Hankin Soneran mokkulan paikalliselta Skanssin Sonera-kauppiaalta täältä Turusta viime marraskuun lopulla. Laite ei toiminut odotetulla tavalla, ja vei sen takaisin kauppiaalle, mutta sain tietää, että "määräaikaista sopimusta ei voi kesken kauden irtisanoa". Laitteen toimimattomuudesta on kuulemma reklamoitava Soneraa. Tein tytä käskettyä ja toimitin reklamaationi kauppiaalle, joka lupasi toimittaa sen edelleen päämiehelleen. Jäin odottamaan sopimuksen purkua. Joulukuun lopulla liittymästä tuli lasku, mihin reagoin soittamalla Soneraan ja ilmoittamalla, että en maksa laskua, koska liittymä ei toimi niin kuin pitää. Laskutuksessa oltiin ymmärtäväisiä ja luvattiin siirtää maksuaikaa niin, että reklamaatiooni ehdittäisiin tutustua. Tänään tuli uusi lasku, eikä tekemääni reklamaation ole vieläkään vastattu. Soitin paikalliselle Sonera-kauppiaalle Skanssiin ja pyysin häntä hoitamaan asian. Minulle ilmoitettiin tylysti, että asia ei kuulu laitteen ja liittymän myyneelle Sonera-kauppiaalle mitenkään, ja minua kehotettiin ottamaan yhteyttä suoraan Soneraan. Että semmosta vastuuntuntoa ja asiakaspalvelua.
Sonera-kauppiaan vastuu
4
507
Vastaukset
- sakke.kl
sopimus ei enään myöhemmin kukaan auta ei elisa ei dna vaihda eikä lopeta liittymää jos määräaikainen.
- Kypsynyt
Sonera harhaan johtaa kuluttajaa,minäkin vaihdoin 1.02 Hyvinkäällä nopeamman yhteyden max 3,6 mbit
nyt kone hyyty täysin.soneran vastaus kesällä tulee uusi 3g tukiasema parantamaan tilannetta.Näin toimii sonera ekana myydään paljon mokkuloita ja sitten tulee kapasiteetti ongelma.Ruvetaan sitten jälkeenpäin
rakentamaan tukiasemia.SONERA MENEE VAIHTOON:- yesshe
Kyllä mulla toi soneran data antaa sellasta 1.8-2.4mb/s nopeudella dataa, testaappa speedtest.net sivulla minkä lukeman itse saat. Asun Lohjalla, eli peittoalueena hyvä, mutta ei näköjään kovinkaan ruuhkainen,
eli pystyy jokapäiväset sähköpostit ja muuta surffaukset hoitamaan puhelimella.
Ja mitä tulee tohon alottajan:
"Minulle ilmoitettiin tylysti, että asia ei kuulu laitteen ja liittymän myyneelle Sonera-kauppiaalle mitenkään, ja minua kehotettiin ottamaan yhteyttä suoraan Soneraan"
niin näinhän se on joissain tuotteissa.
Verkkokauppa.comissakin myydään joitain tuotteita, joiden huolto hoidetaan suoraan huoltoliikkeen kautta, itsekkin ostin aikoinaan Acerin näytön joka ei lähteny käyntiin, niin antoivat vaan verkkiksestä huoltofirman tiedot. Samoin on siis näillä liittymien myyjillä, heidän työnsä on vaan tunkea tavaraa eteenpäin ja asiakkaalle annetaan "avaimet käteen" hoitaa jatkossa esiintyvät ongelmat toisen tahon kanssa, jotta he voivat keskittyä myymiseen, tällöin saat asiakaspalveluun asiaa hoitavalle henkilölle suoraan itse kertoa tilanteen ja vastailla mahd. jatkokysymyksiin jos välissä olisi joku myyjä, niin saattais mennä vekslaamiseks? Kannattaa siis jatkaa sitä soittamista vaan asiakaspalveluun. - Pinkiponkikonki
yesshe kirjoitti:
Kyllä mulla toi soneran data antaa sellasta 1.8-2.4mb/s nopeudella dataa, testaappa speedtest.net sivulla minkä lukeman itse saat. Asun Lohjalla, eli peittoalueena hyvä, mutta ei näköjään kovinkaan ruuhkainen,
eli pystyy jokapäiväset sähköpostit ja muuta surffaukset hoitamaan puhelimella.
Ja mitä tulee tohon alottajan:
"Minulle ilmoitettiin tylysti, että asia ei kuulu laitteen ja liittymän myyneelle Sonera-kauppiaalle mitenkään, ja minua kehotettiin ottamaan yhteyttä suoraan Soneraan"
niin näinhän se on joissain tuotteissa.
Verkkokauppa.comissakin myydään joitain tuotteita, joiden huolto hoidetaan suoraan huoltoliikkeen kautta, itsekkin ostin aikoinaan Acerin näytön joka ei lähteny käyntiin, niin antoivat vaan verkkiksestä huoltofirman tiedot. Samoin on siis näillä liittymien myyjillä, heidän työnsä on vaan tunkea tavaraa eteenpäin ja asiakkaalle annetaan "avaimet käteen" hoitaa jatkossa esiintyvät ongelmat toisen tahon kanssa, jotta he voivat keskittyä myymiseen, tällöin saat asiakaspalveluun asiaa hoitavalle henkilölle suoraan itse kertoa tilanteen ja vastailla mahd. jatkokysymyksiin jos välissä olisi joku myyjä, niin saattais mennä vekslaamiseks? Kannattaa siis jatkaa sitä soittamista vaan asiakaspalveluun.Ensiksikin totean että joo olen kilpailijalla töissä.. En voi kuin ihmetellä että kuka ottaa Soneralta mokkulan?? Heidän peittoalueensa on lähes naurettavan heikko 3g:ssä.. Ettekö te katsoneet kuuluvuuskarttoja tai miettineet sitä että jos kaikille tarjotaan sikahalvalla Full Ratea niin eihän sitä mikään kapasiteetti kestä. Näyttäähän toki hienolta paperilla. Tosta sopparista ette varmaan vieläpä pääse edes eroon, koska sopimus kosee full rate yhteyttä.. Sonera voi vedota että no can do! Hinta on 384 yhteyden ja full rate nyt vaan on lupaus et suattaapi olla että pääsee siihen mut suattaapi olla myös 50kbps.. Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko niitä vanhoja totuuksia 2000 luvun alusta että sonera on ainut joka kuuluu.. GSM peitto on kyllä paras hands down mutta 3g peitto on erittäin persiillään. Jokaisella operaattorilla löytyy netti sivuiltaa peittokartat tutustukaa niihin ja mokkuloissa valitkaa ihan mikä tahansa muu kun Sonera! 95% alueista löytyy huomattavasti parempi vaihto ehto. Siihen en ota kantaa sitten että kandeeko ottaa elisa(tahi saunis) vai dna, koska sehän riippuu missä kulmilla roikkuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818