kertokeepa joku viisaana, ku tänään hyyty kelkka reitille ja variaattorinhihna pittää koko ajan kiinni. eli käyntiinki vedettäessä telavaan yrittää pyöriä. loppujen lopuks saatiinki sit repimällä hihnaa löysälle sen verra et sai käynnis pysymään ja pääs liikkeelle mut sitten pihaan päästyä hihna oli taas koko aika kireällä eikä hellittänu otetta, mut repimällä taas löysälle sai. onko hihna liian kulunu vaan sillonhan sen luistaa pitäs. vai onko variaatoris ite vai kytkimes häikkää??? hihna irti pyörittiin ja variaattori kuitenki kierroksia lisätessä puristaa lautasia yhteen ja palauttaa löysätessä.. kokemuksia?
arctic cat f5
lazze11
3
2595
Vastaukset
- MountainX
..."luisto-ongelmaa" akselilla, ettei sen vuoksi palauttaisi. Aikoinaan Exciterissä oli tuota jumimista, jonka vuoksi olen kaikista kelkoista tietynajan välein ottanut lautaset irti, putsannut ja rasvannut akselin.
- ?..
onko tuo f5 hyvä kelkka kannatteeko laittaa?
- lazze12
itellä oli kolme vuotta 440 vm 03. alusta vähä nökönen se vakio niis. variaattorin kanssa oli itel ongelmaa ja loppuajasta alko sammuilee joskus. pientä sähköhäikkää. enempi tykkään nykysestä skidoon 440 racingistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255