Hiljaisuudessa

*saaga*

Rakkauden kovan kuoren
riko se hiljaa

kuuntele miten se murtuu
hiljaisuudessa

anna tilaa
puhdista sydämesi

kanna kauna ja viha
kauas pois

kuulet pienet
herkät töppöset
liikkuu kohti sinua

tee tilaa ne täyttävät
sun ajatuksetkin

kuulet rakkauden
hiljaista kuisketta

ihmettelet kun huomaat
se tulee sinusta....

rikoit kuoren
annoit tilan
rakkaudelle
niin avoimelle...

6

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä runosi murtaa kenen tahansa kovuuden,
      rikkoo sitkeimmänkin pinnan ja vie vihantunteet
      huitsin Nevadaan.

      Töppösten töpsytys, sehän tuo heti pikkuisen
      ihmisen mieleen, mutta kyllä se omalta osaltaan
      sukeutuu myös rakkauden hellyyteen.

      Kiitos tästä pehmeän kauniista runostasi, olet
      tavoittanut siinä paljon !

      • *saaga*

        Linda!!!!

        Joskus koen itsekin
        runoni oma helmeni on
        En tiedä mistä pulpuaa
        nuo sanat
        itseänikin ihmetyttää

        Olen joukossa teidän
        vielä raakile,mut
        iloa tuotatte te
        mun elämääni :) :)


    • mies-v57

      Älä pelästy, vaikka nyt kuljen näin korkealla
      tunteissa, se johtuu Sinusta, kaikki kova,
      piintynyt on kadonnut, Sinä minustá autoit
      esiin lämpöni, minun haurauden..

      Ei, en tunne tätä pahan, olen helpottunut,
      uudistunut, puhdistunut, tunnen Rakas,
      tunnen nyt olevani juuri itseni, tämä tavallinen
      ihminen, itken taas, koen haikeuden..

      Vapauttavaa, kun en häpeä kyyneleitä, keveää
      olla vapaa, nauttia, jalat, minä kokonaan kuin
      ilmassa,vapaa kahleista suojella tunteita,
      ojentaa ne ylpeänä itsestäni Sinulle...

      Minä tulen taas alas, mutta en enää palaa
      entiseen, tunteitaan piilottavaan maskiini, olet
      ottanut minusta pois lopullisesti sen kovan ja
      asettanut nautinnon minun päivieni kululle..

      ..ja minä saatan Sinut, mistä kehosi
      hiljaa kuiskaa kiihkossaan..

      http://www.youtube.com/watch?v=bLGaTarj4GM&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Tähän Rakkausrunoosi on helppo ihastua
      ensi lukemalta ja nauttia..

      Niin herkkää ja kuin herkästi särkyvää,
      kuitenkin kaunista ja ehyttä tekstisi..

      Säkeitäsi luki hitaasti ja sisäistäen,
      niin hauraan koskettavaa päästä
      säkeisiisi..

      Lukijalleen todellinen nautinto ja ilo
      päivään Runosi.

      Hieno!

      Voimia ja kannustusta Sinulle, hymyä,
      koko päivääsi.

      • *saaga*

        mies-57
        miten onnelliseksi
        minut vastarunollasi teit
        itselleni avautunut
        ei olisi tuollainen
        rakkausruno,
        mutta sinä sen teit..
        kiitollinen mieli
        on minulla kun olen
        runo-ystäväkseni sinut saanut...
        Koen sielujen sympatiaa
        (ehkä liian suuri luulo)
        koet rakkauden myös niin kauniina
        ainutkertaisena
        suurena hehkuna..

        Iloa ja riemua ,sykettä
        päiväsi olkoon täynnänsä..


    • syysyöllä

      Osasit taas kauniisti kertoa
      miten kova kuori särjetään
      ja rakkaus saa tulla sisään.

      Upeaa Saaga.Kiitos runostasi.

      • *saaga*

        Joskus luoja antaa
        sanoja ,jotka itseänikin hämmästyttää

        Kiitos sinulle ystäväni
        jos runoni kertoi
        sinulle!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe