Rakkauden kovan kuoren
riko se hiljaa
kuuntele miten se murtuu
hiljaisuudessa
anna tilaa
puhdista sydämesi
kanna kauna ja viha
kauas pois
kuulet pienet
herkät töppöset
liikkuu kohti sinua
tee tilaa ne täyttävät
sun ajatuksetkin
kuulet rakkauden
hiljaista kuisketta
ihmettelet kun huomaat
se tulee sinusta....
rikoit kuoren
annoit tilan
rakkaudelle
niin avoimelle...
Hiljaisuudessa
6
169
Vastaukset
tämä runosi murtaa kenen tahansa kovuuden,
rikkoo sitkeimmänkin pinnan ja vie vihantunteet
huitsin Nevadaan.
Töppösten töpsytys, sehän tuo heti pikkuisen
ihmisen mieleen, mutta kyllä se omalta osaltaan
sukeutuu myös rakkauden hellyyteen.
Kiitos tästä pehmeän kauniista runostasi, olet
tavoittanut siinä paljon !- *saaga*
Linda!!!!
Joskus koen itsekin
runoni oma helmeni on
En tiedä mistä pulpuaa
nuo sanat
itseänikin ihmetyttää
Olen joukossa teidän
vielä raakile,mut
iloa tuotatte te
mun elämääni :) :)
- mies-v57
Älä pelästy, vaikka nyt kuljen näin korkealla
tunteissa, se johtuu Sinusta, kaikki kova,
piintynyt on kadonnut, Sinä minustá autoit
esiin lämpöni, minun haurauden..
Ei, en tunne tätä pahan, olen helpottunut,
uudistunut, puhdistunut, tunnen Rakas,
tunnen nyt olevani juuri itseni, tämä tavallinen
ihminen, itken taas, koen haikeuden..
Vapauttavaa, kun en häpeä kyyneleitä, keveää
olla vapaa, nauttia, jalat, minä kokonaan kuin
ilmassa,vapaa kahleista suojella tunteita,
ojentaa ne ylpeänä itsestäni Sinulle...
Minä tulen taas alas, mutta en enää palaa
entiseen, tunteitaan piilottavaan maskiini, olet
ottanut minusta pois lopullisesti sen kovan ja
asettanut nautinnon minun päivieni kululle..
..ja minä saatan Sinut, mistä kehosi
hiljaa kuiskaa kiihkossaan..
http://www.youtube.com/watch?v=bLGaTarj4GM&feature=related
Kiitos Runostasi.
Tähän Rakkausrunoosi on helppo ihastua
ensi lukemalta ja nauttia..
Niin herkkää ja kuin herkästi särkyvää,
kuitenkin kaunista ja ehyttä tekstisi..
Säkeitäsi luki hitaasti ja sisäistäen,
niin hauraan koskettavaa päästä
säkeisiisi..
Lukijalleen todellinen nautinto ja ilo
päivään Runosi.
Hieno!
Voimia ja kannustusta Sinulle, hymyä,
koko päivääsi.- *saaga*
mies-57
miten onnelliseksi
minut vastarunollasi teit
itselleni avautunut
ei olisi tuollainen
rakkausruno,
mutta sinä sen teit..
kiitollinen mieli
on minulla kun olen
runo-ystäväkseni sinut saanut...
Koen sielujen sympatiaa
(ehkä liian suuri luulo)
koet rakkauden myös niin kauniina
ainutkertaisena
suurena hehkuna..
Iloa ja riemua ,sykettä
päiväsi olkoon täynnänsä..
- syysyöllä
Osasit taas kauniisti kertoa
miten kova kuori särjetään
ja rakkaus saa tulla sisään.
Upeaa Saaga.Kiitos runostasi.- *saaga*
Joskus luoja antaa
sanoja ,jotka itseänikin hämmästyttää
Kiitos sinulle ystäväni
jos runoni kertoi
sinulle!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519