Kattelin tuolta www.rcjkl.fi semmone lentokone kun parkfun fusion.Olisko kellää kokemuksii kyseisetä lentokoneesta,kun aattelin ostaa sen.Olisi myös mukava jos voisitte antaa plussia ja miinuksia.Kiitos vastauksista !
Onko hyvä alottelialle.
5
541
Vastaukset
- Kokemusta...
Olen kasannut Parfun Scout -koneen ja lentänyt sillä. Poweria ihan törkeesti (180 W HARJATON moottori ja LIPO-akku) ja helppo lentää. Kasausohjeet vähä epäselvät, mutta eipä ollut montaa osaa. Maksoi 180 € Kärkkäisellä. Suosittelen. Kiskaisin koneen taivaalle, säädin vähän trimmiä ja löin ohjaimen koneen omistajan kouraan. Hyvin sujui ja kestää kovatkin laskut.
Varmasti parempi kuin mikään Kyoshon kallis harjallisella moottorilla ja Nimh-akulla varustettu kone. - tomson23
Vältä Kyoshoa. Vältä RCJKL.
- agfjaklf
mikähän trolli tämäkin on?
Mikäs vika Kyoshossa? Maailman tunnetuin valmistaja ja valmistaa todella laadukkaita laser -leikattuja lennokkisarjoja. Itse omistan tällä hetkellä niitä kolme. Nykyään toimittavat myös nine eaglesin epp koneita, jotka ovat aivan täydellisiä aloittelijoille loistavan kestävyyden ansiosta.
RCjkl:stäkään ei ole mitään pahaa sanottavaa. Muutaman tilauksen tehnyt ja kaikki toimitunut loistavasti. Yksi parhaita kyosho kauppoja suomessa. Homma toimii.
- jesdee
rc lentokonefoorumi käykää:http://rclentokoneet.munfoorumi.com/index.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329