoen on taitava pyörittämään mediaa sormensa ympärillä.
Hänen kuuluisuutensa perustuu aika paljon tekemällä tehtyihin "kohuihin" ja julkisuustempauksiin.
Kun on kiertue meneillään, kouritaan pillua lavalla tai riiputaan ristillä. Mediahuomio ja kohu on taattu.
Musiikkinsa ei ole koskaan ollut sen kummoisempaa kuin muillakaan. Tosin usein aikaansa edellä. Ja sanon näin vaikka olen itsekin fani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882